sobota, 16 czerwca 2012

Sensique Nature Code – Sweet Violet

Bardzo ładny fiolet z kolekcji Nature Code Sensique. Sweet Violet to ciepły odcień fioletu, takie lubię najbardziej! Nie jest bardzo ciemny, taki pośredni. Ma delikatny shimmer.

Lakier różni się od innych lakierów z tej serii, jest rzadszy i słabiej kryje – ale wcale nie słabo (wystarczają dwie warstwy). Podoba mi się, kiedyś fiolet to był mój ulubiony kolor, nadal go bardzo lubię.

DSCN4326

DSCN4328

DSCN4330

DSCN4332

Ostatnio pojawiło się sporo promocji w Naturach, jeśli jesteście ciekawi zerknijcie poniżej.

mySecret gaz 24 2012

Sensique gaz 24 2012

Kobo_DN24 (1)

58 komentarzy:

  1. kolorek nie bardzo mi pasuje - nie przepadam za fioletami ;D, ale nie mogę napatrzeć się na Twoje paznokcie - cudowne. pielęgnujesz je jakoś specjalnie? pytam, bo moje odmawiają posłuszeństwa ostatnio ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze używam odżywki/bazy pod lakier, na noc zawsze kremuję dłonie - to ostatnio głównie robię. Czasem wcieram w gołe paznokcie kapsułkę z wit A, albo olejek rycynowy, ale ostatnio niestety rzadko mi się to zdarza. I oczywiście pilnik papierowy, nigdy metalowy:).

      Usuń
    2. To chyba też zacznę kremować dłonie na noc jeśli moje paznokcie też mogłyby tak wyglądać ;). Dziękuję serdecznie za odpowiedź, pozdrawiam :).

      Usuń
  2. ładny jest, podobny mam z GR :D

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne te promocje, szkoda, że mam zupełnie nie po drodze do Natury, a nigdy mi się nie chce jechać specjalnie do niej ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też mam zupełnie nie po drodze:D

      Usuń
  4. Podoba mi się ten fiolet :) Zawsze z zachwytem patrzę na Twoje paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. nie przepadam za fioletowym.
    przeceny są duze ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja lubię fiolety, ale takie bardziej śliwkowe. Ten wrzosowo jakieś mi nie podchodzą :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wolę takie ale te śliwkowe też lubię:D

      Usuń
  7. Śliczny kolor :) o dzięki za info o promocjach :D
    www.beauty-fresh.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja uwielbiam Naturę! Kiedyś wolałam Rossmann, ale teraz zdecydowanie Natura ze względu na My Secret i Essence:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heheh to i to dobre:D. Ja bywam częsciej w Rossmannie, jest ich zdecydowanie więcej i mam bliżej;)

      Usuń
  9. Niestety u mnie nie ma natury. Pozostają mi tylko promocje w Rossmannie.

    http://kosmetykoholizm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolor mnie nie urzekł, ale ten shimmer jest taki uroczy!

    OdpowiedzUsuń
  11. przepiękny kolor <3 zakochałam się!

    OdpowiedzUsuń
  12. ja mam fioletowy pokój - też lubię ten kolor :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też miałam kiedyś fioletowy pokój ale przemalowałam, bo mam brzydko urządzony (urządzony to złe słowo:P), stare meble, przedpotopowy dywan i ten fiolet wyglądał strasznie grobowo i przytłaczająco;).

      Usuń
  13. Uroczy kolor, mam chyba najwięcej fioletów, a najrzadziej maluje nimi paznokcie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczny <3 Ale kolejny fiolet w moim kuferku to już będzie przegięcie ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. fajnie ze pokazalas jakie sa teraz promocje jeszcze kilka dni i zajrze do natury
    Paznokcie jak zwykle piekne zreszta co ja bede Ci slodzic:)

    OdpowiedzUsuń
  16. A mi ostatnio fiolety zaczęły się podobać ;] I ten lakier również jest ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jak ja uwielbiam lakiery z takim shimmerem :)

    OdpowiedzUsuń
  18. żałuję, że nie mam natury... zgarnęłabym My secret...

    OdpowiedzUsuń
  19. Fioletowo mi! :) Bardzo fajny kolor, ładnie prezentuje się na paznokciach.

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja już się skusiłam na pomadkę z Kobo i przy kasie się zdziwiłam bo zamiast 9,99zł zapłaciłam 8,99 zł :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ładny kolor i zadbane paznokcie.Moje ostatnimi czasy są okropne:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki no i życzę poprawy w stanie paznokci:)

      Usuń
  22. Śliczny :) Pięknie wygląda na pazurkach!

    OdpowiedzUsuń
  23. Również go mam, fajny jest :)

    OdpowiedzUsuń
  24. bardzo ładny, delikatny fiolet :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ostatnio zastanawiałam się nad tym lakierem, świetnie wygląda na Twoich paznokciach ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. świetnie się prezentuje ten lakier :) bardzo ładny kolor.

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie dla mnie- łagodnie rzecz ujmując

    OdpowiedzUsuń
  28. ja od razu w czwartek do Natury poleciałam wydać trochę pieniędzy. I z promocji szminka kobo i lakier my secret zasiliły moją kosmetyczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja zaszalałam i kupiłam 6 szminek,3 konturówki i ciemny podkład świetnie służący jako bronzer:)

    OdpowiedzUsuń
  30. kolejny piękny kolorek :))

    OdpowiedzUsuń