niedziela, 24 czerwca 2012

IsaDora – Cherise

To pierwszy lakier z isadorowych lakierów z mojej nagrody, który pokazuję na blogu:). Cherise to intensywna fuksja o kremowym wykończeniu. To nie jest niespotykany odcień, ale taki “fuksjowy” róż to jeden z moich ulubionych kolorów i zawsze bardzo podoba mi się jak takie lakiery wyglądają na dłoniach.

Lakier jest bardzo dobry jakościowo, szybko schnie i równo się rozprowadza. Nie podoba mi się pędzelek, nie lubię takich szerokich ale innym może pasować. Cieszę się, że go mam, to kolor świetny na lato i na pewno nie raz przyda mi się do różnych wzorków ale nie kupiłabym takiego zwyczajnego odcienia w takiej cenie (z tego co wiem około 30zł).

DSCN4471

DSCN4466

DSCN4469

DSCN4472

Lakier pokazuję przy okazji różowego tygodnia Serdecznej Tęczy.

akcja_thumb[7]

DSCN4474

Największy banał z możliwych czyli po prostu naklejka ;).

67 komentarzy:

  1. Swietny kolor, bardzo mi sie podoba, przypomina mi roz z manhattan ktory wyrzucic musialam bo zgestnial. Musze zapolowac na ten:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja właśnie też dodałam różowy tydzień ST :) kolor piękny, na lato idealny ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolor bardzo ładny ale cena trochę wygórowana ;/

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam fazę na róże. Jest pięęęęęęęekny!

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolor ładny. Miałam miniaturkę czerwieni isadory i nie byłam z niej zadowolona

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A co z nią było nie tak? Cherise to pierwszy lakier z IsaDory któym malowałam paznokcie ale mi spasował.

      Usuń
  6. też go dostałam, ale jeszcze nie używałam :D ale pędzelki są dziwne... myślę, że z moimi wąskimi paznokciami (zwłaszcza najmniejszym) będę miała problem przy takim kolorze (który jest piękny!)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja z najmneijszym też miałam problem! Ja w ogóle lubię zwyczajne, klasyczne pędzelki, te szerokie mi nie leżą.

      Usuń
  7. piękny róż ale wole dołożyć trochę i kupić Essie :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdecydowanie piękny kolor, ale cena ponad moje możliwości. Wolę mieć więcej lakierów za mniejsze pieniądze :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też:P ten był w nagrodzie konkursowej.

      Usuń
  9. ale landryna! całkiem ładny ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny róż :) ale do tej firmy nie jestem przekonana

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale ostatnio u Ciebie różowo ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heheh trafna uwaga:D. Też ostatnio zauważyłam, że nosiłam pod rząd kilka różowych lakierów, teraz będę malować na inne bo chwilowo na róż patrzeć nie mogę;)

      Usuń
  12. Z naklejką ten lakier bardziej mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  13. rzeczywiście świetnie takie kolorki na dłoniach wyglądają, tak świeżo ;).

    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. mam teraz troszke podobny lakier ale z Miss sporty

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo ładny odcień, ale też bym tyle nie zapłaciła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cena naprawdę wysoka, jeszcze za oryginalny kolor mogłabym tyle dać ale nie za zwykły róż.

      Usuń
  16. Nie każdy fuksjowy róż jest fajny, ale ten jest nawet ok;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny kolorek :)
    Też dziś robiłam paznokcie na tydzień różowy, ale na bloga dodam troszkę później :D

    OdpowiedzUsuń
  18. pięknie wygląda z tymi kwiatuszkami! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczny kolorek . :)
    Zapraszam do mnie . :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudny kolor :) Mi akurat ten pędzelek pasuje, a cena faktycznie wysoka biorąc pod uwagę ilość lakieru, jednak nie raz dla jakiegoś ciekawego koloru warto ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak bywa, każdemu co innego pasuje:D. Za naprawdę ciekawy odcień mogłabym dać nawet więcej ale musiałby być taki totalnie niespotykany:)

      Usuń
  21. A czemu takie króciutkie? Stęskniłam się za twoimi długimi pazurkami :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakoś ostatnio mam "fazę" na krótkie :D

      Usuń
  22. Lubię takie intensywne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Kolor klasyczny, tak jak mówiłaś. Fajnie, że nie jest neonem a zarazem jest taki mocny i nasycony. Podoba mi się:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Może to głupie, ale uwielbiam wygląd Twoich paznokci. Skórki masz zawsze bardzo zadbane, lakier jest idealnie nałożony. :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. E tam głupie, dla mnie przynajmniej bardzo miłe, dzięki :* Staram się:))

      Usuń
  25. Mi szczerze mówiąc średnio się podoba..

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo ładny kolor, choć za tą cenę wolałabym kupić kilka innych lakierów. Również taki odcień :)

    OdpowiedzUsuń
  27. też lubię taką fuksje, swoją drogą tylko takie odcienie różu dopuszczam u siebie, dlatego dziś zakupiłam taki kolor tylko, że 3x tańszy :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Jak malujesz paznokcie, że przy skórkach są takie równiutkie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wprawa:). Ale zawsze można poprawić np. pędzelkiem zamoczonym w zmywaczu jeśli coś się wyjedzie :)

      Usuń
  29. piękny kolor :) zdobienie też bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  30. Nie mój kolor, ale swój urok ma :)

    OdpowiedzUsuń
  31. kolor ładny, ale niewarty swojej ceny :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo fajny odcień, świetnie wygląda na paznokciach. Lubię takie kolory! Nie malowałam jeszcze paznokci IsaDorą, ale chyba muszę zacząć :D

    OdpowiedzUsuń
  33. Uwielbiam lakiery z IsaDory, a pędzelek jest moim zdaniem genialny! :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heheh każdy ma swoje preferencje pędzelkowe :D

      Usuń
  34. Kocham takie kolorki!!! No, po prostu kocham:)

    OdpowiedzUsuń
  35. ładny odzień podobny do tego mojego z mollona

    OdpowiedzUsuń
  36. Troche nie na moja kieszen;) Ale, piekny:)

    OdpowiedzUsuń
  37. Faktycznie za drogi, uroczo wygląda z nalepką.

    OdpowiedzUsuń
  38. Przepiękny kształt paznokci! Kolor jest mega : )

    OdpowiedzUsuń
  39. Ciekawy i intensywny kolorek... :)
    Pozdrawiam, Klaudia ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. właśnie mam taki kolor na paznokciach;D

    OdpowiedzUsuń