poniedziałek, 11 czerwca 2012

Wibo French Duo Color 03

Lakierowy duet od Wibo – tym razem turkus i fiolet. Kiedyś pokazywałam z tej serii róż i pomarańcz. Mamy tutaj dwa mini lakiery po 5ml. Taka forma podwójnego lakieru jest trochę średnio wygodna, ale zawsze mnie mimo wszystko kuszą. Zawsze to jakaś odmiana od klasycznej buteleczki.

Numer 03 to po jednej stronie podstawowy, średni fiolet a po drugiej turkus (odcień dokładnie pomiędzy zielonym a niebieskim). Podoba mi się to zestawienie kolorów :). Obydwa lakiery są kremowe i świetnie napigmentowane – wystarczyła mi jedna warstwa każdego z kolorów. Pięknie też wyglądają na płytce (mocno błyszczą), myślalam że to będzie średniak ale zaskoczyły mnie pozytywnie. Niestety czas schnięcia pozostawia wiele do życzenia, ale można się poratować jakimś wysuszaczem.

DSCN3758

DSCN3764

DSCN3765

Na moich zdjęciach turkus wyszedł zbyt niebiesko, w rzeczywistości mocniej wpada w zieleń.

Podoba Wam się to połączenie kolorów? Mi tak:). Tak sobie myślę, że niepotrzebnie bawiłam się w “uśmiechniętego frencza”, na kwadratowych paznokciach ładnie też wygląda prosty pasek koloru na końcówce, ale jakoś wpadłam na to po pomalowaniu paznokci.

68 komentarzy:

  1. Fiolet mi się podoba, ale niebieski już nie. Chyba bym się na niego nie zdecydowała.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne zestawienie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Prosta kreska byłaby jeszcze lepsza! A kolory są w porządku ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne są te kolory, zainspirowałaś mnie do zrobienia takich paznokci, ale to po sesji :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ładne połączenie kolorów!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie wyglądają ze sobą te kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Idealnie ze sobą współgrają :))

    OdpowiedzUsuń
  8. posiadam, ale czerwień i taki niby szary, niby nudziak i wolę je zdecydowanie osobno, niż razem, ale Twoje kolory ładnie się łączą:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aaa kojarzę tamten duet. Nie wszystkie w sumie dobrze wyglądały razem:)

      Usuń
  9. Usmiechniety french wyglada swietnie :) Podoba mi sie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne połączenie kolorów. :) Gdybym tylko umiała zrobić sobie takiego frencza...

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie podoba mi się te połączenie,jedynie fiolet:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawy patent ztym opakowaniem, ale niekoniecznie wygodny ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Intrygujące połączenie :) Zainspirowałaś mnie i jutro zrobię makijaż w tych odcieniach :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny duet :) Jak do tej pory żadna podwójna butla mnie nie skusiła i obiecuję sobie, że dalej się nie dam ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. To teraz się przerzucasz na kwadratowe? Bo właśnie mnie zastanawiało czemu sobie skróciłaś pazurki a to w sumie wyjaśnia sprawe ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, jak na razie mam kwadratowe:). Okrągłe mi się trochę znudziły. A przy kwadratowych raz, że lubią mi się podwijać i łamać jak są dłuższe a dwa - to w sumie wolę krótsze w wersji kwadratowej dlatego nie zapuszczam specjalnie:).

      Usuń
  16. Bardzo ładne połączenie kolorów :)
    Efekt świetny :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajnie wyglądają te kolorki w połączeniu :) Podobają mi się. Może się skuszę :3

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo lubię to połączenie kolorów. W makijażu zwłaszcza :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Super połączenie ! ;)

    zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  20. Mnie również podoba się to połączenie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo fajne połączenie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Łaaaaaaaaaaaaaał... Bardzo fajne połączenie kolorów :D Wygodnie się maluje takim podwójnym lakierem? ;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napisałam w notce, że właśnie tak sobie :]

      Usuń
  23. Fajna kolorystyka, pasuje, oj bardzo. No i zwraca uwagę na paznokcie i ich właścicielkę :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja bardzo lubię takie kolorowe frenche :D Z Wibo mam połączenie zieleń-granat i wg mnie też wygląda super :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też je mam:D. Czeka na recenzję, to chyba najciekawszy duet:)

      Usuń
  25. Swietny pomysł z polaczeniem takich kolorów :))
    Pozdrawiam, Klaudia :)

    OdpowiedzUsuń
  26. PODOBA SIĘ, PODOBA! :) super wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetny efekt.Uwielbiam to połączenie kolorystyczne i często się tak ubieram.Idealne, letnie kolory.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To pewnie fajnie wyglądasz:D. W ubraniach też lubię ten zestaw ale nie mam chyba zbyt wielu rzeczy w tych kolorach:)

      Usuń
  28. Całkiem fajne zestawienie kolorów :) Ostatnio zastanawiałam się właśnie nad tym połączeniem :)
    Pozdrawiam ^^

    OdpowiedzUsuń
  29. bardzo fajne zestawienie :) mani też mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetne zestawienie kolorów !! ;)
    Zajrzyj na tę stronke:
    http://keepsmilingmakeupblog.blogspot.com/2012/06/wyroznienie-tell-me-about-yourself.html
    Zostałaś przeze mnie wyróżniona ;)
    Zapraszam rowniez na rozdnie kosmetyczne znjdujace sie na moim blogu ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. E tam, z uśmiechem wygląda całkiem ciekawie, nie masz co narzekać :D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasem trochę trzeba hehehe:D. Mam jeszcze jeden taki podwójny lakier to wtedy mu zrobię prostego frencza:D

      Usuń
  32. bardzo fajny pomysł na takie duo :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Jak ja lubię kolorowe i pomysłowe paznokcie :) Super. Jeszcze nie miałam lakieru Wibo z tej serii, ale dobrze to wymyślili, dwa lakiery w jednej buteleczce:) Bardzo ładnie Ci to wyszło.

    Przy okazji, serdecznie Cię zapraszam na pierwsze rozdanie na moim blogu:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetne połączenie,ja bardzo lubię też stosować je w makijażu:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, połączenie jest świetne. :)

      Usuń
  35. mam dokładnie ten sam lakier i jedyną wadą jest to ,że szybko odpryskuje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mi się całkiem dobrze trzymał:)

      Usuń
  36. Podoba mi się. Te kolory ładnie współgrają ze sobą.

    OdpowiedzUsuń