poniedziałek, 23 lipca 2012

Essence A new league – Oh De Prep

Kolejny mało letni odcień, który mam do pokazania przy okazji nadrabiania lakierowych zaległości :D. Limitowanka A new league z Essence była jakiś czas temu dostępna w Rossmannach, kupiłam z niej tylko ten lakier, reszta jakoś nie zachęcała mnie ;).

Oh De Prep kupiłam tak dla odmiany – nie lubię brązów w lakierach do paznokci, w ubraniach, w makijażu już prędzej ale też od czasu do czasu. Brąz to zdecydowanie nie jest mój kolor. Oh De Prep wydał mi się dość ciekawy, bo to kolor mlecznej czekolady, a zwykle widuję ciemnobrązowe lakiery. Ma delikatny złotawy shimmer. Nie wiem w sumie co o nim sądzę, nie jest zły ale też mnie nie zachwyca. Na paznokciach dwie warstwy + warstwa Poshe, stąd ten mocny połysk.

DSCN4799

DSCN4805

DSCN4802

Lubicie brązowe lakiery?

78 komentarzy:

  1. A ja lubię brązowe lakiery ;] I ten również mi się podoba ;]

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny brąz wprost do schrupania

    OdpowiedzUsuń
  3. Trochę jesienny, ale bardzo ładny!

    OdpowiedzUsuń
  4. miałam ochotę na tę limitkę ale wszystko mi wykupiły jakieś sępy. kolor świetny, ja uwielbiam brązy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skąd ja znam te sępy :D. A ja o dziwo nie wzięłam nic poza lakierem (chociaż bronzer kusil).

      Usuń
  5. Bardzo mi się podoba :) + obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. faktycznie wygląda jak czekolada :) kolor zdecydowanie nie mój, za ciepły, ale sam w sobie ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam wrażenie, że nie ma lakieru, który by źle wyglądał na Twoich paznokciach, chyba nie ma takiej opcji, więc ciężko mi podejmować decyzję o kupnie, mając na uwadze moje paznokcie :D

    Jak najbardziej polecam Ci wypróbować w takim razie Fake Bake, świetnie pachną, nie koloryzują ubrań i nadają naprawdę ładną zdrową opaleniznę, szczególnie te płyny opalające :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wierz mi, że są takie np. perłowy biały ;)

      Usuń
  8. aż miło popatrzeć, dawno nie było prezentacji takiego kolorku i choć nie przepadam za brązem na paznokciach tak ten bardzo mi się podoba :)) fajny ten shimmer dodatkowo ociepla ten kolor

    OdpowiedzUsuń
  9. brązy to moja działka ;D ale ten tutaj kompletnie nie moja bajka

    OdpowiedzUsuń
  10. o tego nie mam, a podoba mi się:)

    OdpowiedzUsuń
  11. też nie przepadam za brązami na paznokciach ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczny :)
    Mam z tej limitki granatowy lakier i też prezentuje się bardzo ładnie, ale gorzej z trwałością - już po dwóch dniach dość mocno odpryskuje :(

    OdpowiedzUsuń
  13. nie przepadam za brązami, ale ten przez szimmer i połysk jest całkiem sympatyczny :)

    OdpowiedzUsuń
  14. haha, czemu ja napisałam shimmer przez sz?! XD

    OdpowiedzUsuń
  15. Też nie lubuje się w brązowych lakierach ale ten mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  16. ja lubię brązowe lakiery, ale nie tak ciepłe jak ten - ten bardzo mi się nie podoba...

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo lubimy brazy:) ciekawi mnie jakby ten wygladal z matowym topem.
    sliczne pazury by the way;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ciekawe, nie przyszłoby mi to głowy żeby akurat ten odcień matującym topem potraktować;)

      Usuń
  18. jakoś lepiej by mi wyglądał ten lakier bez shimmeru, ogólnie chyba nie mój kolor, u mnie na paznokciach najczęściej są zielone, czerwone, niebieskie lakiery :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ładny brąz, przypomina gorącą czekoladę, ale czy na paznokciach? Średnio mi odpowiada, dłonie wyglądają na starsze niż są w rzeczywistości. Choć muszę przyznać, że połysk jest niczego sobie :) Ale nie dla mnie, mam na szczęście swoje ulubione kolory i lakiery...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Lustrzany" połysk to zasługa Poshe, nie tego lakieru;)

      Usuń
  20. szczerze nie lubię brązu jako lakier do paznokci ale muszę przyznać że ten jest prześliczny ! :))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. świetny, taka czekolada, mniam

    OdpowiedzUsuń
  22. piękna paznokciowa czekoladka :)

    OdpowiedzUsuń
  23. myślę, że na moich paznokciach ten odcień nie wyglądałby już tak atrakcyjnie, jak na Twoich ;) u siebie wolę bledsze, przygaszone brązy wpadające w beż ;) taki lakier pewnie bym obgryzała, bo uwielbiam czekoladę :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie przepadam za takimi kolorami, ale ten wyjątkowo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  25. A ja nie lubię brązów, coś mi nie pasuje w tym kolorze.

    OdpowiedzUsuń
  26. nie lubię brązów, ale ten jest nawet dość ciekawy:)

    OdpowiedzUsuń
  27. ja z tej limitowanki nie kupilam nic, ale ten lakier nawet nawet :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Hmmm...wygląda trochę jak wiadomo co:) Ale w sumie ten shimmer go ratuje.

    OdpowiedzUsuń
  29. Nie przepadam za brązami, ale chyba muszę się po niego wrócić do Rossmana, bo kosztował 4,99 zł...

    OdpowiedzUsuń
  30. Lubię brązy, ale ten mi się niezbyt podoba :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten jest taki nietypowy jak na brązowy lakier moim zdaniem, dziwny jest.

