czwartek, 21 czerwca 2012

Foliowa abstrakcja

Dziś zrobiłam sobie wzorek z wykorzystaniem taśmy klejącej (dla niewtajemniczonych: naklejamy kawałek taśmy, malujemy lakierem i odrywamy taśmę). Użyłam cienkich tasiemek do zdobień, ostatnio nawet lepiej mi się ich używa niż taśmy izolacyjnej.

Do wykonania tego zdobienia użyłam trzech lakierów Color Club z kolekcji Foiled (są idealne do wzorków!) – bazowy to intensywny róż Hot Like Lava a na nim jeszcze jasny róż Foil Me Once i niebiesko-srebrny Lumin-Icent. Całkiem fajnie wygląda na żywo :).

DSCN4520

DSCN4518

DSCN4519

DSCN4522

I przy okazji pokazuję makijaż jaki ostatnio sobie zrobiłam, zgapiony od Agnieszki Inez82 (TUTAJ link do makijażu o którym mówię:)).

DSCN4453

DSCN4463

Użyłam trochę innych kolorów, zgadza się pomarańczowy Tequila Sunrise z paletki Sleek Curacao. Na dolnej powiece boski Kinky z Pure Luxe :). Bardzo spodobało mi się to połączenie błyszczącego pomarańczu i takiej zieleni.

93 komentarze:

  1. makijaż bardzo mi się podoba, ładnie nałożonym ładna kreska, kolory, mm :)
    pazurki też bardzoo ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny makijaż, chociaż ja się trochę boję takich kolorków :)
    Ładny manicure, wyszło bardzo ciekawie i trochę kosmicznie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdolniacha! Cudowności!
    A pazurki muszę odgapić w wolnej chwili :D

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawie wygląda taki mani, nie powiem ;D a makijaż bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie bardzo podoba się makijaż brwi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, ale brwi mam koszmarne i makijażem doprowadzam je tylko do jakiegoś w miarę ludzkiego stanu;)

      Usuń
  6. Pięknie wyglądają te pazurki, schludnie, trochę futurystycznie, ale jednocześnie świetnie dopasowane pod względem motywu i kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  7. piękny makijaż! jakie Ty masz oczy mmm :)

    Pazurki ciekawe, muszę podpatrzeć i też coś wykombinować z taśmą. :)

    Przy okazji zapraszam Cię na konkurs, który organizuję : http://amethyst-pl.blogspot.com/2012/06/wykaz-sie-kreatywnoscia-i-wygraj.html

    OdpowiedzUsuń
  8. na zdjęciach też fajnie to wygląda. :) muszę spróbować takie mani, ale jak na razie zrobiłam sobie rybią łuskę na pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mega paznokcie, masz talent :)

    OdpowiedzUsuń
  10. tez bym chciala tak umiec pieknie pomalowac pazurki o make upie nie wspominajac ;))

    OdpowiedzUsuń
  11. Makijaż w Twoich kolorach ;) Ja nie zgapię niestety, choć mi się podoba, bo mi nie pasują :( Pazury wymiatają ;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadza się, lubię takie kolory:) Dzięki:)

      Usuń
  12. Oczkaa . <3
    Zapraszam do mnie . :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo interesujące wykonanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Rozpływam się i nad paznokciami, i nad makijażem.

    OdpowiedzUsuń
  15. Zarówno paznokcie jak i makijaż wyszły świetnie ;]

    OdpowiedzUsuń
  16. Mani fajny, ale oczy... WOW !!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Super ta abstrakcja a makijaż oka genialny :)

    OdpowiedzUsuń
  18. zarówno paznokietki, jak i makijaż - szałowe. Bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  19. Pazurki podobne wykonanie/pomysl do mojego :) tylko mi sie bardziej podoba w moim w 2 kolorach ;)
    a Twoje sa fajne idealne na imprezę :)
    Co do makijazu, obłędny!! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. co za zielen, jeeeju!
    a paznokcie dzisiaj też męczyłam paskami ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudowny makijaż, taki letni 8) muszę taki intensywny ciepły pomarańcz kupić (mam zimny inglota i też jest fajny) ale nie całą paletkę...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja uwielbiam taki ciepły pomarańcz, zarówno w cieniach jak i lakierach do paznokci, ale ten chłodniejszy jest zdecydowanie łatwiejszy do kupienia:)

      Usuń
  22. Muszę wypróbować u siebie tą metodę z folią :)
    A makijaż bardzo ładny.

    OdpowiedzUsuń
  23. ale piękne oczy, makijaż i pazurki także, ale ta głębia w oczach i spojrzeniu..coś pięknego! i to jest zaleta tylko ciemnych oczy wg mnie :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, każdy kolor oczu jest fajny na swój sposób, zielone wg mnie wyglądają bardzo interesująco a jasne tęczówki genialnie wyglądają w otoczeniu ciemnego makijażu!

