niedziela, 1 lipca 2012

Farmona – aromatyczna sól do kąpieli brzoskwinia & mango

Od dłuższego czasu testuję sól do kąpieli z Farmony o zapachu brzoskwinia & mango. Widziałam wiele recenzji na temat tej soli i moja właściwie nie będzie zbytnio się od nich różniła. Sól jest fajnym umilaczem kąpieli i ma rewelacyjny zapach – nie umiem sobie wyobrazić, że ktoś mógłby być z tego zapachu niezadowolony ;).

DSCN4769

Opakowanie to plastikowa butla (600g). Lubię serię Tutti Frutti, miałam kilka kosmetyków i zawsze bosko pachniały. Ta seria ma też to do siebie, że na opakowaniach powypisywana jest prawdziwa poezja..coś o fitoendorfinach, cząsteczkach szczęscia, wyspach Polinezji hehe…na cynamonowym maśle z tego co pamiętam opis był jeszcze lepszy :D ;). Etykietka jest wesoła, kolorowa, owocowa, ogólnie na plus.

Sól na moim zdaniem cudowny zapach! Mimo, że jestem zdecydowanie zwolenniczką zapachów słodkich i przyciężkich, lubię wanilię, kadzidło, cynamon, karmel..te typowo owocowe zwykle nie trafiają w mój gust. W przypadku tego produktu jest jednak inaczej, zapach w 100% mi się podoba. Jest egzotyczny, pachnie jak miks owoców tropikalnych, meeeega owocowy i nie jest sztuczny. Zapach jest też strasznie intensywny, z początku sypałam zbyt dużo soli do wanny, teraz nasypuję odrobinę i tyle wystarczy w zupełności. Zapach czuć cały czas, nawet po kąpieli mocno pachnie w łazience.

DSCN4773

Sól ma postać grubszych kryształków, które rozpuszczają się całkowicie. Dodatkowo (widać na zdjęciach) w soli znajdują się suszone płatki kwiatów. Fajnie wyglądają a w wodzie ‘rozkładają się’ i są znacznie większe. Efekt wizualny jest niezły ale trochę drażni mnie jak czasem kilka płatków przykleja się do skóry kiedy już wyjdziemy z wody. Jeśli denerwują Was pływające “dodatki” to lepiej uważać. Oczywiście sól nie pieni się, jak to sól ;).

Czy pielęgnuje skórę? Moim zdaniem nie. Nie zauważyłam takiego działania ale w moim odbiorze nie jest to minus, nigdy nie oczekuję po dodatkach do kąpieli działania nawilżającego. Ważne tylko żeby dodatkowo nie wysuszały skóry.

DSCN4774

Moim zdaniem jest dość wydajna. Tak jak wspomniałam – na początku sypałam za dużo soli, ale teraz dodaję tylko odrobinę bo zapach i tak jest bardzo mocny. Używana w ten sposób wystarczyła mi na długo.

 

Polecam! Ze względu na zapach. Jeśli czujecie ,że brzoskwinia i mango to coś co może przypaść Wam do gustu to myślę, że przypadnie (choć oczywiście gwarancji dać nie mogę, każdy ma swój osobisty nos w końcu;)).

  • Cena około 10zł
  • Nie wiem gdzie na pewno można kupić ale wydaje mi się, że w Naturach, sklepie internetowym Farmony, może w Rossmanach?

52 komentarze:

  1. ja niestety nigdzie nie widzę kosmetyków tej firmy :P ale na sól coraz bardziej mi się podoba :P

    OdpowiedzUsuń
  2. jest genialna, a zapach obłędny:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam tą sól i bardzo ją lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  4. W naturze je widziałam. Dla kogoś z wanną będzie jak ulał ;d

    OdpowiedzUsuń
  5. super jest ta sól ,lubie ją

    OdpowiedzUsuń
  6. ja po przeprowadzce stałam się posiadaczką wanny i napewno zakupie taki produkt :P

    OdpowiedzUsuń
  7. mozna ja dostac praktycznie wszedzie, i w rossmanach i w naturach i w mniej zxnanych drogeriach tez widzialam ich porodukty ;) ja mam ochote na olejek do kapieli od nich

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to fajnie, właśnie nie byłam pewna czy w Rossmannie też jest ta sól, bo inne kosmetyki Farmony to kojarze, że są.

      Usuń
  8. Jakoś nie stosowałam do tej pory soli do kąpieli, może dlatego, że mam prysznic?? ;) Ale jak sprawię sobie wannę, którą mam w planach, to z pewnością wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  9. z farmony miałam tylko dwa produkty szampon pokrzywowy z którego byłam zadowolona i masło o zapachu liczi- tak intensywnego zapachu w życiu nie czułam i nie chcę czuć. Dlatego chyba nie skusiłabym się na tę sól, mam jakoś uraz do perfumowanej pielęgnacji skóry farmony.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz w sumie rację, zapachy są meega intensywne i mogą męczyć. Mi w przypadku tej soli ten mocny zapach bardzo pasuje, ale masło czasem męczyło zapachem.

      Usuń
  10. Mam go i uwielbiam jego zapach ;) Nawet na drugi dzień czuje go w łazience ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. zapach w połączeniu takich owoców to tylko można sobie wyobrazić za nieziemski.. :p

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziewczyny pisały, ze zapach jest przecudny więc warta sprawdzenia.

