wtorek, 26 czerwca 2012

Krok po kroku: Żółta panterka

Bardzo lubię wzorki na paznokciach w panterkę chociaż nie noszę ich często (a dlaczego to nie wiem). W ogóle uwielbiam panterkę na ubraniach czy dodatkach mimo, że to trochę oklepany wzór. Taka z żółtym tłem szczególnie mi się podoba, mam sweter w podobny wzór z h&mu i strasznie go lubię:D.

Zdjęcia nie są najnowsze dlatego widzicie “stary” kształt paznokci.

DSCN2807

Co będzie potrzebne:

  • lakier bazowy – u mnie żółty Solar Glow Sensique, ale możecie oczywiście wybrać dowolny odcień
  • lakier do cieniowania – trochę ciemniejszy niż bazowy kolor, musi być w tej samej tonacji, u mnie miedziany Lovely.
  • dwie farbki akrylowe lub dwa lakiery – czarny i drugi w kolorze zbliżonym do bazowego lakieru
  • cienki pędzelek (chyba ,że używacie lakierów-linerków to oczywiście nie będzie potrzebny)
  • kawałeczek gąbki do cieniowania – może być zmywak do naczyń, gąbka do nakładania podkładu
  • mały kawalek niepotrzebnej kartki/folii – potem do wyrzucenia
  • bezbarwny lakier lub top coat

1 (1)

1. Paznokcie malujemy lakierem bazowym. Czekamy aż wyschnie.

2. Na kawałek kartki/folii nakładamy kilka kropel lakieru, którym będziemy cieniować nasze “tło”. Przygotowujemy gąbeczkę.

3. Przy pomocy gąbki nakładamy lakier po bokach paznokci, zostawiając pośrodku pionowy pasek. Wszystko o cieniowaniu w TYM poście. Jeśli nałożymy zbyt dużo lakieru zawsze można nabrać na gąbeczkę lakier bazowy i poprawić pośrodku.

2 (1)

4. Cieniowanie powtarzamy oczywiście na każdym paznokciu. Czekamy aż wyschnie (zwykle schnie szybko:)).

5. Pora na cętki. Ja polecam farbkę akrylową, jest lepsza do wzorków niż lakier ale jeśli nie macie lakierem też się uda. Nabieramy farbkę/lakier na pędzelek i malujemy nieregularne cętki. Najlepiej nie robić tego za pierwszym razem z pamięci tylko popatrzeć na zdjęcie (lub jakąkolwiek panterkę w pobliżu ;)) i postarać się odwzorować kształt cętek. Nie powinno być to trudne – w końcu mają mieć różnorodne, nieregularne kształty.

6. Kiedy lakier/farbka wyschnie wypełniamy środki cętek. Ja użyłam do tego żółtej farbki akrylowej.

Na koniec przyda się top coat lub bezbarwny lakier.

DSCN2810 (1)

Mam nadzieję, że instrukcja przypadnie Wam do gustu :). Wzorek nie jest jakiś ekstremalnie trudny, powiedziałabym że to średni stopień trudności ;).

77 komentarzy:

  1. Ładny,letni wzorek :) Ja niestety nie mam talentu do zdobień,a poza tym muszę dać moim pazurom trochę odpoczynku od lakierów.Dodaję Twój blog do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajny i przydatny stepik :)

    OdpowiedzUsuń
  3. czasami jak patrzę jak się maluje paznokcie nigdy bym nie przypuszczała że właśnie tak się to robi;D

    OdpowiedzUsuń
  4. mi panterka nie za bardzo wychodzi, musze pocwiczyć:D obecny kształt bardziej mi się podoba z perspektywy czasu;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie mi też nie wychodzi nigdy panterka!

      Usuń
    2. to ja bym chciała, żeby mi tak "nie wychodziła" ;-))) Ojjj marzą mi się takie pazurki

      Usuń
  5. polecasz może jakąś odżywkę do rozdwajających się paznokci i ogólnie do takich, które szybko się łamią i niszczą? :) słyszałam, że dobra jest z Eveline 8 in 1, miałaś z nią może do czynienia? :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wiesz, że znowu Cię nie lubię? Jak w ogóle śmiesz być taka dobra w tym :D A tak na poważnie, prędzej bym się chyba skichała niżeli zrobiła sobie na paznokciu takie cudo... pozostaję mi wierzyć, że zamieszkujesz planetę koło mnie i kiedyś będę mogła się zgłosić na manicure płatny disneyowskim MACiem :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyszło świetnie. Sama spróbuję wykonać ten motyw :)

    OdpowiedzUsuń
  8. jakie to proste w wykonaniu, super efekt:)

    OdpowiedzUsuń
  9. slicznie!! to cieniowanie gabeczka: strzal w dziesiatke

    OdpowiedzUsuń
  10. ale masz talent, świetna panterka ! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Sama panterka pozazdrościłaby takiego deseniu ;)
    Świetne są!

