poniedziałek, 16 lipca 2012

Inglot 985

Lakier 985 pochodzi z “zielonej kolekcji”. To zieleń bardzo w moim stylu, ciepła i trochę oliwkowa :). Wykończenie to frost, pociągnięcia pędzelka nie są jakoś bardzo mocno widoczne, ale jednak frost. Nie specjalnie lubię lakiery z takim wykończeniem, ale w przypadku tego koloru nawet mi pasuje.

Na paznokciach dwie warstwy. Fajnie mi się go nosiło ;).

DSCN4965

DSCN4969

DSCN4973

DSCN4979

Na dwóch pierwszych zdjęciach w ciepłym świetle – i ten kolor jest bardziej zbliżony do rzeczywistego.

Ciekawa jestem co sądzicie o takim kolorze, bo chyba nie każdemu będzie się podobał taki odcień + takie wykończenie ;).

80 komentarzy:

  1. fajna masz płytke paznokcia :P lakier ciekawy:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolor jest świetny, ale takiego wykończenia nie lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  3. kolr fajny, ale wykończenie już mniej

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny ten zielony. Jestem fanką wszystkich zieleni, ale ten wyjątkowo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też ubóstwiam zielone lakiery:))

      Usuń
  5. Fajne ;D Wyglądają troche jak trawa ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny kolor, podobają mi się turkusowe refleksy (a przynajmniej na zdjęciach ja je widzę:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, minimalnie coś tam się mieni ale bardzo delikatnie:)

      Usuń
  7. Piękny i żałuję, że to Inglot, bo już bym go kupiła :)

    OdpowiedzUsuń
  8. piękny kolor, świetnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Odcień ładny, wykończenie nie do końca mi pasuje :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Wykończenie bardzo mi się podoba, no kolor może trochę mniej, ale to ze względu na to, że zwyczajnie nie przepadam za zielenią ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja bym takiego sobie nie wybrała, ale kolor sam w sobie bardzo ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. jak dla mnie i kolor i wykończenie jest okey :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie wygląda :) Wykończenie moim zdaniem idealne

    OdpowiedzUsuń
  14. nie lubie takich zgnilych zieleni :D a wykonczenie frost lubie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dla mnie jest mało zgniły patrząc na moje inne zgniłe lakiery:D

      Usuń
  15. Bardzo ciekawy :). Choć nie należę do fanek zieleni :)

    OdpowiedzUsuń
  16. O-MOJ-BO-ZE! Jest fantastiko! Już go wpisuje na wish list :D Kochana, dzięki ze go pokazałaś!

    OdpowiedzUsuń
  17. Zdecydowanie nie moje klimaty

    OdpowiedzUsuń
  18. ciekawy, a zieleni jakoś na paznokciach nie noszę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja najbardziej lubię zielone lakiery akurat:)

      Usuń
  19. Kochane zapraszam do mnie na wymiankę :*

    OdpowiedzUsuń
  20. kolor genialny mimo, że nie przepadam za zielonym to ten mnie zachwycił! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Kojarzy mi się z Harrym Potterem!:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na to bym nie wpadła, niezłe skojarzenie:D

      Usuń
  22. bardzo mi się podobają, chociaż nie lubię lakierów inglota

    OdpowiedzUsuń
  23. Ciekawy, nigdy wcześniej go nie widziałam :P Taki Trawa cytrynowa :D

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie http://thenakedtruthaboutcosmetics.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. łeeee, uwielbiam zielen, ale ta jakos totalnie do mnie nie przemawia :(
    Pozdrawiam, Klaudia :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Podoba mi się ta zieleń.Nie przepadam z neonami,wolę lakiery tego typu jak ten ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. super jest, mimo ze frost :P

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie jest zły, jednak dla mnie zbyt metaliczno-perłowe (nie wiem jak je określić) wykończenie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Frostowe = własnie takie metaliczno-perłowe wykończenie. Ja też nie przepadam, ale w przypadku tego koloru jest dla mnie ok;)

      Usuń
  28. mi za bardzo nie przypadł do gustu. :P

    OdpowiedzUsuń
  29. W zasadzie nie lubię takiego wykończenia, często takie lakiery wyglądają jakoś tak... "nieestetycznie" (nie jest to najlepsze określenie, ale ciężko mi znaleźć lepsze:P) ale ten kolor w zasadzie wygląda nawet fajnie ;) Choć ja bym się pewnie nie zdecydowała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem, wiem o jaki efekt Ci chodzi chociaż ja sama też nie wiem jak go nazwać:D

      Usuń
  30. Kolor fajny, ale ja osobiście źle się czuję w takich zieleniach...

    OdpowiedzUsuń
  31. ładny kolor i ładnie pomalowane paznokcie. nie by denerwowały widoczne pociągnięcia pędzelkiem. nie umiem takimi malować :P

    OdpowiedzUsuń
  32. bardzo ładny, kocham zielenie... ale chyba bym go nie kupiła ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. on mi nawet wygląda na zdjęciach duochromowo

    niemniej, nie podoba mi się :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdawało mi się, że widzę minimalny duochrom ale nie byłam pewna czy nie mam jakiś halucynacji więc nie wspominałam o tym w poście:P :D

      Usuń
  34. Heh, kupiłam go tydzień temu ;D

    OdpowiedzUsuń
  35. Chociaż nie przepadam za lakierami Inglota (nawet nie pamiętam, który dokładnie tak mnie zraził), ten kolor jest piękny. Ładnie prezentuje płytkę paznokci i ma świetny połysk :) Chyba nawet skuszę się na niego :)

    OdpowiedzUsuń
  36. przepiękny odcień, ostatnio nawet dumałam nad nim w Inglocie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim zdaniem jeden z ciekawyszych z tej zielonej kolekcji:)

      Usuń
  37. dla mnie rewelka! uwielbiam zielenie,zwłaszcza mięty i takie kiwi właśnie :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Wow, super kolor! Chyba się na niego skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Nie przepadam ani za zieleniami ani za frost - ale ten - naprawdę całkiem przyjemny!

    OdpowiedzUsuń
  40. pięknie wygląda ten kolorek:)

    OdpowiedzUsuń
  41. A mi się właśnie bardzo podoba ;]

    OdpowiedzUsuń
  42. Ładny, kojarzy mi się trochę z mchem. :) Albo z choinką i świętami ;D

    OdpowiedzUsuń
  43. Cudeńko! Chcę go! <3

    OdpowiedzUsuń
  44. A mnie się bardzo podoba! Lubię takie 'metaliczne' wykończenie i odcień zielonego jest bardzo ładny!

    OdpowiedzUsuń
  45. Chłodny odcień bazy, ale złote drobinki sprawiają, że caly lakier ma ciepły kolor z lekkim duochromowym wykończeniem - jest I.D.E.A.L.N.Y. Też nie lubię, gdy widać pociągnięcia pędzla (sam shimmer to już co innego, nie cierpię lakierów, ktore go nie zawierają), mało tego - średnio przepadam za Inglotem i nie lubie złota, ale to była miłość od pierwszego wejrzenia, właśnie wydałam na niego ostatnią kasę i ani trochę nie żałuję :> Dobry topcoat i jakoś można zdzierżyć te markę :P

    OdpowiedzUsuń