sobota, 28 lipca 2012

Inglot 361

Inglot 361 z kolekcji Hawaiian Bar. Niestety nie umiem robić ładnych zdjęć takim lakierom jak ten..wszystko co różowe/koralowe/czerwone wychodzi na moich zdjęciach kiepsko, kolory są przekłamane:/. I tak też jest w przypadku tego lakieru, na zdjęciach wygląda na bledszy niż w rzeczywistości.

Lubię różowe lakiery chociaż z drugiej strony też mnie nie zachwycają. 361 to ładny róż, nie jest ciemny ale bardzo intensywny i przyciągający wzrok. Ma ciepłe-koralowe tony, które bardzo mi się w nim podobają. W buteleczce pływa drobny shimmer ale na paznokciach wygląda jak typowy krem. Dwie warstwy.

DSCN5142

DSCN5147

DSCN5150

DSCN5145

Namalowałam na tym lakierze wzorek w panterkę, ale taki na szybko więc pokazuję “przy okazji”, bo malowałam już ładniejsze panterki :P.

DSCN5159

54 komentarze:

  1. całkiem fajny, chociaż nie przepadam za różem na pazurkach ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie lubię INGLOTowych lakierów i one mnie też nie... na moich paznokciach trzymają się bardzo krótko. Ten lakier ma nawet ciekawy kolor :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na moich też długo nie wytrzymują a nie mam pod tym względem problematycznych paznokci.

      Usuń
  3. ładny a nawet napiszę , że bardzo ładny - jednak z lakierami inglota się nie polubiłam... ponad 20 zł na lakier który trzyma się u mnie jeden dzień do dla mnie zbyt wygórowana cena.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam podobne zdanie, uważam że nie są warte swojej ceny..nawet LEPIEJ spisują się u mnie lakiery za 5zł;)

      Usuń
  4. ja mam z tek kolekcji 360 i bardzo lubię ten odcień :)

    OdpowiedzUsuń
  5. różowe lakiery wydaja mi się takie niepowazne,dlatego mam ich wieele ^^ w inglota jednak się nie zaopatrze,chyba ze w jakas baze albo odzywke[nie wiem nawet czy mają takie w ofercie ;)] bo przeliczając za 20zł mam czasem i 3-4 dobre lakiery z essence albo sensique gdy są na promocji ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mają w ofercie sporo odżywek, tu akurat jest w czym wybierać;). Ja też wolę zdeycdowanie tańsze lakiery, spisują się tak samo dobrze a nawet lepiej czasem.

      Usuń
  6. Mi się ta panterka bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo ładny kolorek chociaż nie jestem wielką fanką różowego koloru to ten przypadł mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajny róż, ja się do takich kolorów ostatnio przekonałam i bardzo chętnie gustuję w różach i czerwieniach :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ładny kolorek, ale ja już na razie róży mam dosyć :P

    OdpowiedzUsuń
  10. ładny jest, a wzorek całkiem całkiem :p

    OdpowiedzUsuń
  11. Kolorek fajny, ale z drugiej strony taki zwykły.. Może gdyby wykończenie shimmerowe było ciut wyraźniejsze kusiłby bardziej..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na żywo robi większe wrażenie chociaż masz rację, że nie jest to nic oryginalnego.

      Usuń
  12. Kolor ma bardzo ładny:) Nigdy nie używałam Inglotów nie ma ich nigdzie u mnie

    OdpowiedzUsuń
  13. Z ciapkami wygląda fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Lakier niestety taki sobie. Nie podoba mi się wykończenie - niby nie mat, ale shimmer też nie. Manicure w panterkę niezły, masz niesamowite zdolności, ale chyba lepiej wypadłby na innym kolorze bazowym. Ale to tylko moje zdanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To krem z minimalnym shimmerem, prawie niewidocznym;). Dzięki za opinię:). Ja nie jestem specjalnie z tej panterki zadowolona chociaż akurat do różu mi pasowała jakoś:D.

      Usuń
  15. przepiękny cukierkowy kolorek

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna panterka ! :D

    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Kolor bardzo przyjemny :)
    Ładna panterka ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. I z panterka i bez fajnie wyglada :D :)

    OdpowiedzUsuń
  19. fajny ten kolorek :) i panterka też super :D

    OdpowiedzUsuń
  20. taki półmat jakby :) ale ładny, uwielbiam różowe lakiery :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Ładny odcień, ale nie potrafię kupić lakieru za 20 zł, bo zawsze myślę wtedy ile za to innych tańszych mogłabym kupić :D
    A że wszystkie trzymają się u mnie góra 3 dni, to po prostu mi się nie opłaca :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja uważam, że te lakiery są stanowczo za drogie. Przy takiej jakości (i odcieniach, które nie są specjalnie oryginalne) powinny kosztować przynajmniej połowę mniej;).

      Usuń
  22. Bardzo ładnie się prezentuje, aczkolwiek różowych lakierów do paznokci mam najwięcej (nie wiedzieć czemu) więc nie kupiłabym go :P

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękny kolor lakieru i panterka też fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  24. woooo ;) coś pięknego :* Pozdrawiam :***

    OdpowiedzUsuń
  25. Sliczny jest, nową kolekcję Inglota uważam za bardzo udaną :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Fajnie wygląda na pazurkach :) Fajne jest to, że ma koralowe tony w sobie, muszę się przejść do inglota w wolnym czasie i też coś sobie sprawić z tej kolekcji :)

    OdpowiedzUsuń
  27. sprytne, ale wykorzystam w klasycznej wersji kolorystycznej ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Kolorek fajny, aczkolwiek ja w różach czuję się źle..

    OdpowiedzUsuń
  29. Z panterką wygląda super :)

    OdpowiedzUsuń