sobota, 23 czerwca 2012

MIYO - DOLL Face compact powder

Po fazie na transparentne pudry stwierdziłam ,że rozejrzę się za czymś lekko kryjącym. Pamiętałam, że kiedyś używałam pudrów o lekkim kryciu i byłam jakoś bardziej zadowolona z końcowego efektu niż ostatnio. Dlatego kilka miesięcy temu kupiłam puder prasowany z Miyo, bo słyszałam że ma jasny odcień i właśnie nieźle kryje (a do tego tani).

Mój puder kupiłam w drogerii Jasmin za jakieś 8-10zł. Wybrałam najjaśniejszy odcień Vanilla.

DSCN3322

Bardzo polubiłam ten puder. Po pierwsze ma ładne, prostokątne opakowanie. Nie jest to nic wymyślnego ale wygląd pudru podoba mi się. Jest to całkiem solidny plastik, zamyka się na “klik” i nie otwiera się w torebce. Ma też lusterko – dla mnie to podstawa w pudrze prasowanym!

Puder ma 11g i jest średnio wydajny. Używam go co prawda od długiego czasu, ale raz, że nie maluję się codziennie a dwa – używam też czasem innych pudrów. Ma słodki, pudrowy zapach, mi się podoba ale czy Wam przypadnie do gustu to już zależy od tego jakie zapachy preferujecie :).

DSCN3325

DSCN3315

Jak na wykańczający puder ma niezłe krycie. Przy okazji utwierdziłam się w przekonaniu, że lekko kryjące pudry lepiej mi leżą – w ciągu dnia kiedy podkład lekko się zetrze dają u mnie lepszy efekt niż transparentne. Ale ma to też swoje wady: można zrobić sobie efekt płaskiej, matowej maski dlatego najlepiej używać go oszczędnie. Nie da też aż tak naturalnego efektu jak drobniutko zmielony, dobry puder transparentny ale coś za coś – ten ukryje w pewnym stopniu niedoskonałości.

Używam go oczywiście na podkład i nakładam pędzlem.

Puder trochę pyli i może podkreślać suche skórki. Efekt matu utrzymuje się kilka godzin u mnie, ale przypuszczam że z mocno przetłuszczającą się cerą może sobie nie dać rady choć w sumie to nie wiem, nie próbowałam – moja cera jest mieszana i nie przetłuszcza się jakoś bardzo mocno, więc jestem z niego zadowolona.

Dla mnie ogromnym plusem jest odcień! Vanilla to jasny kolor, myślę że dla większości bladych cer będzie dobry no chyba ,że jesteście tak extremalnie białe :D. Dla mnie jest odrobinę za jasny, ale to w końcu puder a nie podkład, więc nie robi efektu białej maski, gorzej gdyby był za ciemny. Niestety odcieni do wyboru jest mało..ja osobiście jednak narzekać nie mogę, bo Vanilla jest dla mnie idealnym, jasnym kolorem.

DSCN3323

DSCN3324

DSCN3319

Nie jest to może kosmetyk-cud, ale w tej cenie (8-10zł) uważam, że jest świetny jeśli lubicie całkowicie matowe wykończenie makijażu i szukacie w pudrach lekkiego krycia.

Ma praktycznie opakowanie z lusterkiem, zauważalne krycie, dobrze wygląda na skórze, matuje cerę na kilka godzin i (to już całkowicie subiektywny plus) ma jasny odcień. To nie ideał ale w tej cenie nie oczekuję już naprawdę niczego więcej, jestem bardzo zadowolona.

  • Ja kupiłam w drogerii Jasmin, można dostać też w niesieciowych drogeriach, z tego co znalazłam też tutaj (dla jasności: nigdy nie kupowałam z tej strony internetowej, więc nie polecam ani nie odradzam)
  • Cena w okolicach 8-10zł

Miałyście kiedyś ten puder?

Co polecacie z Miyo oprócz cieni (te akurat znam i bardzo lubię)?

75 komentarzy:

  1. Super ;) z Miyo są super lakiery do paznokci.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:). Mam dwa i są fajne więc chyba pora zerknąć też na inne odcienie:)

      Usuń
  2. Wczoraj bylam po ten puder w Jasmin, niestety z koloru vanilla byla jedna sztuka, mocno zmacana :/
    Za to duzo koloru camel zostalo ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, dla mnie tylko Vanilla wchodzi w grę, inne za ciemne.

