sobota, 7 lipca 2012

Color Club – Hot Like Lava

Nigdy bym nie przypuszczała, że będzie mi się podobał na paznokciach jakikolwiek nie-kremowy róż. Ale ten lakier jest naprawdę niespotykany! Hot Like Lava to mocny róż z kolekcji Foiled Color Club. Ma foliowe wykończenie (niewidoczne ślady pędzelka), ciężko znaleźć podobny odcień. Bardzo mocno się błyszczy i świetnie wygląda z większej odległości – jak małe różowe lusterka!

Hot Like Lava jak wszystkie lakiery z boskiej kolekcji Foiled ma świetne krycie, na zdjęciach mam prawdopodobnie dwie warstwy ale jedna nie pozostawia żadnych prześwitów. Idealny do wzorków i do stempli :).

DSCN4506

DSCN4509

DSCN4510

Na zbliżeniu widać, że lakier to miks maleńkich różowych drobinek i mniejszej ilości srebrnych.

DSCN4507

DSCN4515

Bardzo przypadł mi do gustu, choć nie jest moim faworytem z Foiled :).

63 komentarze:

  1. Świetny kolor. A przy okazji- masz bardzo ładny kształt paznokci ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. mi nie przypadł do gustu

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  4. a mi się podoba!
    kurcze, jak wy to robicie, że umiecie paznokcie pomalowac w pewnej odległości od skórek.. mi nigdy nie wychodzi..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasem się zdarzy wyjechać, ale od czego jest pędzelek i zmywacz:)

      Usuń
  5. bardzo podobny do Pink Radiance z Avonu ;) ładny ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczny. bardzo mi sie podoba taki brokat na paznokciach.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie brokat, nie jest chropowaty:)

      Usuń
  7. Fajny odcień, podkradłam kiedyś szwagierce bardzo podobny z serii Art De Lautrec czy jakoś tak, te lakiery chyba Ados produkuje. Też był genialny :) No i krycie przy jednej warstwie przy tego typu kolorkach wydaje mi się rzadkością!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak to są lakiery z Adosa:). Ja coś w Krakowie nie widuję lakierów tej marki:/

      Usuń
  8. Aż tak perłowego lakieru na pewno bym nie wybrała, ale na Twoich paznokciach prezentuje się naprawdę świetnie! :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Hot Like Lava - nazwa adekwatna do tego, co mamy ostatnio na dworze :D Kolor ładny, pewnie pięknie błyszczy w mocnym słońcu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt błyszczy w słońcu bardzo mocno:). Nawet miałam jedno foto w bezpośrednim słońcu ale na zdjęciu ten efekt tak niestety nie wyszedł.

      Usuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. a ja tam lubię takie lakiery :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Średnio mi się podoba...

    OdpowiedzUsuń
  13. jest piękny ale chyba bym się z nim nie polubiła ze względu na wykończenie;) Chociaż kto wie:D

    OdpowiedzUsuń
  14. Miałam go ale oddałam tovie.. Jest śliczny, ale dla mnie zbyt różowy ;) i za mocno rzucający się w oczy żeby go nosić na co dzień np do pracy..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I bardzo dobrze zrobiłaś, bo go uwielbiam, szczególnie do stemplowania :*
      A ostatnio potraktowałam go topem matującym i pół biura zachwycało się nim :)

      Usuń
    2. O z topem matującym powiadasz...trzeba będzie wypróbować:)

      Usuń
  15. Mnie ten kolor również przypadł do gustu ;D

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajny ten kolor, ale jakos do konca mnie nie przekonał, zeby go zakupic, ale wyglada fajnie :)
    Zapraszam na nowa notke :)
    Klaudia.

    OdpowiedzUsuń
  17. Całkiem ciekawy, choć nadal nie przepadam za różami na paznokciach :D
    No i czekam na faworyta, of course :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No jednego faworyta nie ma, z dwa-trzy mam:P:D

      Usuń
  18. Ma foliowe wykończenie (niewidoczne ślady pędzelka)
    <3

    OdpowiedzUsuń
  19. mmmmmmmmmmm lakiery foil <3 kocham ubóstwiam....
    Cała ta kolekcja jest świetna :) choć jakbym miała wybrać jeden to chyyyyba niebieski... Na szczęście wybierać nie muszę i mam je wszystkie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też całe szczęscie wybierać nie muszę:D Zgadzam się, piękna kolekcja:)

      Usuń
  20. o nie to nie dla mnie, ostatnio preferuje jednolite kolory. ale u Ciebie to ładnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  21. bardzo mi się podoba :) jako baza pod stempelki na pewno się sprawdzi bo daje ładny efekt

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sprawdza się też jako lakier do stempelkowania na jakiejś ciemnej, kremowej bazie:))

      Usuń
  22. fajny lakier, troche mi przypomina lakier z sephora -shrimp cocktail. wykonczenie bardzo podobne, tez mieszanina drobinek rozu i srebrnego ale ten z sehory jest bardziej koralowy, bardziej cieply jasny roz- cos takiego

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba wiem o którym odcieniu mówisz, nie znam specjalnie lakierów z Sephory ale ten akurat mniej więcej kojarzę:). Faktycznie sephorowy to bardziej łosoś:)

      Usuń
  23. mam tą kolekcję, jest genialna :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie przepadam za różem na paznokciach,ale ten nadaje się właśnie na zdobienia,bo nie jest typowo 'barbiowy' ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Na TAKIM kształcie paznokci każdy lakier wygląda zjawiskowo! I tak jest też w tym przypadku. Kolor idealny na wieczorne spotkania ze znajomymi, na weekend. Do pracy trochę zbyt odważny, za dużo brokatu :D Jak Ty to robisz, że masz takie ładne płytki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zależy w sumie jaką kto ma pracę, ale fakt do spokojnych odcieni nie należy:D
      Dzięki:) Hmm no taką płytkę mam po prostu, nic nie robię dziwnego, ale pamiętam że dawno temu miałam brzydszą płytkę bo piłowałam paznokcie byle jak.

      Usuń
  26. kolejny lakier w moim stylu :P

    OdpowiedzUsuń
  27. hmmm niekoniecznei do mnei przemawia ten lakeir ... :)

    OdpowiedzUsuń
  28. w jakim programie przerabiasz zdjęcia? naprawdę śliczny lakier, fajne masz płytki paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Witaj :)
    Od pewnego czasu regularnie zaglądam na Twojego bloga i bardzo mi się on podoba. Pierwszy raz komentuję wpis :) a to z racji tego, że zakochałam się w tym kolorze! Możesz zdradzić gdzie go kupiłaś? Czy można go dostać w drogeriach typu Rossman albo Natura? Byłabym także wdzięczna za podanie orientacyjnej ceny :)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, ja go kupiłam w TkMaxxie, ale tam raz na jakiś czas rzucają różne kolekcjie lakierów Color Club. Stacjonarnie tylko ewentualnie w TkMaxxie dostaniesz. W internecie też ciężko, znalazłam tylko na ebayu:)

      Usuń
    2. To już wiem gdzie muszę się wybrać :) dzięki za radę :)

      Usuń
    3. Tego lakieru niestety nie udało mi się dostać ale mam bardzo podobny lakier z Wibo nr 24 bodajże. Świetnie się prezentuje :)

      Usuń