środa, 4 lipca 2012

Czerwcowe zakupy

Wczoraj były zużycia, dziś będą zakupy. Oczywiście to nie tylko zakupy – znalazło się i coś z wymianki i kilka kosmetyków do recenzji.

DSCN4893

Alterra bezzapachowy krem do skóry bardzo wrażliwej – z wymianki z Moniką :). Jeszcze sobie poczeka zanim zacznę go używać, bo muszę najpierw zużyć mój aktualny krem do twarzy.

DSCN4894

Alterra szampon Migdały & Jojoba – jak zużyję to będzie recenzja. Na razie mogę powiedzieć tylko tyle, że świetnie pachnie. Ciekawe czy następny szampon z Alterry się u mnie sprawdzi.

DSCN4895

Kemon żel do włosów Cosmo oraz Body Fluid nadający objętości – poużywam to dam znać jak się sprawują. Jednak jeśli chodzi o pierwsze wrażenia to są zaskakujące. Żel wcale nie zachowuje się jak klasyczny wstrętny żel:P. Nie skleja włosów, ciężko w ogóle go nazwać żelem, to taki lekki kosmetyk do modelowania włosów. Fluid na objętość też mnie zaskoczył..działaniem i konsystencją. Ale więcej opowiem jak poużywam dłużej.

DSCN4896

Isana woda brzozowa – naczytałam się o niej bardzo skrajnych opinii, jedni nienawidzą a inni kochają. Jest bardzo tania (ok 7zł za butlę 500ml) ale czy dobra – jeszcze nie wiem. Przelałam część do butelki (żeby było mi łatwiej nakładać na skórę głowy) po olejku do opalania z drobinkami Eveline który udało mi się zużyć w tym miesiącu. Niestety psikacz trochę się zacina i chyba będę musiała poszukać jeszcze innej buteleczki z atomizerem.

DSCN4897

Sensique Summer 2012 – ostatnio pokazywałam zapowiedź tej kolekcji. Dostałam do testów pomadkę nr 3, róż brzoskwiniowy i tusz. Pomadka ma fatalne opakowanie..niestety. Tusz po pierwszym użyciu wydaje się niezły. Więcej za jakiś czas;).

DSCN4898

Joko pomadka Wet Lips J56 – zgaszony, kremowy odcień, typowo na dzień. Właściwie podbija naturalny kolor ust, jest tylko ciut bardziej różowa i zgaszona niż mój naturalny kolor ust. Przyjemnie się zapowiada, wygląda tak subtelnie i elegancko na ustach.

DSCN4899

Joko Deep Liner – płynny, czarny eyeliner. Pędzelek to sztywny aplikator, lubię ten rodzaj pędzelka w eyelinerach. Przyda mi się, bo jest szybszy w obsłudze niż mój czarny żelowy liner z Inglota.

DSCN4900

Próbki cieni sypkich od Moniki :).

DSCN4901

Patrzcie na ten piękny kobalt i złoto!!!

DSCN4902

Joko puder spiekany J06 – lekko połyskujący, złotawy bronzer. Dostałam razem ze szminką i linerem od Joko, zobaczymy czy się sprawdzi.

DSCN4903

Zawsze marzyły mi się termoloki ale bałam się, że na moich włosach się nie sprawdzą i wywalę tylko pieniądze w błoto. Dlatego ostatnio skusilam się na wałki, które trzeba najpierw zanurzyć na kilka minut we wrzątku a potem nakręcać na suche włosy. Jeszcze nie miałam czasu przetestować, może dzisiaj się zbiorę:). Kupiłam w sklepie fryzjerskim za 8zł.

DSCN4904

Alterra żel pod prysznic borówka & wanilia – dałam sobie bana na kupowanie żeli pod prysznic (mam kilka do zużycia) ale niestety ..nie wytrzymałam i kupiłam limitowany żel z Alterry (aleeeee był w promocji!). Bardzo chciałam wypróbować to połaczenie zapachowe a widziałam, że ta wersja w kilku Rossmannach zniknęła z półek także wolałam nie ryzykować i zakupić;).

DSCN4907

Zrobiłam też małe zamówienie na Allegro – próbki perfum z Avonu. Ogólnie nie lubię avonowych zapachów, mają taką wspólną niefajną nutę (choć nie wszystkie). Niestety zawsze mnie strasznie kuszą:P. Wzięłam:

Little Red Dress – tak średnio mi się podoba, jest dla mnie mało charakterystyczny

TODAY Tomorrow Always – Today bardzo mi się podoba, kobiecy, kwiatowy, jeden z tych “naj” z zamówionych próbek.

Eternal Magic – które nie są dla mnie ;)

Far Away – je najbardziej chcialam przetestować. Czytałam opinie, że są mocno pudrowe (a ja szukam pudrowych zapachów) i bardzo ciekawe jak na Avon. Troszkę się jednak rozczarowałam, chyba liczyłam na coś więcej, nie są złe ale chyba nie na tyle ładne żebym zamówiła buteleczkę.

