poniedziałek, 25 czerwca 2012

Pastelowe perełki do paznokci

Dzisiaj coś dla osób, które lubią różne ozdoby do paznokci :). To karuzelka (uwielbiam karuzelki :P) z perełkami z Born Pretty Store. Właściwie są to półperełki, bo mają kształt połowy kuli.

DSCN4342

Takie pastelowe perełki chciałam mieć od dawna, bo wyglądają strasznie słodko i cukierkowo (dla niektórych pewnie kiczowato :D). Fajnie pasują też do zdobień w stylu vintage, różyczek, paseczków, wiecie o co chodzi :).

W karuzelce znajduje się 12 przegródek ale kolorów jest 7: biały, kremowy, zielony, jasny róż, mocniejszy róż, pomarańczowy i żółty. Wszystkie kolory są pastelowe, a wszystkie perełki oczywiście błyszczą na perłowo, to chyba oczywista oczywistość ;).

DSCN4344

DSCN4348

Perełki są naprawdę małe, średnica wynosi około 2mm. Przyklejałam je zawsze na mokry lakier i jeśli położyłam jeszcze bezbarwny top coat potrafiły wytrzymać u mnie kilka dni, nie odpadały. Są na tyle małe ,że nie zahaczają o włosy czy ubrania ale jeśli ktoś nie jest przyzwyczajony do jakichkolwiek ozdób to pewnie i tak trochę mu będą przeszkadzały ;).

Co dla mnie ważne: są ładnie wykonane, trafiłam na dosłownie kilka sztuk, które miały trochę nadlaną podstawę, ale wszystkie inne są w porządku. Nie wycierają się, miałam tylko raz przypadek, że jedna perełka wytarła się z koloru ale wszystkie inne wyglądały dobrze.

DSCN4350

Teraz pokażę kilka zdobień, do których wykorzystałam te perełki:

DSCN4191

DSCN4189

DSCN4338

DSCN4335

DSCN4382

DSCN4430

Perełki mają dokładnie nazwę Nail Art Colorful Baby Pearl Decoration Set Glitter a można je kupić TUTAJ. Kosztują 3.55 $.

Przypomnę, że wysyłka jest darmowa a używając przy zakupach mojego kodu KP9J61 dostajecie 10% zniżki.

Polecam, ja jestem z nich zadowolona :).

69 komentarzy:

  1. pazurki z tą cytrynką i truskawką są przecudowne i oh i ah tak mi się podobają! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ahhh jakie śliczne pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie je wykorzystałaś, szczególnie podoba mi się pierwszy mani :)
    Żałuję, że takie ozdoby nie są dla mnie - trochę żenujące, ale nigdy nie umiem ich dobrze nałożyć na paznokieć xD Zawsze jest krzywo albo przy okazji wgniotę sobie lakier... No cóż, pozostają mi lakierowe wzorki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty?! Nie wierzę, że Ci się nie udaje, twoje paznokcie zawsze mi się kojarzą z perfekcją:D

      Usuń
  4. Faaajne są, aczkolwiek ja rzadko używam ozdóbek, jakoś brak mi pomysłów..

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie wiem czemu i dlaczego, ale nienawidze ozdób które mogą zaraz odpaść czy zawadzić o coś i zniknąć.... drażnią mnie kuleczki i inne wystające duperelki na pazurkach :)
    Np, ostatnio po necie chadzają paznokcie pokryte w cąłości kolorowymi drobniuteńkimi kuleczkami.... nigdy nie chciałabym miec ich na paznokciac, nawet na jeden wieczór ;)

    Ale fajnie, że dobrze się ci z tym produktem współpracuje :)
    I dobrze, że nie wszyscy to lubią ;p

    co do mani, bardzo pomysłowe i delikatne podoba mi się, lecz nie dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niektózy tak mają, że tego po prostu nienawidzą:D. Ja jak mam wystający mocno wzorek to potem dla odmiany muszę mieć gładkie paznokcie, bo na dłuższą metę i dla mnie byłoby to irytujące.
      A mówisz o caviar manicure:D. Mi się podoba, ale nie próbowałam. Chociaż wiadomo, do chodzenia to nie bardzo.

      dzięki:)

      Usuń
  6. fioletowe są przeboooskieee! <3

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczne:) ten ostatni mani mi się najbardziej podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne są te perełki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mi by pewnie o wszystko haczyło jak znam siebie , ale ładnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne zdobienia, a te z cytrynką najpiękniejsze :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. W kwiatkach ślicznie wyglądają :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Drugi i ostatni mani bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne, tylko przerażają mnie nadal wszelkiej maści wypukłe ozdoby..

    OdpowiedzUsuń
  14. świetne, niebieski owocowy mani super :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Fioletowe z czarnymi kwiatkami numerem jeden ! :) Piękne.

