sobota, 21 lipca 2012

Inglot O2M - 647

Uwielbiam lakiery w czarnym kolorze. Gdyby nie fakt, że kusi mnie tyle boskich odcieni z każdej strony mogłabym często malować paznokcie właśnie czarnym lakierem:D.

Niestety nie każda czerń jest ładna a dowód na to - to Inglot O2M 647. Lubię czernie gładkie i mocno błyszczące albo z widocznymi drobinkami. Ta czerń ma moim zdaniem fatalne wykończenie i widać to doskonale na zdjęciach. W czarnej bazie zatopiony jest różowy shimmer, który niestety na paznokciach jest praktycznie zupełnie nie widoczny. Z bardzo małej odległości w dobrym świetle można się go dopatrzeć ale gwarantuje, że nikt poza nami go nie zauważy ;). Lakier jest jakiś taki optycznie “chropowaty”, mało błyszczący, nawet nie wiem jak to określić bo rzadko spotykam się z takim niefajnym wykończeniem. Już pomijam lekkie bąbelki, które się pokazały przy malowaniu drugiej warstwy, którą nałożyłam (uwaga!) na drugi dzień od pomalowania pierwszą warstwą lakieru.

DSCN5199

DSCN5197

DSCN5203

DSCN5206

Zaprezentowałam go przy okazji ostatniego już tygodnia Serdecznej Tęczy. Poniżej zdobienie z złotymi plastrami miodu ;).

akcja

DSCN5207

DSCN5212

84 komentarze:

  1. Właśnie od razu zwróciłam uwagę na tą 'chropowatość'. Zdecydowanie mega błyszczące wykończenie lepiej się prezentuje przy czarnych lakierach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Z plastrami miodu ślicznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Czarny MiYo zdecydowanie fajniejszy ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Te plastry miodu fajne, a lakier czarny lubię z essence z drobinkami.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam i jakoś nie zwracałam na niego uwagi:)

      Usuń
  5. a ja nie mogę znaleźć czarnulka, który by mnie usatysfakcjonował swoim kryciem...

    OdpowiedzUsuń
  6. z tym złotem wygląda bardzo elegancko. ten lakier tak długo schnie, że nałożyłaś drugą warstwę na drugi dzień? :o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, po prostu mi się nie chciało;)

      Usuń
  7. Śliczne zdobienie. Może mogłabyś mi polecić jakiś dobry czarny lakier, bo miałam tylko jeden z Golden Rose, ale też mnie nie zachwycił ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetna jest czerń z Wibo, ja mam z serii Express Growth, poleciła mi go sabbatha i faktycznie jest rewelacyjny.

      Usuń
  8. Niestety to nie mój kolor nie wyszłabym w czarnych aczkolwiek na Twoich ładnych paznokciach wygląda ciekawie...:)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetnie wygląda z tymi złotymi dodatkami :))

    OdpowiedzUsuń
  10. czarne pazurki, właśnie! :) nie pamiętam kiedy ostatnio takie miałam, a dawniej malowałam je tak bardzo często.

    OdpowiedzUsuń
  11. mam ten lakier i jestem nim trochę zawiedziona. o ile mogę przeboleć jego wykończenie, to fakt, że shimmer jest praktycznie niewidoczny, denerwuje mnie już o wiele bardziej ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem..a w butelce całkiem mocno go widać.

      Usuń
  12. faktycznie nie ciekawa ta czerń...a wiesz nigdy nie miałam czarnego lakieru musze sobie w koncu zakupić!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. no faktycznie jakaś taka blada ta czerń :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Faktycznie nie jest to jakiś świetny odcień czerni , taki jakiś nijaki jest , ale w sumie dużo słyszałam o tym że lakiery z Inglota nie są zbyt fajnie ja osobiście ich nie używałam wiec się nie wypowiadam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim zdaniem są różne..trafiłam na świetne i naprawdę kiepskie, zależy od serii i przede wszystkim od koloru. Mimo wszystko uważam, że przy tej jakości są za drogie.