Little Black Dress – wzięłam z ciekawości, bo widzę że sporo osób je lubi. Dla mnie to niestety totalny śmierdziel :(.

Christian Lacroix Rouge – także nie są dla mnie (i nie w moim guście).

Today TOMORROW Always – zdecydowany numer jeden. Ciepłe, kobiece, chyba za jakiś czas zamówię pełnowymiarową buteleczkę.

Scentini Nights Midnight Glow – dla mnie nic specjalnego.

Scentini Nights Purple Pulse – fajne, letnie, owocowe, chyba głównie melon.

Miami Party – owocowe, całkiem całkiem ale chyba nie na tyle żebym się zdecydowała.

DSCN4905

Safari – żelkowy, intensywny fiolet

Wibo Jeans Club nr 1 – pierwszy lakier Wibo na który się skusiłam z tej nowej serii, chłodny jasny błękit.

Joko Gunpowder with Mint – bardzo przyjemna mięta od Joko.

DSCN4906

I nasza gwiazda..kolekcja Color Club Alter Ego z TkMaxxa! Marzyło mi się, żeby właśnie ta kolekcja pojawiła się w TkMaxxie. Bardzo się cieszę!

DSCN4934

Zapomniałam o migdałowym kremie do rąk z Isany. Nie pokazuję Wam też moich przejść z farbowaniem włosów, ile farb musialam kupić..wstyd..ale cel osiągnięty – włosy w jednolitym kolorze bardzo ciemnej wiśni. Co prawda marzył mi się jaśniejszy i intensywniejszy odcień ale z efektów mimo wszystko jestem zadowolona, bo dobrze się czuję w takim kolorze. Próbowałam dziś zrobić zdjęcie żeby pokazać jaki kolor wyszedł, ale na zdjęciu wygląda po prostu jak ciemny brąz, w ogole aparat nie złapał tego wiśniowego połysku.

94 komentarze:

  1. Muszę kiedyś wypróbować szampony alterry ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wodę brzozowa z Isany kocham za zapach:)Z Avonu skusiłam się na 2 buteleczki scentini. Ciekawa jestem jak spiszą się moje zapachy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uhh a mi zapach wody brzozowej nie podszedł;)

      Usuń
  3. Nie znoszę tego szamponu z Alterry, wzmaga wypadanie włosów. Szminka z Joko wygląda ciekawie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieje, że na moje włosy tak nie podziała!

      Usuń
  4. U mnie ten szampon też czeka w kolejności do oceny :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny zestaw lakierów , szczególnie podoba mi się fioletowy granatowy i różowy :) i widze, że safari ma nowe nakrętki ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A nie wiem, możliwie że tylko przy neonowych zekrętki były trochę inne, ale mogę się mylić;)

      Usuń
    2. mam nie neonowe kolory i zakrętki są czarne w białe paski :P a teraz na odwrot :P

      Usuń
  6. miałam też żel pod prysznic Alterry i bardzo się nie polubiliśmy. zapach w opakowaniu jest OK, ale podczas mycia jest nie do zniesienia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o kurde:/ ja dopiero raz go użyłam ale nie poczułam niczego dziwnego

      Usuń
  7. żel jest straszny! ten zapach podczas mycia jest po prostu... beeee!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A myślalam, że to będzie cudo..ale muszę się sama przekonać;)

      Usuń
  8. ciekawa jestem tego żelu do włosów, opakowanie ma świetne :>

    OdpowiedzUsuń
  9. ja uwielbiam little black dress :P mam roletke z wymiany i jest zajebista!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, że sporo osób właśnie bardzo je lubi:)

      Usuń
  10. super kosmetyki, pozazdrościć :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uhuhu, od Joko też dostałam kilka smakołyków ;) Szminkę ciemną - ale strasznie mi się podoba i jestem pozytywnie zaskoczona jej trwałością! Miętowy lakier - cuuudo! I wow, kobaltowy cień jest przeeepiękny, czekam aż pokażesz go w makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam u Ciebie, ta szminka super Ci pasuje:)

      Usuń
  12. hehe ja takich termoloków używałam jako nastolatka ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. to prawda, zapach tego żelu z Alterry jest ładny tylko w butelce. podczas kąpieli robi się okropny, sztuczny i mdły. szampon też nie powala, niby do skóry wrażliwej, a odniosłam wrażenie, że podrażnia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmmm kiepsko to brzmi..zobaczymy czy u mnie będzie to samo..

