środa, 18 lipca 2012

Alterra–krem przeciwzmarszczkowy pod oczy z ekstraktem z dzikiej róży

Od dłuższego czasu używam kremu pod oczy z Alterry z ekstraktem z dzikiej róży. Na opakowaniu przeczytamy, że jest to krem przeciwzmarszczkowy ale już linijkę niżej, że został specjalnie opracowany dla potrzeb MŁODEJ i wymagającej skóry.

Zmarszczek jeszcze nie mam, ale odkąd zaczęłam regularnie używać kremów pod oczy zauważyłam, że skóra pod oczami jest o wiele gładsza, delikatniejsza i nawilżona, zupełnie inna (ale na plus!). Zwykły krem do twarzy nie daje takich efektów;). Na krem z Alterry skusiłam się, bo lubię tą firmę i jest tania.

DSCN4775

Krem kosztuje coś około 7zł, dostępny jest w Rossmannach. Tubka ma 15 ml a sam krem jest bardzo wydajny, jeszcze nie zdązyłam go zużyć mimo, że często używam i zwykle “weźmie mi się więcej niż trzeba”.

Opakowanie jak to w przypadku Alterry bywa – podoba mi się. Jest zwyczajne ale fioletowo-biała kolorystyka i kwiatuszek wystarczają żebym z przyjemnością sięgała po ten krem;).

Preparat ma postać bardzo lekkiego mleczka, konsystencja w sam raz na skórę wokół oczu, szybko się wchłania i nie obciąża. Zapach jak na krem pod oczy jest intensywny i nie każdemu może się to spodobać. Jest trudny do opisania, może kwiatowy? Ale nie sugerujcie się tym, bo na myśl o “kwiatowym zapachu” przed moim nosem stanęłoby coś innego ;). Jest charakterystyczny i ma tą specyficzną nutę dla kosmetyków z Alterry. Może się podobać albo i nie. Mi przypadł do gustu :).

DSCN4782

DSCN4778

Z działania jestem zadowolona. Cudów nie robi ale dobrze nawilża skórę, przy regularnym stosowaniu widziałam sporą różnicę – skóra nawilżona, gładka, miła w dotyku. Moje oczekiwania zostały spełnione ;). Nie wiem jak spisałby się przy lekkich zmarszczkach.

Bardzo lubię używać go też pod makijaż, korektor o wiele lepiej rozprowadza się na skórze wcześniej nawilżonej tym kremem.

DSCN4784

Dla mnie to niedrogi, łatwo dostępny i jednocześnie całkiem przyjemny krem pod oczy. Oczekiwałam dobrego nawilżenia i lekkiej konsystencji i nie zawiodłam się. Nie wiem czy jeszcze do niego wrócę, może tak a może nie ;). Polecam jeśli szukacie czegoś taniego pod oczy i macie podobne wymagania do moich.

  • około 7zł
  • do kupienia w Rossmannach

Używacie regularnie kremów pod oczy :D?

73 komentarze:

  1. w sumie brzmi całkiem dobrze ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja chyba zacznę używać kremów pod oczy ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Patrzyłam ostatnio na skromną półeczkę z kosmetykami alterry w moim rossmannie i nie było tego kremu. Kupiłam za to krem myjący z tej samej serii który ma bliżej nie określony zapach pewnie taki sam jak ten krem pod oczy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mozliwe, że pachną tak samo/podobnie. Taki właśnie zupełnie nieokreślony ten zapach, nie potrafię go opisac:)

      Usuń
  4. hmm całkiem ciekawy , lubię produkty Alterry , więc może się skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. No pewnie! Obowiązkowa pozycja w mojej kosmetyczce. Obowiązek podyktowany wiekiem ;)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja ostatnio kupiłam swój pierwszy krem pod oczy, a właściwie to żel, Flosleku. W sumie nie zauważyłam jakiegoś specjalnego działania, u mnie równie dobrze się sprawdza zwykły krem do twarzy, który wklepuję pod oczy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam w planach kiedyś wypróbować żel z Flosleku:)

      Usuń
  7. Brzmi przyjemnie, choć jeśli pachnie jak krem do mycia twarzy Alterry to podziękuję ;) Używałam kiedyś AA z serii Wrażliwa Natura, teraz w kolejce czeka AA Therapy oliwkowy ;) Pierwszy był bardzo dobry.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem czy tak pachnie, ale jest to prawdopodobne. Tak wlasnie przypuszczałam, że niektórych może odrzucac:D

      Usuń
  8. trzeba sie bedzie mu przyjrzec :)

    OdpowiedzUsuń
  9. nie używałąm, ale chyba czas zacząć, rozejrzę się za nim :)

    OdpowiedzUsuń
  10. mam kremik ale zapominam używać :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubię dobre nawilżacze pod oczy, więc może się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ja uzywam Estee Lauder Advanced Night na zmiane z Helenka Rubinstein Prodigy Powercell ale nie widze jakis spektakularnych efektow i dlatego mam ochote kupic teraz Lavera Dzika roza - jest o wiele tanszy , ma swietne recenzje i jest kosmetykiem naturalnym ... mam 34 lata wiec musze uzywac takich kremow rano i wieczorem ....

