środa, 13 czerwca 2012

Wibo Extreme Nails 311

Wibo Extreme Nails numer 311 to przyjemny, “wesoły” błękit. To typ turkusowego błękitu, takie odcienie jakoś wesoło mi się kojarzą ;). Lakier ma spory dodatek srebrnych drobinek, nie wiem czy to grubszy shimmer czy małe glassfleckowe drobinki, może coś pomiędzy. Moim zdaniem całkiem ładny odcień.

Nałożyłam dwie warstwy lakieru (tyle na zdjęciach), końcówki troszkę prześwitywały ale na tyle w niewielkim stopniu, że odpuściłam trzecią warstwę. Wygodnie mi się malowało, lakier ma dobry pędzelek, ładnie się rozprowadza i szybko schnie. 

DSCN4376

DSCN4379

DSCN4380

DSCN4387

Lakier pokazuję przy okazji czwartego, niebieskiego tygodnia Serdecznej Tęczy.

akcja

I zgodnie z zasadami akcji wzorek na serdecznym. Lubię przeglądać różne blogi z zdobieniem paznokci i często trafiam na słodkie, japońskie wzorki. Bardzo mi się podobają, ale zwykle ozdób jest tak dużo, że przeszkadzałyby w funkcjonowaniu dlatego u mnie w wersji light.

DSCN4383

DSCN4386

74 komentarze:

  1. Super :) Przypomina mi nieco Nie, bo niebo Colour Alike :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. faktycznie, bardzo podobny :)

      Usuń
    2. Podoba mi się bardzo, ale czerwiec za 50 zł trwa i już prawie nic nie zostało ;P

      Usuń
  2. A mi jakoś średnio ten odcien sie podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. heeej chyba ode mnie nawet! :D ładnie wygląda u Ciebie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Gdzie można dostać takie ozdóbki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fimo mam z ebaya, cyrkonie i perełki z BornPretty store.

      Usuń
  5. Jakby był kremowy to bym go z pewnością chciała, a tak to mam lekkie opory :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Haha, super wzorek! Strasznie mi się podobają takie odstające wzorki, cyrkonie, etc! Super!

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny:) A ozdoby na pazurku sa swietne!!:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przecudowny kolor, a ten wzorek na serdecznym jest bardzo, ale to bardzo fajny ;]

    OdpowiedzUsuń
  9. bez ozdób lepiej mi się podoba :) śliczny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no dokładnie , mi też bez ozdób lepiej sie podoba ; )) będe musiała się rozejrzeć za nim ; )

      Usuń
    2. Ale takie było zdanie, coś wymyślić musiałam:D. Jeszcze zastanawialam się nad stempelkiem;).

      Usuń
  10. nie przepadam za lakierami z tej serii ale musze przyznac, ze pieknie go ubogacilas :D

    OdpowiedzUsuń
  11. wow piękny, i te miniaturki na końcu, super

    OdpowiedzUsuń
  12. super kolorek, ale cytrynka wymiata :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny lakier i ślicznie wygląda z tymi ozdobami :D

    OdpowiedzUsuń
  14. aaa mam go ,dawno go nie używałam :) ładny

    OdpowiedzUsuń
  15. Kolorek ciekawy, a cytrynka jest po prostu boska :)

    OdpowiedzUsuń
  16. z tym zdobieniem w komplecie wygląda świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  17. super kolorek ! ;)

    Zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Rzeczywiście taki wesoły-żywy :D
    Fajnie wygląda z dodatkami :)

    OdpowiedzUsuń
  19. ozdóbki super :) jak przeglądam japońskie gazety to się zastanawiam, czy oni tam naprawdę tak noszą czy tylko do zdjęcia... bo jak z tym żyć ja się pytam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, ozdoby wyglądają fajnie, ale jak pomyśle o mojej skłonności do zaczepiania ozdobami o wszystko to jednak wolę delikatniejsze rzeczy na paznokciach ;)

      Usuń
    2. Nie są najwygodniejsze to prawda:). Małymi cyrkoniami czy perełkami nie zaczepiam o nic, ale takie fimo to już potrafi wkurzyć, zwłaszcza jak się zaczepi o włosy:P

      Usuń
  20. Faktycznie wesoły kolorek :). Ja jakoś nie mogę się przekonać do takich odstających ozdób, wydaje mi się, że bardzo by mi przeszkadzały i od razu zaczęłabym je zdrapywać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się w sumie nawet przyzwyczaiłam, ale po dwóch dniach i tak je oderwałam;).

