piątek, 8 czerwca 2012

BK Fashion Nail color – Crystal Sand

Hej dziewczyny. :)

Jestem Nilral i prowadzę od niedawna swojego bloga z moimi pracami, tutaj możecie zobaczyć: http://nilral-galeria.blogspot.com/ Jak może zauważyłyście pojawiło się na blogu Kleopatre kilka moich recenzji, będą się one pojawiać w dalszym ciągu co jakiś czas. Zainteresowało mnie pisanie o takich rzeczach, a że znam się z Kleo z reala pozwoliła mi pisać na swoim blogu:). Dzisiaj recenzja lakieru ze sklepu internetowego: http://www.bornprettystore.com/. Dodam jeszcze na początku, że jest to moja pierwsza w życiu recenzja lakieru, ale wspomaga mnie Kleo więc będzie dobrze :D.

Na zdjęciu mam 3 warstwy lakieru, ale spokojnie wystarczą już dwie. Użyłam potem wysuszającego Poshe który dodał minimalny połysk. Lakier sam w sobie ma wykończenie półmatowe i dość mocno odbija światło. Co do koloru jest to w moim odczuciu ciepły, złotawy, cielisty. Wykończenie jest do określenia dla mnie problemem. Waham się pomiędzy grubszym shimerem a foil. Drobinki są gęste, tak jakby nie widać bazy lakierowej, tylko sam lakier składa się z tych drobinek. Przy malowaniu nie sprawia żadnych problemów. Lakier mi się podoba, jestem z niego zadowolona. Tutaj jeszcze bezpośrednio link do produktu: http://www.bornprettystore.com/medium-nude-shimmer-nail-polish-glitter-nail-p-1052.html lakier nazywa się: Medium Nude Shimmer Nail Polish Glitter Nail Art #13   Na koniec zdjęcia zrobione przeze mnie.

12

13

14

Jeżeli chcecie coś kupić z tej strony możecie skorzystać z kuponu zniżkowego. 10% taniej przy kodzie: KP9J61

nilral

40 komentarzy:

  1. Jest naprawdę ładny, podoba mi się *.*

    OdpowiedzUsuń
  2. przepiekny!!! złoto na paznokciach pod kazda postacia jest piekne

    OdpowiedzUsuń
  3. O Boze ale piekny!!!!!! Wogole masz takie ladne, zadbane paznokcie, naprawde kazdy lakier na nich bedzie wygladac rewelacyjnie, ale ten jest po prostu MEGA:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny lakier! Jak prawdziwe złoto na pazurkach! ....

    OdpowiedzUsuń
  5. ooo masakra pewnie ze zmywaniem :) nawet dobrymi sposobami :) ale kolor fajowy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolor nie mój, ale wykończenie ma świetne

    OdpowiedzUsuń
  7. ślicznie wygląda ten kolor na paznokciach :))

    OdpowiedzUsuń
  8. ale masz świetnego bloga znalazłam już na nim tyleee inspiracji ;D

    Oczywiście obserwuje ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. czego zazwyczaj używasz jako baze pod lakier ? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odzywki do paznokci z różnych firm, zależy co mam pod ręką :)

      Usuń
  10. Dokładnie :) W sam raz na imprezę ;]

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowny lakier .:)
    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  12. Jest mega śliczny..wow aż daje po oczach ...czy to prawdziwe złoto:P
    no wow od razu widać najdroższe paznokcie Świata !!:D

    OdpowiedzUsuń
  13. Co prawda nie w moim stylu, ale kolor przyciąga niewątpliwie wzrok :) Świetny na imprezy w szalonym gronie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudny jest, krzykliwy, acz nie nachalny - świetne rozwiązanie!

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczny efekt, spodobał mi się. Bardzo:)

    OdpowiedzUsuń
  16. wspaniały jest ten lakier

    obserwuje i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie lubie brokacideł, za to podoba mi się poprzedni kolor żółty od golden rose świetnie się prezentuje na Twoich pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
  18. hej Nirlar, super lakierek :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Witaj Nirlar :-) Kolor bardzo mi się podoba :-)

    OdpowiedzUsuń