      Usuń
  3. Nie mam dostępu to tych produktów, a szkoda, bo strasznie kuszą :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam kupić ten puder ale przez internet, a że czytałam, że kolory na swatchach sklepowych są przekłamane to stchórzyłam i wzięłam sypki puder Jadwiga w zamian. Jak się skończy (a jest bardzo wydajny) to spróbuję z wanilią ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aha..vanilla jest jaśniutka, to na pewno jeden z jaśniejszych pudrów jak chodzi o drogeryjne marki:)

      Usuń
  5. Nigdzie nie mogę spotkać tej marki, szkoda, bo słyszałam wiele dobrego o lakierach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety z dostępnością kiepsko:/

      Usuń
  6. Ciekawe cacko, chyba będę musiała się wybrać po jakiś kamienny i zastanawiam się nad jednym Virtualowym, ale szukam też innych ciekawostek ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. ja mogę polecić lakiery MIYO mini drops. Mają fajną buteleczkę, ładne kolory (dużo ładnych kolorów) i dobre krycie w niskiej cenie bo tylko 3.99. Naprawdę polecam :) mam na swoich pazurkach i jestem zadowolona (można podejrzeć u mnie na blogu jak coś)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, ja z mini drops mam jeden odcien, fajny:)

      Usuń
  8. Jak będę potrzebowała pudru to na pewno kupię ten, odpowiadałby mi ;))

    OdpowiedzUsuń
  9. Brzmi jak puder idealny dla mnie ;) tylko, że ja jeszcze nigdy nie widziałam kosmetyków Miyo

    OdpowiedzUsuń
  10. Z miyo znam tylko lakiery do paznokci, swoją drogą świetne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam dwa ale nie raz miałam ochotę na inne kolory:)

      Usuń
  11. A wiesz ja nawet nie wiedziałam,że taki istnieje ;] nie bardzo lubie jak puder zbyt mocno pachnie. ale ciekawy ma odcień i krycie:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Po twojej recenzji na pewno się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. O, kiedyś go macałam, ale akurat nie było tego najjaśniejszego odcienia. Dobrze wiedzieć, że jest naprawdę jasny.

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie mam dostępu do kosmetyków Miyo, a strasznie mnie kuszą! To już kolejny dobry kosmetyk z tej firmy widzę :)

    OdpowiedzUsuń
  15. kolor bardzo bardzo mój, ale ja nigdzie nie mogę dorwać kosmetyków MIYO a szkoda bo ciągle słyszę same dobre rzeczy o tej firmie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, bo oprócz pudru mają też rewelacyjne cienie.

      Usuń
  16. Nie mogę się nigdzie spotkać z tymi produktami ... opakowanie ma fajne ten puderek :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Odpowiedzi
    1. Ja używam dla zmatowienia i utrwalenia makijazu:)

      Usuń
  18. lubię miyo. :) polecam lakiery (nailted it!) i róż. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo skoro polecasz róż muszę przyjerzeć się im przy najbliższej okazji, dzięki!

      Usuń
  19. tez go bardzo lubie :) mam ten sam kolor ale chyba nastepny kupie ciemniejszy

    OdpowiedzUsuń
  20. jezeli chodzi o ta marke to lakierom i cieniom mowie tak ale cala reszta mnie nie zachceca jakos..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie mnie ta reszta ciekawi ale nie chciałabym kupić bubla:)

      Usuń
  21. Jak ja żałuję, że u mnie nigdzie nie ma drogerii Jasmin :(

    OdpowiedzUsuń
  22. co do pudrów, czytałam, że świetny jest Mineralize Skinfish z M.A.C. ale trzeba mieć te 170zł :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Różnica w cenie z pewnością spora:D:D:D

      Usuń
  23. chyba pierwszy raz czytam o tym pudrze :) niestety sławny puder my secret mnie zapycha, a to ten sam producent, więc się nie skuszę :P

    OdpowiedzUsuń
  24. Kojarzy mi się trochę z pudrem z Manhattanu Clear Face - tamten też trochę pyli, jest miękki i dobrze kryje :) szkoda, że u mnie nie ma MIYO ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie miałam tego pudru z Manhattanu:)

      Usuń
  25. Ciekawy ciekawy. Ja z MIYO wszystko lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Z MIYO polecam sławny już trochę (;)) tusz, ten w 'koronkowym' opakowaniu (Super Lash Mascara 3 in 1), no i oczywiście lakiery. :)

    OdpowiedzUsuń
  27. zaluje ze nie mam dostepu do Miyo, no ale co sie odwlecze to nie uciecze i napewno przy najblizszej wizycie w PL "cos" sobie wybiore ;P