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja uzywam kremu z Ziaji i jestem mega zadowolona z niego :)
    Jak jestes ciekawa, to jego recenzja u mnie na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie drogo :P
    Może się skusze :D

    OdpowiedzUsuń
  15. U mnie na listę zakupów coraz więcej wpisuję produktów z Alterry. Ten krem też zapisuję. Jestem go bardzo ciekawa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też mam dłuugą alterrową listę do kupienia:P:D

      Usuń
  16. Myślałam nad tym kremem ostatnio w Rossmanie ale wzięłam z AA. Kremu pod oczy używam regularnie.

    OdpowiedzUsuń
  17. od 3 czy 4 lat używam kremów pod oczy :) ostatnio testuję AA +20 na dzień i +30 na noc i jestem baardzo zadowolona :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja trochę krócej:) Ale ważne, że widzę różnicę:)

      Usuń
  18. Może kiedyś się skuszę w promocji :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Już jakiś czas temu chciałam spróbować tego kremu ponieważ słyszałam o nim wiele dobrego jednak niestety nie mam do niego dostępu ponieważ mieszkam w Irlandii ale myślę że wykorzystam znajomych do wysłania mi go hihi :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Używam czasem po nieprzespanych nocach, takie, które niwelują cienie pod oczami. ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. polubiłam go, ale stosuję tylko na dzień. na noc potrzebuję jednak coś znacznie mocniejszego, bo pojawiły się u mnie pierwsze zmarszczki :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja używam na noc i na dzień, ale właściwie też mogłabym za jakiś czas sięgnąć po coś mocniejszego, właśnie na noc:)

      Usuń
  22. kurczę, właśnie dzisiaj zamówiłam żel pod oczy z Oriflame, a ten który opisałaś wygląda ciekawiej ;D no nic, może następnym razem... ja właśnie muszę zacząć regularnie używać kremów pod oczy, bo zaczynam widzieć niepokojące objawy... starzeje się człowiek, hah ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może ten z Oriflame się sprawdzi:) Nie wieadomo nigdy co komu przypasuje:)

      Usuń
  23. ostatnio mam problem z regularnością w przypadku takich kosmetyków :(

    OdpowiedzUsuń
  24. Używam, bo zdecydowanie lepiej prezentuje się potem skóra :) I mam dużą ochotę na ten kremik :)

    OdpowiedzUsuń
  25. lubię kremy z alterry. w tym momencie stosuje krem do twarzy do skóry wrażliwej bezzapachowy. Chetnie wypróbuje ten pod oczy co polecasz:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie ten bezzapachowy czeka w kolejce:))

      Usuń
  26. używam tego kremu od dwoch miesięcy i znowu do niego wrócę :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  28. Staram się konsekwentnie dbać o okolicę oczu, może skuszę się na ten krem, lubię Alterrę

    OdpowiedzUsuń
  29. Ciekawe jak działałby duet z tej serii :)
    Ja używamkremu pod oczy sporadycznie, ale chyba czas najwyższy zacząć dbać o te okolice

    OdpowiedzUsuń
  30. Czas zadziałać na małe zmarchy :))

    OdpowiedzUsuń
  31. cena jest świetna więc chyba spróbuję :D

    OdpowiedzUsuń
  32. Chcę go sobie kupić ale jakoś go ciągle nie ma jak jestem w Rossmannie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to nieładnie, a u mnie nie było problemów z dostępnością w rossie.

      Usuń
  33. Do tej pory nie używałam kremów pod oczy ale chyba już nadchodzi ten czas.

