piątek, 15 czerwca 2012

Original Source: Chocolate & Mint oraz Chocolate & Orange – żele pod prysznic

Jakiś czas temu w ofercie Original Source pojawiły się dwa nowe, czekoladowe żele pod prysznic Chocolate & Mint i Chocolate & Orange. Szczególnie ciekawił mnie czekoladowo-pomarańczowy żel, bo spodziewałam się że ten z miętą będzie pachniał podobnie jak jego brat płyn do kąpieli (i nie myliłam się ;)).

Wcześniej używałam wersji limonkowej i waniliowo-malinowej, byłam z nich bardzo zadowolona.

DSCN4393

O żelach pod prysznic OS wspominałam już kilka razy, ale tak w skrócie – mi odpowiadają. Spotkałam się z opiniami, że słabo się pienią i są mało wydajne..hmm moim zdaniem wydajność jest po prostu przeciętna, porównywalna do innych żeli z podobnej półki cenowej (podobnie kwestia piany). Jakościowo są dla mnie w porządku.

Nie wysuszają mojej skóry, mają przyjemną konsystencję (coś między płynem a tężejącą galaretką), podobają mi się opakowania żeli i są jednocześnie wygodne – stoją na zakrętce, więc łatwo wydobyć żel.

Nie znajduję w nich większych minusów, pod względem jakości są po prostu normalne, poprawne.

DSCN4394

Dla mnie jedną z najważniejszych kwestii przy wyborze żelu pod prysznic jest zapach, dlatego lubię Original Source :D.

Chocolate & Mint – ma nieprzezroczysty jasnobrązowy kolor, jak mleczna czekolada. Zapach bardzo zbliżony lub identyczny jak płynu do kąpieli tej firmy. Zapach jest moim zdaniem świetny, bardzo apetyczny, czekoladowo-miętowy po prostu :). Przypomina czekoladki After Eight.

Chocolate & Orange – ma przezroczysty brązowo-pomarańczowy kolor. To jest dokładnie zapach Delicji ;). Kojarzy mi się też z kandyzowaną skórką pomarańczową w czekoladzie. Czekoladowo-pomarańczowy, bardzooo apetyczny, można zrobić się głodnym! Uwielbiam ten zapach.

DSCN4397

Obydwa żele pachną moim zdaniem REWELACYJNIE. Rzadko spotykam się z kosmetykami, które mają aż tak apetyczny, nie chemiczny zapach. Uwielbiam czekoladę i uwielbiam te żele za zapachy :). Oczywiście nie ma pewności, że każdemu przypadną aż tak mocno do gustu jak mi, to zależy czy lubicie słodkie, jadalne zapachy. Ale jeśli tak to bardzo polecam:)!

Na koniec muszę jednak przyznać się Wam..mimo, że totalnie uwielbiam te dwa żele jak chodzi o zapach to jednak żaden z nich nie przebija wersji Raspberry & Vanilla, który jest moim naj naj z żeli OS :).

  • Gdzie kupić? Rossmann
  • Ile kosztuje? O ile dobrze pamiętam 9,99zł, czasem są promocje.

DSCN4395

72 komentarze:

  1. uwielbiam oba zapachy :))) ale chyba bardziej czekoladę-miętę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Komem te żele <3 <3 <3
    Za ich piękny zapach i butelke :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Oba zapachy są cudowne :) Ostatnio miałam wersję czekoladowo pomarańczową :)

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja ich nie lubie :( Podpisuje sie obiema rekami pod tym, ze sa niewydajnie i slabo sie pienia, poza tym zapach nie zostaje na skorze, a ja lubie czuc, ze dopiero wyszlam z kapieli. Niestety musze byc na nie :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy szuka czegoś innego w żelach:). Ja np. nie oczekuję, że zapach będzie się utrzymywał na skórze, zupełnie tego nie potrzebuję;).

      Usuń
  5. Moje ulubione żele :) Czekoladka z pomarańczą. Mniam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. miałam miętę z czekoladą... przejadła mi się (;)) po tygodniu... mocny zapach i mocno męczy, moim ulubieńcem nie został :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie nie zmęczył..za to zawsze męczą mnie cytrusowe zapachy:)

      Usuń
  7. Malina z wanilią jest dla mnie trochę mdła, za to totalnie przepadam za mango z macadamią :D Czekoladowych jeszcze nie miałam, bo niezmiernie ciężko je kupić ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie są praktycznie zawsze dostępne, pewnie zależy od miasta/rossmanna. A ja mialam plyn do kąpieli mango&macadamia i był dla mnie przyjemny ale nie zachwycał mnie tak jak waniliowo-malinowy, zależy co kto lubi:D

      Usuń
  8. często stoję w Rossmanie i wącham je wszystkie po kolei ^^"

    OdpowiedzUsuń
  9. lubię OS, mam mydełko malinowe, pięknie pachnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. nie miałam ich okazji spróbować , ja polecam inne żele są okazane w poprzedniej mojej notce :)

    OdpowiedzUsuń
  11. uwielbiam ten miętowy mmm sama słodycz

    OdpowiedzUsuń
  12. muszę go kupic:D napewno pieknie pachnie:)

    OdpowiedzUsuń
  13. uwielbiam te zapachy :D

    mój facet mówi 'Ty nawet w kosmetykach szukasz żarcia' XDDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahaha:D Ale coś w tym jest, ja zawsze szukam kosmetyków o jadalnych zapachach:D

