niedziela, 20 maja 2012

Złote, matowe groszki

Bardzo prosty wzorek na paznokcie. Jest tak łatwy, że nie wymaga instrukcji :D. To po prostu złote malutkie kropeczki-piegi i trochę większe złote kółeczka przyklejone na mokry lakier a po wyschnięciu lakieru bazowego całość pociągnięta matującym topem z Essence. Koralowy lakier to Quince Flower z Nature Code Sensique.

Podobał mi się ten mani, ostatnio coś lubię takie proste zdobienia :).

DSCN3691

DSCN3686

DSCN3685

Złote małe kropeczki i ciut większe złote kółeczka. Nawet nieźle się trzymały, dopiero po dwóch dniach kilka odpadło.

DSCN3680

79 komentarzy:

  1. Jaaakie słodziaaki!
    Podoba mi się.
    Dla Ciebie nie ma chyba takiego elementu, z którego nie wytrzasnęłabyś jakiejś interesującej dekoracji :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładnie. Całkiem prosto, a efektownie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. słodko wygląda :) nie odbarwiają Ci te większe kółeczka? Bo mi właśnie tak :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W drugim dniu noszenia lekko się przetarły na srebrno, ale naszczęscie nie mocno.

      Usuń
    2. no właśnie ja srebrnych nie miałam to sobie chyba niebieskie wrzuciłam do kieliszka ze zmywaczem i miałam :D

      Usuń
  4. Tym razem wyjątkowo nie trafiłaś w mój gust ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe może kolejny wzorek będzie bardziej w twoim guście:D

      Usuń
  5. ale fajnie wyglądają :D

    OdpowiedzUsuń
  6. fajny pomysł, bardzo mi się podoba :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny :D U mnie też dzisiaj będzie róż z matem ;>

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię takie proste rozwiazania

    OdpowiedzUsuń
  9. Podoba mi się, takie coś nowego ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo fajnie to wygląda...już widze jak by ładnie wyglądały na czarnym lakierze :)

    OdpowiedzUsuń
  11. fajnie wyglada... pomyslowo :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Ślicznie. ;) Dosyć delikatny, świetnie nadaje się na codzień. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajny :-) Ale u mnie 2 dni by nie wytrzymał

    OdpowiedzUsuń
  14. ekstra, fajnie wyglądają u ciebie kwadratowe paznokcie :) planujesz powrót do poprzednich?:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie jeszcze będę zmieniać kształt nie raz, ale na razie zostaję przy kwadratach tyle ile wytrzymają, bo już widzę że są trochę gorsze..kwadraty mi się łamały zawsze:/

      Usuń
    2. mi też, tak jakby szczerbią się po bokach dlatego z przymusu mam zaokrąglone - w sumie się przyzwyczaiłam już. chciałabym mieć takie dość szerokie paznokcie jak ty lub damaris ale niestety mam wąskie i kwadraty wyglądają dupnie :\

      Usuń
  15. Proste zdobienia to jest to!
    (Zwłaszcza jak się nie potrafi tych skomplikowanych XD).

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetnie to wygląda niby proste zdobienie ale ma w sobie niesamowity urok :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajnie :) tylok chyba później ciężko się zmywa takie gadżety :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Może być. Chociaż kółeczka mogłyby być mniejsze, byłyby bardziej urokliwe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie miałam właśnie takich pośrednich, a też wolałabym ciut mniejsze te większe ;).

      Usuń
  19. Jak zrobiłaś nagłówek ?
    jest świetny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki! Szkic ołówkiem + farbki akrylowe + skan + napisy w corelu = nagłówek :)

      Usuń
  20. Śliczne! Banalne w wykonaniu, a efekt powalający:)

    OdpowiedzUsuń
  21. bardzo ładnie się prezentują:)

    OdpowiedzUsuń
  22. bardzo ładnie to wygląda :) ale...widać że odstają lekko więc pewnie zahaczasz tymi kropkami co...?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuję:)
      Troszkę odstawały to fakt, ale nawet nie zahaczałam nimi, bez problemu myłam włosy:D co niestety nie jest takie bezproblemowe jak przykleję cyrkonie;)

      Usuń
  23. Świetny pomysł! :) W ogóle podoba mi się ten kolor w wersji mat :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też bardziej ten lakier pasi w macie:)

      Usuń
  24. jaaakie słodkie, takie wakacyjne, beztroskie te guziczki są :D

    OdpowiedzUsuń
  25. mi się podobają z takimi grochami i z takim kolorkiem:)
    są czadowe :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Mniam, skojarzyło mi się z lukrowanymi ciastkami :D Śliczne ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. aj chyba troszkę za dużo tych kropek dla mnie, ale na Twoich paznokciach wyglądają ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ty kobieto to masz talent do takich rzeczy!

    OdpowiedzUsuń
  29. O rany są "fazowe":D Nie widziałam nigdy takich większych kółek. Wszystkich bierze ostatnio na maty:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Znając życie, u mnie te kółeczka/ kropeczki nie wytrzymałyby więcej niż godzinkę :D

    OdpowiedzUsuń
  31. Ślicznie wygląda :)
    Kojarzy mi się z kroplami :D

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo ładne:) niestety mi szybko takie kropeczki odpadają i nie wiem co jest tego przyczyną :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może dwie warstwy topa by coś pomogły?

      Usuń
  33. Ale świetny pomysł! Urocze te kropki:D

    S.

    OdpowiedzUsuń
  34. super mani :)

    nie pamiętam, zebyś zrobiła coś, co mi się nie podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  35. po dwóch dniach to niezły wynik! :)

    OdpowiedzUsuń