środa, 13 czerwca 2012

My Secret – Pale Orange

Kolejny lakier z kolekcji Paradise Lagoon – Pale Orange. Rozbielony pomarańcz o kremowym wykończeniu. Nie mój kolor, ale myślę że może się podobać :). Ja w sumie też nie uważam, że jest brzydki, nie powala mnie po prostu ten odcień ale ładnie wygląda na dłoniach i na lato/wiosnę wydaje się trafiony.

Na zdjęciach dwie warstwy, coś tam momentami prześwitywało ale ogólnie wystarczyły i nie miałam potrzeby dokładać trzeciej.

DSCN4174

DSCN4173

DSCN4178

Ładny? Zwyczajny? A może zwyczajny ale ładny :D?

67 komentarzy:

  1. ładniutki :) zazdraszczam ładnych paznokci :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny, nowy kształt pazurków prezentuje się rewelacyjnie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny :) mam bardzo podobny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam go i bardzo mi się podoba :) Jeden z ostatnich faworytów :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny :). Siostra malowała nim paznokcie na trening Holandii w Krakowie ;).

    OdpowiedzUsuń
  6. Też mam ten lakier, u mnie lekko smuży i ciężko się rozprowadza, ale dla takiego koloru jestem mu to w stanie wybaczyć :)

    OdpowiedzUsuń
  7. NO ja bym właśnie powiedziała, że zwyczajny ale ładny :) Jeśli chodzi o pomarańcze, to chyba bardziej podobają mi się takie neonowe odcienie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. mam, fajny jest. używam też na biały korektorowy lakier. wtedy jedna warstwa daje prawie neon

    OdpowiedzUsuń
  9. przepiękny kolor moim zdaniem :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam... i chociaż poszedł w odstawkę, to sądzę,że jest to ładny odcień, dlatego pewnie w końcu wyciągnę go ponownie z pudełka :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Podoba mi się ten kolor, pewnie nie nosiłabym go, ale miło się na niego patrzy :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajnie wyglądałby połączony z czarnym :)

    OdpowiedzUsuń
  13. uwielbiam te lakiery :) cudny kolor ^^

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow ale ładny kolor,ja bardzo takie lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  15. ładny i nie taki wcale zwyczajny:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Sądzę, że... zwyczajny ale bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  17. jest super, ale ja standardowo patrzę na buteleczkę :D

    OdpowiedzUsuń
  18. mam ten sam kolorek :) i chwalę go sobie ;p

    OdpowiedzUsuń
  19. pięknie wygląda na twych dłoniach!

    OdpowiedzUsuń
  20. Ładny, zwyczajny ale ładny:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo fajny kolor, jeden z moich ulubionych :))
    Pozdrawiam, Klaudia :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo ładny, wesoły i rześki kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Na zdjęciach z moimi ustawieniami monitora wygląda na śliczny koralowy odcień :)

    OdpowiedzUsuń
  24. ładniutki...soczysty odcień..elegancki i do wszystkiego :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Lubię takie odcienie, naprawdę mi się podoba, jest śliczny :3

    OdpowiedzUsuń
  26. mi sie bardzo podoba, lubię latem odcienie koralowe i pomarańczki, właśnie takie rozbielone :)

    OdpowiedzUsuń
  27. nadzwyczajnie ładny lakier ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo ładny kolor, ale tylko na lato i do opalonej skóry:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Kolor cudowny ale zmiana kształtu paznokci na duuuży plus :) Zawsze mnie męczył ten kształt który im nadawałaś, ale ten pasuje cudownie do Twoich dłoni :) Pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  30. Ładny kolorek, u mnie niestety te lakiery się nie sprawdzają. Odpryskują już tego samego dnia:/

    OdpowiedzUsuń
  31. http://shinybox.pl/?ref=4cd3ab6<--- darmowe pudełko ekstra kosmetyków

    OdpowiedzUsuń
  32. Masz idealne paznokcie i idealne skórki, jak to robisz?
    Ja nigdy chyba tego nie osiągnę :(

    OdpowiedzUsuń
  33. nie jest znowu taki zwyczajny wg mnie :) ślicznie wygląda na Twoich pazurkach :). I nie wiem czy już czasem nie pisałam, ale ten kształt Twoich pazurków bardziej mi się widzi :)

    OdpowiedzUsuń
  34. No ładny ładny :D
    Śliczny taki koralik.

    OdpowiedzUsuń
  35. Zwyczajny... ale ładny :) Ciekawie wygląda na płytce paznokcia.

    OdpowiedzUsuń
  36. A od dzisiaj w naturze promocja na te lakiery, muszę się rozejrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Ostatnio zdecydowanie podobają mi się tego typu kolorki :D

    OdpowiedzUsuń
  38. Ja jakoś kompletnie nie umiem tym odcieniem pomalowac sobie paznokci, mnóstwo prześwitów ;/

    OdpowiedzUsuń
  39. a ja go bardzo lubię, jest śliczny :)

    OdpowiedzUsuń