      Usuń
  31. Ja lubię mocno brązowe lakiery, a ten mi się nie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Nie zachwycił mnie ani na zdjęciach promocyjnych, ani w drogerii. Nie lubię brązów na paznokciach i dla mnie prezentuje się nijako [choć i tak lepiej niż zielony z tej kolekcji, co na zdjęciach wyglądał zachęcająco a w rzeczywistości klapa], choć fajny ma połysk.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Połysk to zasługa szybkoschnącego Poshe:). A zielony mnie kusił trochę, więc w sumie dobrze że nie wzięłam.

      Usuń
  33. it's the 1st swatch I see of it! It's lovely!!!!

    OdpowiedzUsuń
  34. no nie! Kiedyś szukałam idealnego brązowego lakieru, i teraz widzę, że to jest ten:D w kolorze czekolady z delikatnym shimmerem=)

    OdpowiedzUsuń
  35. zdecydowanie nie lubię brązowych lakierów...

    OdpowiedzUsuń
  36. ahh jak ja lubię takie kolory :))

    OdpowiedzUsuń
  37. jeśli wygląda jak roztopiona, mleczna czekolada... to TAK, lubimy bardzo :D

    OdpowiedzUsuń
  38. Piękna głębia kolorku ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. kiedyś kochałam się w brązowych lakierach, teraz nie;) ten te kupiłam, ale jeszcze nie użyłam;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do mnie jakoś nigdy nie przemawiały, chociaż dla odmiany pomaluję paznokcie nawet znienawidzonym kolorem:P.

      Usuń
  40. Ja nie przepadam za brązem na paznokciach (w ogóle właściwie to nie mój kolor) i na ten kolor nie zwróciłabym najmniejszej uwagi, a tu takie coś pięknego!! Ja bym się w nim nie czuła, ale nie mogę mu ująć, ze jest piękny!

    OdpowiedzUsuń
  41. bardzo ładny kolorek jak dla mnie nadaję się idealnie na jesień :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Piękne są opakowania z ANL, ale jakość tych lakierów mnie nie powaliła. :) Szalejesz ostatnio z notatkami, nie nadążam. :)
    Nie pamiętam, czy już pytałam, ale jak Ci się podoba miami roller girl? :) http://www.essence.eu/en/products/trend-editions/weiterleitung/miami-roller-girl.html
    Ja się strasznie cieszę na tę http://pieceofmoris.blogspot.com/2012/07/essence-cherry-blossom-girl.html, mam nadzieję, że do nas dotrze!

    OdpowiedzUsuń
  43. mam kilka brązowych lakierów, ale nie są moimi faworytami :) szczególnie latem

    OdpowiedzUsuń
  44. nie lubię tego koloru na paznokciach aczkolwiek ten kojarzy mi się z nutellą... mniam:D

    OdpowiedzUsuń
  45. Nie przepadam za brązem na paznokciach,a ten skojarzył mi się z kowbojami :D Zupełnie nie wiem czemu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może dlatego, że jest taki totalnie ciepły, wygląda w sumie jak kolor skórzanej kamizelki czy coś:D

      Usuń
  46. jakoś mi się nie podoba...ale połysk! pierwsza klasa :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Połysk to tak jak wspomniałam dzięki Poshe;)

      Usuń
  47. Przepiękny kolor:), a na półce jakoś nie zwróciłam na niego uwagi :(

    OdpowiedzUsuń
  48. ta limitka jest chyba najbardziej 'nie moja' ze wszystkich LE Essence :)

    OdpowiedzUsuń
  49. ja lubię brązy, ale ten jakoś do mnie nie trafia, może przez złotawe refleksy? ...

    OdpowiedzUsuń
  50. Czekolada na paznokciach? Nie. Ale za to jak pięknie wykończony manicure przy skórkach:)

    OdpowiedzUsuń
  51. śliczny kolor, tylko ja osobiście nie przepadam za odsłoniętymi paznokciami "przy skórkach". Przy ciemnym kolorze lakieru nie wygląda to elegancko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie chyba zostawiłam zbyt duży odstęp od skórek, ale mam z tym wieczny problem jak nie zalać skórek i nie zostawić zbyt dużego odstępu ;)

      Usuń
  52. śliczny kolor!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    i pazurki:)))))))

    OdpowiedzUsuń
  53. widziałam jeszcze parę tych lakierów dziś w Rossmannie i miała kupić właśnie ten brązowy, ale nie wiem co się stało że nie kupiłam :D

    OdpowiedzUsuń
  54. kurde... nie wiem... jak tak sie przyglądam to mooze... ale na pierwszy rzut oka chyba nie kupilabym ;)

    OdpowiedzUsuń
  55. Mam jeden lakier o kolorze brazowym z firmy Safari i szczerze, to nie lubie tego koloru, ale jako tako przypadł mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Pragnę donieść, że w Rosmannie w ofercie "cena na do widzenia" cała limitka jest po 99 gr:) Kupiłam dwa cienie (trzeci przy kasie okazał się testerem:/), dwa lakiery i dwa komplety gumeczek. Widziałam też błyszczyki. Ogólnie cena mniejsza niż tej rózanej kolekcji Wibo:) Pozdrawiam,
    Anita

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie muszę zajrzeć do Rossmanna przy najbliższej okazji chociaż w tych, w któych bywam nie widziałam już tej limitki:(

      Usuń
  57. Taaak, widziałam tą limitkę w Rossmanie, kolor ogólnie w butelce nie przekonuje, ale już na paznokciach - to jest coś :D

    OdpowiedzUsuń
  58. brązowy lakier to jednak zbyt kontrowersyjny kolor dla mnie, ze względu na oczywiste skojarzenie- nie, nie chodzi mi o czekoladę ;)

    OdpowiedzUsuń