      Usuń
  14. Złoty cień do powiek podbił moje serce! Jestem ciekawa tego szamponu z Alterry, napisz coś o nim ;) Żel pod prysznic ciekawie pachnie! Little Red Dress i Black Dress bardzo lubię, nie ubliżaj im! haha :D Scentini Nights również przypadło mi do gustu, a lakiery Joko Mats niezbyt mi się spodobały.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heheh wybacz:D.No nie moje klimaty jak chodzi o Little Black Dress, dziś robię im jeszcze próbę tak na wszelki wypadek, ale już widzę ,że się nie polubimy:D.

      Usuń
  15. Krem Alterry to jeden z moich ulubieńców, może nie powala na kolana, ale jest naprawdę wystarczający w moim przypadku i nie ma żadnych "efektów ubocznych" a'la ściąganie czy zapychanie.
    Szampon też kupiłam, na razie wykańczam poprzedni, też Alterry - migdałowo-pszeniczny, a ten czeka w kolejce :) Też skusił mnie zapach.

    OdpowiedzUsuń
  16. ten kobalt nieźle daje po oczkach :) trochę tych zakupów Ci się uzbierało ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. To zielone przykuło moją uwagę, jestem tego bardzo ciekawa ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chodzi o żel? Będzie z pewnością recenzja..pachnie bosko:D.

      Usuń
  18. ale skarby :) jestem ciekawa tuszu..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po pierwszych próbach wydaje się w porządku;)

      Usuń
  19. Jestem ciekawa co zmalujesz przy pomocy tych pigmentów Inglota. Lakiery Color Club też mnie interesują na pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
  20. z niecierpliwością czekam na recenzję żelu do włosów

    OdpowiedzUsuń
  21. pigmenty Inglota są wspaniałe ale matowych jeszcze nie mam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. no a mnie zaciekawiła ta brzozowa woda...mówisz że w Rossmanie taka duża butla..będę musiała sprawdzić jak sobie radzi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogromna butla. Ale ma alkohol w składzie i różne opinie;) Także przed zakupem warto rzucić okiem na skład.

      Usuń
  23. Fajne zakupki :) Tez mam takie wałki i uwielbiam je, tylko nimi podkręcam włosy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo fajnie może i u mnie sie sprawdzą!

      Usuń
  24. lakiery wyglądają zachęcająco ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Jestem ciekawa tej wody brzozowej, może kupię jeśli się u Ciebie sprawdzi, choć nie lubię wcierać takich płynów w głowę i zawsze o tym zapominam, ale czego się nie robi dla włosów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie przepadam za wcieraniem i brak mi systematyczności, ale na razie staram się;)

      Usuń
  26. ja też bardzo lubię linery ze sztywnym aplikatorem ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. widzę że zakupy bardzo udane :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetne zakupy! Krem Alterry dla wrażliwców uwielbiam, cudownie nawilża. Natomiast akurat tego szamponu migdałowego moje włosy nie polubiły :/

    OdpowiedzUsuń
  29. zazdroszczę lakierów color club :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Fajne zakupy, bardzo mi się podobają szczególnie lakiery :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Zazdroszczę, że tkmaxx spełnił Twoje życzenia:P ja si łudzę, że może jeszcze poptastic rzucą (BŁAGAM...:D). ten szampon z alterry używałam raz, ale trochę plątał włosy, teraz korzystam z granat+aloes(?) i to chyba "mój" szampon naturalny :)niebieski krem do twarzy u mnie był mało nawilżający, ale neutralny względem cery, teraz spróbuję tego z orchideą :)

    a ciekawi mnie eyeliner joko :) mój się kończy (póki co nie chce się definitywnie wyczerpać, ale jest blisko :( )

    OdpowiedzUsuń
  32. ps, odkryłam u siebie zestawy stempelkowe z płytkami konad za 3,70 :D:D:D:D:D tylko szkoda, że samej płytki nie można kupić, pakowane są z tym "trzonkiem" :D

    konady też są podrabiane? :D może to fałszywka :D:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo poptastic też fajne..mi się nie udało kupić, a szkoda!
      Są takie zestawy a la konad, wiec wydaje mi się że skoro to kosztuje 3,70 to nie może być oryginałem;)

      Usuń
  33. Zazdroszcze tej kolekcji lakierow:)

    OdpowiedzUsuń
  34. łał, konkretne zakupy! :) pomadka z Joko wpadła mi w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  35. tak sobie dumam nad tym niebieskim lakierem Wibo; podoba mi się, ale mam coś podobnego...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O a ja nie miałam niczego podobnego:D

      Usuń
  36. no to poczekam na Twoją opinię o wodzie brzozowej, ostatnio wypadają mi włosy, więc próbuję wszystkiego...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi nie wypadają ale liczę może, że będzie ich więcej? Jak poużywam dam znać:)

      Usuń
  37. Mi Alterra szampon Migdały & Jojoba pachnie dziwnie ;p
    Nawet nie zauważyłam, że Wibo coś nowego wypuściło ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie no, to są te Wibo które od jakiegoś czasu można kupić, to nie jest super-nowość :)