    OdpowiedzUsuń
  16. cudownie wyglądają, są bardzo urocze. świetnie wygląda ten mani z cytrynką :)

    OdpowiedzUsuń
  17. śliczne perełki :) w chinskim sklepie widziałam podobn... ciekawe czy podobnej jakości ;p
    Fioletowe pazurki - cudo! *.*

    OdpowiedzUsuń
  18. Ojjj jakie łądne cieniowanie i kwiatki ! Mi wciąż nie idzie... Piękne !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieniowanie inną metodą było robione...lepszą:D

      Usuń
  19. Pamiętam, że jak byłam młodsza to w gazetach typu Bravo były dodawane takie, tyle że bardziej tandetne. Nigdy nie potrafiłam się tym obsługiwać, zawsze (jeśli były to jakieś pyłki itd.) były wszędzie tylko nie na paznokciu. Podobają mi się czasem takie dodatki na paurkach, tyle że jak to przyczepić, żeby wogóle się trzymało i ładnie wyglądało? Dla takiej sieroty jak ja to duży problem. Dlatego nie kupuje i nie mam, ale może by spróbować?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heh spróbować zawsze można, jak się nie spodoba to najwyżej komuś oddać:). Ale nie każdy z paznokciami się lubi bawić, to już zależy od osoby:))

      Usuń
  20. wow ! <33

    zapraszam do mnie ^.^

    OdpowiedzUsuń
  21. To niesamowite, że coś co dla nie jest uosobieniem tandety jesteś w stanie zamienić w coś, co mi się podoba ;) Zwłaszcza podoba mi się pojedynczy paseczek na różowym lakierze. Zdobienie z owocem też jest urocze.

    OdpowiedzUsuń
  22. Fioletowe najbardziej przypadły mi do gustu :) Ale inne też bardzo fajne ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Może troszkę za cukierkowe kolorki jak dla mnie, ale również uwielbiam takie dodatki na pazurki;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo fajne :) chociaz mnie chyba denerwowalyby takie wystajace ozdoby :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie wiem jak Ty to robisz, że robisz to idealnie, ale robisz to, to przerażające :D Jesteś perfekcyjną Panią paznokcia :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heheh chyba to sobie zapisze gdzieś:D:D ;)
      Wiesz jak mi nie wyjdzie to po prostu nie pokazuję na blogu;) ale dziękujęęę :)

      Usuń
  26. Cieniowane kwiatuszki są prześliczne:) Fajne te perełki, mam chyba całkiem podobne ale w kształcie łezek.

    OdpowiedzUsuń
  27. fioletowe mani - piękne. ; )

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetne, jeszcze takich nie mam :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo fajny pomysł z koralikami :)

    OdpowiedzUsuń
  30. gradientowe są śliczne. Ja osobiście nie przepadam za az tak odstającymi ozdobami

    OdpowiedzUsuń
  31. Masz cudowne pomysłu na pomalowanie i zdobienie paznokci!:) A jak z trwałością? Nie odpadają?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki:). Mi nie odpadały w większosci ale to zależy też pewnie od paznokci.

      Usuń
  32. Kwiatuszki na fioletowym cieniowaniu są świetne :D

    OdpowiedzUsuń
  33. uwielbiam ozdoby w karuzelach, zajmują malutko miejsca a jest ich mnóstwo ;))

    OdpowiedzUsuń
  34. Podobają mi się ;] Choć nie mam cierpliwości do takich zdobień :D

    OdpowiedzUsuń
  35. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetne, a pierwsze zdobienie na początku skojarzyłam z kotkami :) takie czarne łebki :) pięknie je ozdobiłaś, ja powoli kompletuję różne karuzele (określenie na wyrost, bo mam 2 sztuki świecidełek z pepco-3zł za sztukę) tylko pomysłów na przyklejanie brak :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki:)

      Sabina, są w Pepco jakieś ozdóbki ciekawe? Zawsze tam głównie lakiery widzę:)

      Usuń
    2. W zimie widziałam trochę naklejek po jakieś 3-5zł, i karuzele, wcześniej kupiłam zwykłe świecidełka :D (cyrkonie? takie okrągłe, kanciaste w różnych kolorkach :D) a jakieś 3 tygodnie temu trafiłam na inny zestaw świecidełek, bo były te cyrkonie w różnych kształtach: kwiatuszki, łezki, gwiazdki, kropeczki, romby i księżyce. aż mi szkoda ich używać :D jutro mogę obfocić :)

      Usuń
  37. wyglądają fajnie, ale mi by na pewno przeszkadzały :)

    świetny ten mani z plasterkiem cytrynki :D

    OdpowiedzUsuń
  38. Perełki wyglądają ciekawie, na paznokciach też. Niestety nie jestem fanką takiego zdobienia, wydaje mi się, że nie są zbyt wygodne w codziennym życiu. Trzeba cały czas uważać, żeby ich nie naruszyć, bo mogą odpaść, a wtedy malowanie jest zniszczone ;) Nie dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się trzymają całkiem dobrze ale chyba też nauczyłam się czy raczej przyzwyczaiłam do odstających ozdób;)

      Usuń
  39. Pięknie to wygląda. Najbardziej podoba mi się to połączenie z kwiatkami ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. ja jakoś nie przepadam za takimi zdobieniami :)

    OdpowiedzUsuń
  41. wspanialy efekt, wygladaja jak zanuzone w zelu!

    OdpowiedzUsuń
  42. Najbardziej podobaja mi sie te niebieskie! <3

    OdpowiedzUsuń
  43. Świetne :) Plus ta cytrynka :))) haha ! ;)
    Pozdrawiam, Klaudia ;)

    OdpowiedzUsuń
  44. Ale świetnie, też sobie kupiłam takie perełki ale jeszcze ich nie wypróbowałam :)

    OdpowiedzUsuń