wtorek, 22 maja 2012

Virtual Vinyl Mania – Red Hot

Dzisiaj jeszcze jedna notka, bo już bardzo chciałam zacząć pierwszy tydzień lakierowej akcji, w której postanowiłam wziąć udział :)!

Red Hot to świetna, mocno kryjąca, klasyczna czerwień. Bezpośrednio w słońcu wydaje się, że to czysty, żywy odcień. W cieniu czy po prostu w rozproszonym świetle jest dużo ciemniejsza, może nawet odrobinę bordowa. Już przy pierwszej warstwie nieźle kryje, końcówki paznokci nie są widoczne, ale przy dwóch warstwach wygląda naprawdę dobrze. Ma mocny połysk i kremowe wykończenie. Red Hot bardzo mi się podoba, może trochę dlatego, że dawno nie malowałam paznokci na czerwono i chyba zapomniałam jak dobrze paznokcie wyglądają w tym kolorze!

Red Hot jest z kolekcji Sound of Color, nie wiem czy jest jeszcze dostępna. Tak czy inaczej ja Virtual widuję głównie w niesieciowych drogeriach, a w takich często mają stare kolekcje.

DSCN3905

DSCN3910

DSCN3912

DSCN3915

Lakier zaprezentowałam przy okazji pierwszego czerwonego tygodnia Serdecznej Tęczy, więcej TUTAJ. Od razu zaznaczam, że ja nie stosuję się do zasady “najlepszy lakier w tym kolorze” bo po prostu nie potrafiłabym wybrać:D.

akcja

I ‘serdeczny’ wzorek. Trochę się w sumie nie przyłożyłam i nakleiłam byle co, ale mimo to nawet mi się podobało, taki “biżuteryjny” akcent ;).

DSCN3922

82 komentarze:

  1. super zdobienie na serdecznym :)

    OdpowiedzUsuń
  2. mam dwie czerwienie z tej serii, są super:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny kolor, mega kobiecy:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chyba pierwszy raz widzę tak intensywną czerwień, piękna!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zdobienie, podobnie jak i kolor - klasyka to jest to :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ..chili peppers ;))
    Świetna ta czerwień. W sumie to tak dawno nie miałam tego koloru na paznokciach... Chyba czas to zmienić ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jakoś rzadko noszę czerwienie mimo, że bardzo je lubię:)

      Usuń
  7. ładny kolorek, a biżuteryjny gadżet bardzo fajnie się skomponował!

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczna czerwień :) a zdobienie niemalże jak "oko" pierścionka jeśli rozumiesz co mam na myśli :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem:D Faktycznie coś w tym stylu:D

      Usuń
  9. jakie śliczne wykończenie ma ten lakier :)

    OdpowiedzUsuń
  10. piekny dojrzaly kolor a wzorek ekstra

    OdpowiedzUsuń
  11. Jaka piękna czerwień, śliczny wzorek ci wyszedł.

    OdpowiedzUsuń
  12. Mi czerwienie troszkę się przejadły.. Nie żeby mi się nie podobały, ale jakoś tak ostatnio skłaniam się ku innym barwom.. Żeby czerwień mnie zachwyciła musiałaby być w jakiś sposób wyjątkowa, inna.. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam trochę podobnie dlatego rzadko kupuję czerwone lakiery, właściwie zwracam uwagę tylko na brokatowe/glassfleckowe czerwienie, lub naprawdę z jakimś nietypowym bonusem:)

      Usuń
  13. jak dla mnie idealna czerwień ! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. a jak to się nie przyłożyłaś... :>
    piękny jest! :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna klasyczna czerwień <3 i nikt mi wmówi, że inne kolory wyglądają lepiej niż taki karmin :) genialny :) :) a trwały jest ten lakier ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nosiłam go trzy dni i nie było odprysków, po tym czasie zmyłam bo mi się znudził:)

      Usuń
  16. Piękna, głęboka czerwień. Ja rzadko maluję na ten kolor, ale podoba mi się u Ciebie. Masz niewątpliwie talent.