    OdpowiedzUsuń
  13. fajny pomysł z tymi płatkami xD

    OdpowiedzUsuń
  14. Jej zapach mnie kusi, pomyśle nad nią :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Hihi dla samej przyjemności kąpieli można ją zakupić, dla relaksu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie ukrywam, że dla mnie najważniejszy jest zapach jak chodzi o dodatki do kąpieli:)

      Usuń
  16. O, kocham pachnące sole kąpielowe!

    Moja Mama też szaleje za tymi solami, wypróbowała już skubana chyba wszystkie, jakie istnieją. Jej ulubiona to o zapachu morskim [teraz ma jakąś ziołową, ale z innej serii - Nivelazione].

    Sama wolę zapachy jedzeniowe^^ czyli np taką, którą zaprezentowałaś tutaj :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też najbardziej lubię jedzeniowe, ale czasem dla odmiany na jakiś inny zapach się skuszę:D

      Usuń
  17. nie mialam, ale mnie kusi :) lubie takie bajery w kapieli :)

    OdpowiedzUsuń
  18. ja akurat lubię owocowe zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam całą owocową serię Farmony *__*
    Cudownie pachną. Coś mi dzwoni, że chyba nawet miałam taką sól. Teraz mam płyn do kąpieli, peelingi i balsamy i kocham ich zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Peeling z tej serii JEST BOSKI kocham ten zapach

    OdpowiedzUsuń
  21. Troszkę mi nie pasują te kwiatuszki w soli, będą zapychać wannę :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest taka możliwość, choć u mnie odpływ się nie zatykał.

      Usuń
  22. mmm pewnie pięknie pachnie ? :)

    Chcesz zarobić przez internet ? zapraszam do mnie na nową notkę ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. mmm już tutaj czuję jak pachnie ;D
    Zapraszam do siebie na rozdanie jeżeli jeszcze nie brałaś udziału ;)
    http://ankowata.blogspot.com/2012/06/rozdanie-komsetyczne.html

    OdpowiedzUsuń
  24. W sumie nie przepadam za solami do kąpieli, wolę płyny do kąpieli czy jakieś fajne peelingi, lubię o tym zapachu mus do ciała:) To trzeba przyznać, że Farmona ma boskie połączenia zapachów:)
    Jeżeli chodzi o CC to było ich pełno w piątek, najwięcej właśnie Alter Ego, były też back to boho A i B, Foiled, All About French. Oprócz tego duuużo opików i essie:). Wiem, że wczoraj wieczorem jeszcze były wszystkie bo moja mama była:). Tak, tak, u nas w M1 :):)

    OdpowiedzUsuń
  25. Widziałam ją ostatnio w Naturze ;] Jednak zamiast wanny posiadam prysznic, więc nie jest dla mnie :( A szkoda ;]

    OdpowiedzUsuń
  26. oj nie nie nie... nie lubię soli do kąpieli. U mnie nigdy nie rozpuszczą się w 100%, także zawsze leżąc w wannie czuje je pod pupą :P i to mnie strasznie denerwuje. Natomiast kocham płyny do kąpieli! I to właśnie bez nich sobie nie wyobrażam się kąpać! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja po prostu jak już nasypię soli i naleję wody to jeszcze mieszam mieszam aż się całkiem rozpuści, bo też nie lubię siedzieć na jakimś żwirze :P

      Usuń
  27. I w takich chwilach żałuję,że nie mam wanny,a tylko kabinę ;) Jako dziecko bardzo lubiłam sole,to był taki kolorowy umilacz kąpieli + niezapomniany plastikowy krokodyl.. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. plastikowy krokodyl powiadasz:D ja tez mialam jakieś zabawki ale niestety nie pamietam jakie:D

      Usuń
  28. Nigdy nie byłam przekonana do żadnej soli, ale osttanio moja mama zakupiła jedna na zwykłym bazarku i jakos mnie sie to spodobało i mysle ze sie na ta skusze :)
    Pozdrawiam, Klaudia :)
    Zapraszam na nowa notke :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Pewnie musi ślicznie pachnieć, ale latem znacznie bardziej wolę brać prysznic niż pluskać się w wannie :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też zdecydowanie kąpiele wolę w zimie :D

      Usuń
  30. Ja też o niej sporo czytałam, muszę kupić ze względu na zapach, chociaż w Rossmannie jej nie widziałam.

    OdpowiedzUsuń
  31. Uwielbiam te sole. Zapach mango kocham we wszystkim:)

    OdpowiedzUsuń
  32. dla fanek tego typu zapachów informacja - w YR online są już w sprzedaży, w stacjonarnych sklepach podobno od 16 lipca. nowe dwie serie (limitowane edycje na lato) - kokos z ananasem (po prostu kokos, leciutko przełamany, ale jak dla mnie kokos) i mango i marakuja. mango i marakuję muszę mieć i w żelu i w atomizerze :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Czy zapach trzyma się skóry? Czy szybko znika?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim zdaniem w ogóle się nie trzyma skóry.

      Usuń
  34. Masła farmony uwielbiam, za to soli jeszcze nie próbowałam. Jednak jeśli mają tak piękny zapach jak masła, to czas to naprawić :)

    OdpowiedzUsuń
  35. wydaje mi się , że u mnie w Rossmannie widziałam serię tych kosmetyków. Kiedyś kupowałam tam masło do ciała TF.

    OdpowiedzUsuń
  36. wydaje mi się , że u mnie w Rossmannie widziałam serię tych kosmetyków. Kiedyś kupowałam tam masło do ciała TF.

    OdpowiedzUsuń