      Usuń
  14. Akurat tych 2 wersji żeli OS nie miałam, ale wiem jak pachną i oba mi się podobają :) Masz jednak rację, że najlepszy pod względem zapachu żel OS to Raspberry & Vanilla :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taaaak, Raspberry & Vanilla jest NAJ NAJ:D

      Usuń
  15. Zapachy muszą być świetne! :)
    Zapraszam na candy
    http://magdaikosmetyki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam od dawna ochotę na ten czekoladowo-miętowy, chyba się w końcu skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Apetyczne :D Trzeba będzie wypróbować :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Miałam kiedyś miętę, fajna na lato, orzeźwiająca. Muszę spróbować tą z dodatkiem czekolady. Delicjowy zostawię raczej na zimę :) No i ten malinowy też muszę wypróbować, czytałam już tyle zachwytów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Malinowy jest najbardziej słodki:). A delicjowy na zimę faktycznie w sam raz, choć ja używalam nawet teraz:)

      Usuń
  19. żele OS są całkiem do rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Chyba się skuszę na ten czekoladowo miętowy :)
    Obserwuję i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Kocham ich żele za zapach, ale pozostałe właściwości mnie jakoś nie powalają..

    OdpowiedzUsuń
  22. o ja właśnie też najbardziej malinowo waniliowy :D stoi w łazience na specjalne okazje - to znaczy jak mam naprawdę zły humor to wtedy ten żel idzie w ruch :))

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo lubię te żele są świetne, miałam czekoladowo-miętowy i dla mnie pachniał cudownie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. brzmi bardzo zachęcająco, tym bardziej, że również jestem miłośniczką czekolady :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy kto kocha czekoladę musi je chociaż powąchać:D

      Usuń
  25. Może wypróbuję, zwłaszcza ten czekoladowy... :) Uwielbiam testować nowe dla mnie kosmetyki :D

    OdpowiedzUsuń
  26. wypróbuję ten malinowy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. polecam jeśli lubisz słodkie zapachy:)

      Usuń
  27. Mam oba i jestem średnio zadowolona właśnie z powodu tego, że są mało wydajne i słabo się pienią. Pachną cudnie, szczególnie ten pomarańczowo-czekoladowy- dosłownie jak delicje! szkoda, że zapach nie utrzymuje się praktycznie wcale na skórze.

    OdpowiedzUsuń
  28. Jak będzie jakaś promocja to się skuszę :D

    OdpowiedzUsuń
  29. Zamierzam je kupić jak wykończę swoje żele:) Wąchałam w Rossmanie i po prostu nie mogłam wyjść z podziwu, że mają tak realistyczny zapach!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokladnie! Ja też jestem w szoku, że nie czuję nic a nic żadnej chemicznej nutki.

      Usuń
  30. Uwielbiam ten czekoladowo-pomarańczowy :)

    OdpowiedzUsuń
  31. bardzo lubie zele z tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja uwielbiam zapachy mango z tej serii są niesamowite,a ta czekolada jakoś mnie nie przekonywuje:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie każdy lubi takie klimaty:). Ja np. tak sobie lubię owocowe zapachy:)

      Usuń
  33. A ja uwielbiam czekoladę,miętę, pomarańcze. Myślę,że te kompozycje zapachowe przypadłyby mi bardzo do gustu, a raczej do mojego nosa :D
    Myślę,że po tym poście zaopatrzę się najpierw w czekoladowo-miętowy ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. aaaaaaaa! Uwielbiam te kosmetyki! One zawsze rewelacyjnie pachna :)
    Pozdrawiam, Klaudia :)
    Oczywiscie zapraszam równiez do siebie na rozdanie :))

    OdpowiedzUsuń
  35. JA używam żelów pod prysznic tylko z nivea dla mnie sa najlepsze ;D

    OdpowiedzUsuń
  36. Kusi mnie bardzo ten czekoladowo-pomarańczowy! :)

    Zapraszam do siebie!
    Już pierwsze, debiutanckie rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  37. ja bardzo lubie lawendowe wydanie tych zeli :)

    OdpowiedzUsuń
  38. ja właśnie końc z pomarańzcze z imbirem, jest super

    OdpowiedzUsuń
  39. świetne są, uwielbiam je :D :D

    OdpowiedzUsuń
  40. jeszcze ich nie miałam, muszę spróbować choć jeden :)

    OdpowiedzUsuń
  41. czaję się nie nie, ale czekam na jakąś promocję ;)

    OdpowiedzUsuń
  42. mnie ten z miętą nie podszedł :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Wąchałam w sklepie ten z miętą i zapach normalnie mnie odrzucił,nie podobał mi się:)

    OdpowiedzUsuń
  44. Będę musiała wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Ja właśnie jestem jedną z tych marudzących. Pachną fajnie, ale wysuszają mi skórę :(

    OdpowiedzUsuń
  46. OS ma prawdziwe zapachowe cudeńka, moim numerem 1. jest Raspberry & Vanilla :D

    OdpowiedzUsuń
  47. Mam na nie ochotę , jak bd promocja na nie to z chęcią kupię ten czekoladowo- pomarańczowy, zapach wręcz urzeka

    OdpowiedzUsuń
  48. Miałam Chocolate & Mint i byłam średnio zadowolona. Słaba wydajność, zapach wcale nie taki obłędny. Nie przekonują mnie te żele. Aczkolwiek bardzo podoba mi się styl opakowań. Aż jestem w szoku, że to polska firma.

    OdpowiedzUsuń
  49. nie miałam jeszcze żadnego z tych żeli ale ostatnio wszystko co czekoladowe przemawia do mnie bez 2 zdań :)

    OdpowiedzUsuń