      Usuń
  24. paznokcie super, makijaż zbyt 'zgniły' jak na mnie :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heheh faktycznie trochę zgniłe kolorki, ja akurat takie lubię:D Dzięki:)

      Usuń
  25. Makijaż fajny, idealny na imprezę, podoba mi się użycie zielonego cienia na dolnej powiece, ładnie podkreśla kolor Twojej tęczówki :) Paznokcie świetne, jak Ty to robisz dziewczyno? :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Łoł pazurki wyszły świetnie:))

    OdpowiedzUsuń
  27. Genialne pazurki. Jak TY to robisz, ze one zawsze Ci tak pięknie wychodzą??:P Makijaż też bardzo fajny.

    OdpowiedzUsuń
  28. piękne pazurki :) spróbuje sobie zrobić podobne bo efekt mi się strasznie podoba ;P

    OdpowiedzUsuń
  29. fajny patent z tą taśmą, nie siedzę w pazurach to nic nie wiem :D dziś się pobawię :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Jedne z moich ulubionych zestawień kolorystycznych na oczach :)

    OdpowiedzUsuń
  31. świetne pazurki i boski makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Pazurki kojarzą mi się z disco ^^

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo oryginalne zdobienie, podoba mi się :) a makijaż w pięknych kolorkach :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Paznokcie nie moja bajka, ale makijaż miodzio :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetny efekt na paznokciach i makijaż świetny. Ładnie skomponowane kolory.

    OdpowiedzUsuń
  36. Makijaż mnie powalił :D Ale oczywiście pazurki- szacunek, wyszły idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Pomysłowe paznokcie! A makijaż prześliczny! :))

    OdpowiedzUsuń
  38. Oooooo te pazurki mi się nieziemsko podobają, makijaż bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Paznokcie rewelacja :D musisz je zrobić krok po kroku :)

    OdpowiedzUsuń
  40. makijaż idealny do brązowych oczu :) a pazurki wymiatają!

    OdpowiedzUsuń
  41. Super te pazurki :))
    Mam prośbę. Może kiedyś już na ten temat pisałaś,pokazywałaś,a ja jako nowa czytelniczka nie zwróciłam uwagi. Bardzo byłbym wdzięczna byś poświęciła chodź jedną notkę na podstawę typu jak dbasz o skórki i jakich preparatów do tego używasz,odżywki itd itp.
    Będę bardz n

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki:)
      Wiesz co, chyba nie ma sensu poświęcać całej notki bo moja pielęgnacja skórek ogranicza się teraz tylko i wyłącznie do smarowania rąk na noc zwykłym kremem (ostatnio używam Isany migdałowej).
      W zimie muszę do pielęgnacji się bardziej przykładać ale teraz to tylko krem na noc.

      Usuń
  42. wow, makijaz robi wrazenie ! :))
    Pozdrawiam, Klaudia :)
    Zapraszam na nowa notke :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Makijaż jest rewelacyjny!
    Zakochałam się w nim, gdybym miała trochę więcej talentu też bym spróbowała taki zrobić

    OdpowiedzUsuń
  44. Wszystko idealnie do siebie pasuje!

    OdpowiedzUsuń
  45. Ok ale ty masz talent makijaż śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  46. makijaż pierwsza klasa!
    kochana, jak wyglądają te folie do zdobień... próbowałam taśmą klejącą i wielka klapa ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zwykła taśma klejąca się nie nadaje, kup lepiej izolacyjną:). A te tasiemki do zdobień to takie http://lh3.ggpht.com/-Cw-xBzAs2To/T3w7iS7NHBI/AAAAAAAAHZU/Kdewg-Y5MmI/s1600-h/DSCN2601%25255B5%25255D.jpg

      Usuń
  47. Zdecydowanie fajne wdzianko dla pazurków.
    Kocham. Kocham takie <3

    Makijaż zgapiony??!
    W życiu bym nie powiedziała!

    Wygląda bowiem, jak coś wymyślonego jedynie przez Ciebie, dlatego że doskonale współbrzmi z Twoimi tęczówkami. Ideal :)
    I jak świeci, właśnie:
    czasem coś nie musi błyszczeć, żeby świecić, dzięki świetlistości koloru.
    Szacunek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. *tzn wiem, że tu akurat błyszczy, ale w innym przypadku nie musi, a świeci :D

      Usuń
    2. Dzięki Zajęczaku:D :D
      No zgapiony, zgapiony, tak mi się spodobało połączenie tych kolorów u Agnieszki, że musiałam sama spróbować:).

      Usuń
  48. Pomarańczę w makijażu też lubię, ale na blogach i na ulicy nieczęsto widuję, tym bardziej się cieszę z tych zdjęć:)

    OdpowiedzUsuń
  49. piekny make up!! paznokcie tez super:)

    OdpowiedzUsuń
  50. Uwielbiam twojego bloga! Zawsze natycha mnie do zrobienia czegoś kreatywnego z moimi pazurkami ;)

    Buziaki !! ;)

    http://kremoweszalenstwo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  51. ten Twój o niebo lepszy i po prostu Ci pasuje... :)

    OdpowiedzUsuń
  52. trudno mi zdecydować co lepsze - oko czy pazur ;)

    OdpowiedzUsuń
  53. oj brakowało mi Twoich ocząt :)

    OdpowiedzUsuń