      Usuń
  21. Bardzo ładny kolor :). Ozdóbki urocze, ale ja bym je pewnie obgryzała :/ mam taki głupawy nawyk.

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie specjalnie mi się podoba :(

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetnie ze zdobieniem, też lubię japońskie paznokcie pomimo, że niepraktyczne i często troszkę kiczowate.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja lubię te kiczowate klimaty:)..ale tego, że niepraktycznie już nie:D

      Usuń
  24. piękny odcień i wykończnie

    i dopiero zobaczyłam, że masz kwadraty :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczny kolor,no i to zdobienie też mi się podoba.:)

    OdpowiedzUsuń
  26. wytypowałam Cię kochana do zabawy, szczegóły w notce u mnie: http://kosmetyczkazwyczajnejdwudziestolatki.blogspot.com/2012/06/tell-me-about-yourself-award.html
    Jeśli brałaś już w tym udział to z góry przepraszam, jestem nowa, a odkąd tu jestem nie widziałam takiego wpisu u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  27. wszystko co niebieskie kocham !

    OdpowiedzUsuń
  28. Śliczny kolor, uwielbiam tą serię Wibo! Napisz proszę jak długo utrzymały Ci się te ozdoby :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po dwóch dniach się ich pozbyłam ale trzymały się te dwa dni bez zarzutu.

      Usuń
  29. ależ ładny ten kolor, muszę go poszukać u siebie! :-)

    OdpowiedzUsuń
  30. Kolor lakieru jest ok, natomiast odstające ozdoby na paznokcie wzorem japońskich zupełnie nie w moim guście - totalnie niewygodne :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Wzorek mnie rozwalił:) Cudny jest:)

    OdpowiedzUsuń
  32. kolorek śliczny!
    a zdobienie ciekawe, ale mało praktyczne i wygodne takie dodatki na paznokciu ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. ciekawy efekt daje ten lakier :)

    OdpowiedzUsuń
  34. wszystkie kolory lakierow jakie prezentujesz na tym blogu bardzo mi sie podobaja nie wiem czy bylabym w stanie napisac cos innego o nich kazdy lakier na Twoich pazurkach to istne cudo

    OdpowiedzUsuń
  35. FAjny kolorek jest tego lakieru ale ozdóbka jest jeszcze lepsza!

    OdpowiedzUsuń
  36. Jej, jaki piekny ten kolorek! :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Ciekawy lakier, ten plasterek cytryny to fimo?
    Jak go przykleiłaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fimo:). Na mokry lakier + na całość warstwa topa z Color Clubu:)

      Usuń
  38. Świetny! i masz wspaniałe paznokcie, bardzo podoba mi się obecny kształt.

    OdpowiedzUsuń
  39. Niesamowite zdobienie:) Jej... Super:)

    OdpowiedzUsuń
  40. Kolor śliczny, a ozdoby takiee urocze :3. Tylko ja bym nie mogła funkcjonować, zaraz bym o coś zahaczyłam, włożyła rękę do gliny/rozpuszczalnika/ciasta -,-

    OdpowiedzUsuń
  41. Kiedy kupiłaś ten lakier, ja byłam dziś u siebie w Rossmannie i niestety go nie spotkałam :( nie orientujesz się czy są jeszcze dostępne?

    OdpowiedzUsuń
  42. wow, niesamowicie mi się podoba! :)

    OdpowiedzUsuń