    OdpowiedzUsuń
  12. i co mi po świetnym tutorialu, jak ja beztalencie :D
    super panterasy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic nie stoi na
      przeszkodzie
      abyś jednak spróbowała^

      Usuń
  13. Fajna, może uda mi się taką zrobić :) Też mam ten sweterek z H&M :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudo :) a pazurki u prawej dłoni też zrobiłaś? ;> :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudownie to wygląda! Ja z moimi dwiema lewymi rękami mogę tylko pomarzyć o zrobieniu takich wzorków ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny wzorek, ja też z niewiadomego mi powodu rzadko maluję go na paznokciach chociaż mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo fajne, ja chyba bym nie potrafiła

    OdpowiedzUsuń
  18. wyglądają fajnie, niedługo sama spróbuje :)

    www.rainbow-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Super :) muszę kiedyś spróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. muszę poważnie pomyśleć nad kupnem farbek akrylowych i pędzelków...może polecasz jakieś? ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. No przyznaję, że udana panterka! Bardzo precyzyjnie. Akurat nie jest to mój ulubiony motyw, ale precyzja jak najbardziej;) Zapraszam również.

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo ładnie to wygląda! Jutro spróbuję odtworzyć ten wzór na moich pazurkach :P

    OdpowiedzUsuń
  23. śliczniusie i drapieżne :D jak odhoduję paznokcie też spróbuję zrobić takie cudeńka, ale najpierw zrobiłabym środeczki centek, a później dorysowałabym im czarne kontury :) chociaż pewnie nie wyjdzie mi nawet w połowie tak pięknie jak u Ciebie.... :p

    OdpowiedzUsuń
  24. bardzo lubię ten motyw no i ten... Twoje paznokcie :>

    OdpowiedzUsuń
  25. Efekt koncowy musze przyznac ze calkiem fajny ;)))
    Pozdrawiam, Klaudia :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo fajnie wyszły te paznokietki ;] Ostatnio pokochałam wzór w panterkę :D

    OdpowiedzUsuń
  27. spróbuje zrobić, oczywiscie cos 'podobnego' bo watpie zeby mi wyszedl taki ładny ;)))

    OdpowiedzUsuń
  28. rewelacja :) mi zazwyczaj zamiast panterki wychodzi coś w stylu żyrafy :D

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo mi się podoba:) Teraz mam więcej czasu, więc chyba w końcu pobawię się w cieniowanie:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Super.. Aż wstyd, że ja do tej pory jeszcze ani razu panterki u siebie nie robiłam.. Muszę to nadrobić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I też i pewnie zabiore się do tego w tym tygodniu :)
      Przyda się na tydzień w Kenii ;)

      Usuń
  31. Świetnie to wygląda :) zdolniacha

    OdpowiedzUsuń
  32. fajnie ze zrobiłas krok po kroku

    OdpowiedzUsuń
  33. Fajne malowanie, ale zupełnie nie dla mnie. Nie lubię wzoru panterki na ubraniach, a co dopiero na paznokciach ;) Ale nie ukrywam, że fajnie wymyśliłaś i wykonałaś malowanie - bardzo profesjonalnie :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Uwielbiam ogladac te cuda co robisz na paznokciach, a jeszcze bardziej sie ciesze jak widze "krok po kroku" :DD

    OdpowiedzUsuń
  35. Ładny efekt końcowy, muszę przyznać, że dużo dało to cieniowanie po bokach, dzięki temu wygląda bardzo naturalnie i nie wygląda "płasko":). Muszę kiedyś wypróbować Twój sposób:).

    OdpowiedzUsuń
  36. Piekne, dla ciebie sredni stopien trudnosci a dla mnie niemozliwy do wykonania :D zajmujesz sie tym zawodowo??? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  37. Świetna jest ta panterka:D Ja u siebie też zamierzam robić stepiki ale jakoś tak zawsze mi wychodzi że maluje pazury na spontanie w różnych miejscach, więc niemam jak fotek robić:P

    OdpowiedzUsuń
  38. podoba mi sie u Ciebie choc sama ze wzorkami nie czulabym sie dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Super wyszło :) Ja niestety jestem beztalenciem w tych sprawach :(

    OdpowiedzUsuń
  40. obłędna i pasowałaby do mojego niedawnego makijażu! :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Nie wiem czy uda mi się to powtórzyć.. ;)

    OdpowiedzUsuń
  42. Świetne no, świetne!

    Obawiam się tylko, że lewa ręka mogłaby mi sprawić zawód :>

    OdpowiedzUsuń
  43. Genialny jest ten mani :) bardzo mi się podoba !!!!

    OdpowiedzUsuń
  44. Musze kiedyś spróbować zrobić coś w tym stylu, bo efekt jest genialny.

    OdpowiedzUsuń
  45. swietnA!


    pozdrawiam i zapraszam na moje rozdanie ;)

    http://ankowata.blogspot.com/2012/06/rozdanie-komsetyczne.html

    OdpowiedzUsuń
  46. No nie mów, że mamy identyczne swetry! :D
    A wzorek bardzo mi się podoba, uwielbiam panterkę i zeberkę :D

    OdpowiedzUsuń
  47. Muszę spróbować go zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  48. ten kształt był dla twoich paznokci o wiele lepszy, wróciła bym do niego :)

    kwadratowe nie sa korzystne, za to w tych migdałkach idealnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  49. ale super ja to kurde nie umiem tych wzorków ;/

    OdpowiedzUsuń
  50. Chciałabym dojść do takiej wprawy,mi nie wyszło tak fajnie. Super paznokcie:)



    http://mynameisodetteswan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  51. Fajny efekt, dotychczas robiłam panterkę tylko akrylem lub farbkami przy stylizacji paznokci ;)

    OdpowiedzUsuń
  52. Jaka śliczna ! Dlaczego moja tak nie wychodzi :(

    OdpowiedzUsuń