    OdpowiedzUsuń
  28. wygląda ładnie i na pewno da efekt porcelanowej skóry, przynajmniej na trochę, bo ja mam cerę tłustą :/

    OdpowiedzUsuń
  29. Nie widziałam go nigdy, ale lubię kosmetyki Miyo ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja się obecnie przerzuciłam na pudry sypkie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pudry sypkie w sumie są lepsze, ale do torebki prasowany zdecydowanie:)

      Usuń
  31. ja ostatnio zakupiłam puder z Bell zobaczymy jak sobie poradzi :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Szukałam i szukałam, nie znalazłam w moich okolicach nigdzie tych kosmetyków :(

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja kupiłam ostatnio swoje pierwsze lakiery Miyo, jeszcze nie używałam, więc nie wiem czy będę polecać czy odradzać ;p

    OdpowiedzUsuń
  34. kolejny raz czytam u kogoś o Miyo, ale nie mogę znaleźć kosmetyków tej firmy w żadnej drogerii. muszę się jeszcze porozglądać :)
    pozdrawiam i zapraszam
    MadameBijou

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciężko je dostać, szafy Miyo są chyba tylko w Jasmin a w innych drogeriach pojedyncze kosmetyki.

      Usuń
  35. Fajny, chętnie kiedyś wypróbuję, bo też lubię lekko kryjące pudry, zwłaszcza latem, gdy rezygnuję z podkładu.

    OdpowiedzUsuń
  36. Dla mnie też opakowanie pudru prasowanego MUSI zawierać lusterko, nie da rady inaczej :) Recenzowanego przez Ciebie kosmetyku nie znam, ale skoro jest jasny odcień dla bladolicych (do których zaliczam się) + lusterko, to z pewnością wypróbuję. Szkoda tylko, że jest kryjący, aż takiego efektu nie potrzebuję. Chociaż z drugiej strony latem można go używać bez podkładu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jest mocno kryjący jak puder mineralny czy podkład, ale też nie zupełnie przezroczysty:)

      Usuń
  37. Przeszukałam całe miasto w poszukiwaniu kosmetyków Miyo. Ale niestety nigdzie nie ma :( Ale kuszą bardzo ;]

    OdpowiedzUsuń
  38. Róż do policzków, lakiery i błyszczyk w tubce ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:) Chętnie przyjrzę się różom i błyszczykowi bo lakiry to wiem, że fajne:D

      Usuń
  39. Nie miałam tego pudru, ale mój Max Factor Creme Puff już mi się trochę znudził i może przerzucę się na ten zwłaszcza, że ma lusterko:) co do samej marki MIYO, to chwalą sobie lakiery:)

    OdpowiedzUsuń
  40. polecam róże do policzków, błyszczyki, o cieniach nawet nie wspomnę :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Róże..nabieram coraz większej ochoty na nie:D

      Usuń
  41. ponoć tusze do rzęs są niezłe :) Ale sama muszę je wypróbować ::)
    Pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ciekawe..cena na pewno dobra jak sie ma gorszy okres finansowo:D

      Usuń
  42. Nigdy nie miałam styczności z produktami firmy Miyo, ale może czas zacząć :P

    OdpowiedzUsuń
  43. Ja jak na razie nie używam pudrów.

    OdpowiedzUsuń
  44. Fajny :) szkoda, że u mnie nie ma tych kosmetyków :( w chińskiej galerii kupiłam puder w podobnym opakowaniu tylko z podobnym wieczkiem za 5 zł :) jak dla mnie świetny w tej cenie taki trzykolorowy i dwóch jaśniejszych używam jako puder a ciemniejszego jako bronzer :)
    P.S. masz taki obraz z brokatem czy wysypałaś na coś brokat? :P (wiem glupie pytanie :D )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam porobione takie tła do zdjęć (zwykłe kartki tylko farbą pomalowane) a ta jedna jest na mokro sypnięta brokatem, który się do niej przykeił:D

      Usuń
  45. jakoś nie zwróciłam nigdy uwagi na pudry MYIO :O

    OdpowiedzUsuń
  46. ja polecam Róże- fantastyczne ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O dzięki, na pewno się im przyjrzę:)

      Usuń
  47. odcień wydaje się być bardzo naturalny i taki... zdrowy :D w ogóle lubię Twojego bloga ;-)

    OdpowiedzUsuń
  48. Sama mam ten puder i jestem mega zadowolona. Był to mój pierwszy i sprawuje się (jak na moje potrzeby) bardzo dobrze. Jeżeli nie macie wysokich wymagań to gorąco polecam.

    OdpowiedzUsuń