    OdpowiedzUsuń
  17. Kocham czerwień na paznokciach, muszę jakiś lakier wygrzebać;) paznokcie cudne;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Co tu dużo mówić: piękny jest! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. śliczny kolor i bardzo pomysłowe zdobienie:)

    OdpowiedzUsuń
  20. soczysty piękny a wzorek przypomina mi flage :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jedna widzi pierścionek a druga flagę hehehe:D

      Usuń
  21. Jaki cudowny kolor! Uwielbiam wszelkie odcienie czerwieni na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja nawet nie bardzo widzę, coś Ty tam nakleiła!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hm cyrkonia na środku a dookoła bulion czerwony i troszkę złotych kwadracików, piegów czerwonych i czerwona trawka:D

      Usuń
  23. ta czerwień jest naprawdę hot:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Podoba mi sie ten bizuteryjny akcent :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Wow piękna, soczysta czerwień :)

    OdpowiedzUsuń
  26. przecudny kolor i jaki pomyslowy pazurek! podziwiam za cierpliwosc kochana i za umiejetnosci! :O
    ja to taka mocna do paznokci jestem, ze jak je dzis pilowalam to zapomnialam o jednym :p dobrze, ze nie srodkowym, hehehe :p Ide go dopilowac, mua :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:* A tam mi też się czasem zdarzy ominąć jeden jak maluję:D

      Usuń
  27. Świetny ten pazurek ze zdobieniem, super :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Chyba stęskniłam się za czerwienią. Na razie poszła na stopy, ale coś czuję, że niedługo trafi też na ręce.
    Lakier jest bardzo ładny, a zdobienie jeszcze ładniejsze. :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Mmmm co za krwista czerwień...

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękny kolorek, a z tym wzorkiem jeszcze lepszy :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetny kolor i pięknie lśni!

    OdpowiedzUsuń
  32. Piękna czerwień! Uwielbiam takie kolory :) A wzorek bardzo fajny!

    OdpowiedzUsuń
  33. Wow!!! Ostry kolorek :))) Czemu zamknęłam bloga??... z lenistwa ;) hehe, może po części tak, ale nie chce mi się po prostu fotografować paznokci i kosmetyków, musiałam się do tego zmuszać... fotografuję amatorsko różne inne rzeczy (to moje hobby) i jakoś... no wiesz, ani to wyzwanie, ani artyzm fotografować paznokcie... co nie oznacza, że np. Ty nie robisz tego świetnie!!! Albo Atqa, albo Niecierpek... uwielbiam Wasze zdjęcia, ale ja się do tego nie nadaję chyba ;) A wiadomo - blog bez fotek nie jest już tak ciekawy. Zakręciłam, co?;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem:) Pewnie, nie ma sensu robić coś na siłę, dla mnie to jest akurat przyjemność ale tak od niechcenia to też bym nie robiła bo po co w sumie jak się nie do końca to lubi:). Spoko, wiesz ja nie uznaję,że zdjęcia paznokci to wyższa fotografia:D. A z ciekawości pokazujesz gdzieś swoje zdjęcia w sieci? Milo byłoby obejrzeć:)
      pozdrawiam!

      Usuń
  34. Uwielbiam taką klasyczną czerwień. Daje niesamowity efekt:-)

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetny wzorek na serdecznym :)

    OdpowiedzUsuń
  36. WOW chcę go i wzorek też :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Piękna czerwień - taką właśnie lubię. Wzorek super:)

    OdpowiedzUsuń
  38. kolor jest śliczny a wzorek mega ; D

    OdpowiedzUsuń
  39. Kolor cudny :) Czerwień na paznokciach wygląda bardzo dobrze :D A wzorek na serdecznym paznokciu jest po prostu obłędny ;]

    OdpowiedzUsuń
  40. Ale elektryzująca czerwień, to była moja pierwsza myśl kiedy zobaczyłam twoje paznokcie :).

    OdpowiedzUsuń
  41. ta ponadczasowa czerwień, zawsze piękna, zawsze intrygująca :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Piękna klasyczna czerwień. Jak krew, cudna!

    OdpowiedzUsuń
  43. Krwista ta czerwień :) a dodatek bardzo elegancki :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Jest świetny, taki wampirzy kolor:)

    OdpowiedzUsuń
  45. WOW, jaka krwista czerwień! Śliczny odcień :D Co prawda preferuję na paznokciach pastele, ale na Twoich wygląda zabójczo! :D

    OdpowiedzUsuń
  46. Pokochałam ten twój mani z biżuteryjnym akcentem - piękny jest, zaprawdę :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Soooooo chic! Check my blog sweetie and tell me if you wanna follow each others blog! Kisses

    FashionSpot.ro

    OdpowiedzUsuń
  48. Piękny, bogaty kolor! I fantastyczny połysk. :)

    OdpowiedzUsuń