      Usuń
  38. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  39. A ja też ostatnio zapragnęłam loków, ciekawe jak te u Ciebie się sprawdzą. ;) Koniecznie pokaż efekty ;-)

    OdpowiedzUsuń
  40. Moim faworytem jest żel do włosów. Piękne opakowanie prawie zmusza do zakupu, żeby sprawdzić co kryje w środku ;) Zainteresowała mnie też woda brzozowa, słyszałam, że dobrze działa na skórę głowy, tylko nie wiem, czy tej marki :) Czekam na recenzje tych kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lepsza by była chyba taka 100% naturalna, ale postanowiłam wypróbować tą bo tania i łatwo dostępna;)

      Usuń
  41. Niezłe zakupy, najbardziej zazdroszczę lakierów Color Club :)

    OdpowiedzUsuń
  42. super łupy, uwielbiam Miami Party już wypsikałam pół butelki, szybko schodzą

    OdpowiedzUsuń
  43. Uwielbiam takie duuuże zakupy :) I jak tu uczestniczyć w akcjach typu "przeżyć miesiąc za 50 zł" - no "się nie da"!

    OdpowiedzUsuń
  44. super .. ja poproszę ten niebieski cień do powiek <33

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomyślę nad jakimś makijażem z tym cieniem :)

      Usuń
  45. Troszkę tego jest :) Ja muszę też zrobić małe podsumowanie czerwca. Chociaż trochę się obawiam... :D Bo trochę tego przybyło. ;]

    OdpowiedzUsuń
  46. Nie mogę się doczekać aż pokażesz lakiery z alter ego na paznokciach:):).

    OdpowiedzUsuń
  47. Today TOMORROW Always - mam i bardzo lubię, używam jedynie zimą i jesienią. Na żel Alterry z borówką też się skusiłam pomimo dużych zapasów i w sumie mam mieszane odczucia co do zapachu, myślałam, że będzie przyjemniejszy. Czekam na miętusa od Joko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo! Faktycznie one są bardziej jesienno-zimowe, a już na pewno nie na takie upały jak teraz.

      Usuń
  48. Uwielbiam lakiery z Safari, sa bardzo dobre i tanie stosunkowo :)
    Pozdrawiam, zapraszam na nowa notke :)
    Klaudia.

    OdpowiedzUsuń
  49. Nie mogę się doczekać Color Clubu na twoich paznokciach! :D

    OdpowiedzUsuń
  50. Fajne zakupy, ja jakoś nie mam ulubionych perfum z Avonu, ale muszę się przyjrzeć bliżej tym today tomorrow always skoro zachwalasz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno polecam powąchać próbkę:). Ale jeszcze nie mówię, że na 100% to świetny zapach, bo nie zużyłam nawet połowy próbeczki:)

      Usuń
  51. Nooo, z tymi perfumikami mogłabyś coś potem napisać, ja mam passion dance i uwielbiam, ale to mocny zapach

    OdpowiedzUsuń
  52. Fajne zdobycze :D czekam na foto włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  53. musze w końcu zakupić niebieski lakier wibo

    OdpowiedzUsuń
  54. hmm... woda brzozowa z ISANA - pierwsze widzę :) dobrze że przypomniałaś o wygodnym atomizerze, to będę trzymać ten swój po mgiełce z Avonu :) Rany, ile zakupów!

    OdpowiedzUsuń
  55. fajne zdobycze:) chętnie zobaczyłabym pomadkę Joko na ustach:)

    OdpowiedzUsuń
  56. Świetny blog !
    zapraszam do siebie no i obserwuję !

    OdpowiedzUsuń
  57. Te lakiery z Wibo to jakaś limitowanka?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś w rodzaju limitowanki, ale są od dłuższego czasu już i pewnie jeszcze długo można będzie je kupić.

      Usuń
  58. perfumy z Avonu niestety pomimo tego, że niektóre mają naprawdę ciekawe zapachy to bardzo krótko utrzymują się na skórze ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety:/. Też to zauważyłam:/.

      Usuń
  59. Uwielbiam Alterre <3 muszę się przyczaić na ten żel koniecznie :D

    OdpowiedzUsuń
  60. Czekam na recenzję kremu z Alterry :)

    OdpowiedzUsuń
  61. mi jakoś nie podpadł ten szampon z Alterry, ten kremik z Alterry zaczęłam właśnie stosować;)

    OdpowiedzUsuń
  62. Również słyszałam, że liner z Joko jest całkiem fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  63. czekam na makijaż tymi pigmentami coś czuję,że Ty to stworzysz dzieło ;)) kremik niech Ci służy mi nie bardzo podszedł,a le chyba też dlatego że chyba moja cera czego innego potrzebje miłego stosowania:)))

    OdpowiedzUsuń