    OdpowiedzUsuń
  34. Lubię Alterrę,a seria z dziką różą ma naprawdę przyjemny zapach i dobry skład.Jak na razie nie używam kremów pod oczy,bardziej skłaniałabym się w stronę różanego kremu do mycia twarzy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten krem do mycia twarzy też mam zamiar kiedyś wypróbować:)

      Usuń
  35. mam ale nie używam regularnie ;/ ciągle o nim zapominam

    OdpowiedzUsuń
  36. Kurcze, jakoś nie umiem być systematyczna w stosowaniu kremów pod oczy. Jestem zbyt leniwa, albo moje zmarchy jeszcze mnie nie przekonały do tego.
    Jednak nic nie działa tak dobrze jak zimny krem wyciągnięty z lodówki i wmasowany w skórę pod oczami o 6 rano, kiedy powieki mam jakbym nie spała z tydzień.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też czasem zapominam, albo zwyczajnie mi się nie chce. Czasem mam taki miesiąc, że używam mnostwo kosmetyków regularnie a czasem jedyne co używam to żel pod prysznic i dezodorant;).

      Usuń
  37. Do zakupu tego kremu przybierałam się chyba z milion razy. Z racji, że mam bardziej problemy z sinymi okolicami oczu i lekkim zapuchnięciem stwierdziłam, że pewnie u mnie nie da żadnego efektu, ale po tak pochlebnej recenzji jednak się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na zasinienia i opuchnięcia to nie wiem czy da radę..nawilża fajnie ale ja zawsze mam takie same sińce pod oczami, nieważne czego używam.

      Usuń
  38. Dla mnie alterra z dziką różą ma zbyt intensywny zapach.

    OdpowiedzUsuń
  39. w zasadzie nie używam takiego typu specyfików ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. Używam kremów pod oczy regularnie, mimo, że nie mam jeszcze problemów z tą okolicą :) Pielęgnacja skóry pod oczami to dla mnie podstawa. Obecnie stosuję SVR, jestem z niego bardzo zadowolona - fantastycznie nawilża (a właśnie tego potrzebuję), jest idealny pod makijaż, nie pachnie (dla mnie to plus), ma kremową konsystencję. No i najważniejsze: nie uczula i nie powoduje łzawienia, a u mnie o to nietrudno... Ale gdy go skończę wypróbuję pewnie coś nowego - lubię testować :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może kiedyś skuszę się na ten z SVR skoro polecasz:). Na razie mam jeszcze jeden w zapasie:)

      Usuń
    2. Oj, jak ja znam te zapasy... :)

      Usuń
  41. rozglądam się właśnie za jakimś godnym uwagi kremem pod oczy i może skuszę się na ten :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Kolejna dobra opinia o tym kremie, będę musiała kiedyś spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  43. do tej serii z dziką różą jestem uprzedzona, jak gdzieś któraś napisała, że ją krem zapchał. dlatego od jakiegoś czasu szukam tego kremu pod oczy z orchideą, ale nie ma nigdzie :( może ten wezmę jak skończy się obecny (aa wrażliwa natura- na plus :D), wcześniej używałam rollonu eveline z kw hialuronowym i żelu z flosleku, ale obydwa były raczej nie dla mnie, tak patrząc z perspektywy czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Ja niby go lubię, ale jakoś nie używam codziennie. Chyba zacznę, może będą jakieś efekty :D trochę mnie wkurza, roluje mi się pod nim podkład i korektor często. Poza tym OK :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mi sie właśnie korektor bardzo fajnie rozprowadza na tym kremie!

      Usuń
  45. Mam Do ciebie ogromna proźbe mogła byś zarejestrować się tutaj**>
    http://shinybox.pl/?ref=ce8b09c i wejść na e-maila swojego i zrobić aktywuj konto ja za to dostane punkty i odbiore paczke
    Ty zresztą też tak możesz .:) to jest mi potrzebne więc proszee...
    Z góry dzięki;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo proszę o niespamowanie shinyboxem, nie bawię się w to :(

      Usuń
  46. używam tego kremu od 6 m-cy i nie widzę prawie żadnych efektów. Jedyny plus to że nawilża ale nie jest to żaden szał. Mam 28 lat i posiadam już malutkie pierwsze zmarszczki :) wytrwale wklepywałam krem czasem raz a czasem dwa razy dziennie ale niestety efektów nie widzę. Muszę poszukać czegoś lepszego. Może ktoś z Was ma sprawdzony ciekawy kremik pod oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Ja obecnie użytkuję kremu pod oczy z Ziaji.. Pożyjemy zobaczymy 'd

    OdpowiedzUsuń
  48. Piękne są te tła na których fotografujesz kosmetyki. Zdradzisz jak to robisz? Czy to jest jakaś tkanina?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kartki zwykłe pomalowane tak byle jak (w takie maziaje) farbami akrylowymi:)

      Usuń
  49. Ślicznie to wygląda. Muszę poeksperymentować :-)

    OdpowiedzUsuń