      Usuń
  15. Jakos nie przepadam za kolorem czarnym na paznokciu, dlatego bym sie nie skusiła... :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ładny ;p ale jakoś nie pasuje mi czarny na lato . ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mi czarny pasuje na każdą porę roku:D

      Usuń
  18. Ja mam właśnie teraz mani i pedi w czerni, ale zaraz będę zmywać i oddam się letniemu szaleństwu :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Nigdy bym nie zgadła, że tam są różowe drobinki o_O za to piękne zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Z plastrami wygląda ekstra, ale sam niekoniecznie - nie podoba mi się to wykończenie.
    Czerń na paznokciach uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. rewelka. Wygląda oszałamiająco;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Lubię czarny kolor na paznokciach, ale ten lakier jest wyjątkowo brzydki...

    OdpowiedzUsuń
  23. Zakochałam si ew tej czerni:*

    OdpowiedzUsuń
  24. Rzuciła się w oczy ta chropowatość, ale kolor ładny. :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Masz piękny kształt paznokci, a ta czerń ogromnie mi się podoba - w ogóle nie widzę tej chropowatości, ale wyobrażam sobie jakie to może być drażniące ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam na myśli, że wizualnie jest taki "mało gładki", bo w dotyku jest jak normlany lakier;)

      Usuń
  26. Plastry miodu - wow jak uroczo to wygląda :)!

    P.S - Ja również uwielbiam czerń na paznokciach, ale ciemne kolory wymagają precyzji przy malowaniu. Ty masz po prostu obłędnie idealnie wymalowane paznokcie, napatrzyć się nie mogę :)!

    OdpowiedzUsuń
  27. plastry miodu wygladaja fenomenalnie!!

    OdpowiedzUsuń
  28. dziwna ta czerń, ja wolę taką połyskującą czernią jak smoła :D

    OdpowiedzUsuń
  29. Czy to Twoje naturalne paznokcie?Śliczny kształt:D

    A to zdobienie wspaniałe:)

    OdpowiedzUsuń
  30. ja malowałam paznokcie przez 5 lat jedynie na czarno i uwielbiałam to, ale potem jakoś mi się zmieniło. może kiedyś wrócę do jednego koloru cały czas.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O ja na pewno nie dałabym rady malować tylko jednym kolorem:D Mi się lakiery nudzą po dwóch dniach na paznokciach haha:D

      Usuń
  31. lubie takie zdobienia na jeden palec a nie na wszystkie

    OdpowiedzUsuń
  32. mi podobają się czarne lakiery, ale o bardzo dużym połysku ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie również, ale pomysł ze złotem - świetny.

      Usuń
  33. Wykończenie faktycznie do bani;( Ale czerń jest boska;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Masz ładne paznokcie, ja też lubię czarne paznokcie hehe ;) Inglot chyba siadł na laurach, pisałam o pomadce, która też pozostawia wiele do życzenia :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim zdaniem jakość tych kosmetyków jest bardzo różna, zależy od produktu, aczkolwiek pomadek tych klasycznych też nie lubię:/

      Usuń
  35. uwielbiam czerń, ale ta mi się kompletnie nie podoba

    OdpowiedzUsuń
  36. mam ten lakier i zgadzam się z Twoją opinią, nie powala:(

    OdpowiedzUsuń
  37. Ja nie lubię czarnych lakierów, bo nie spotkałam jeszcze dobrze wyglądającego. Zdobienie super:)

    OdpowiedzUsuń
  38. Uwielbiam czarne paznokcie, a ten lakier mi nie sprawia przyjemności wizualnej. Widać chropowatość i kolor nie jest taki jak powinien, czegoś w nim brakuje. A płytki paznokci nie wyglądają z nim najlepiej :( Kit!

    OdpowiedzUsuń
  39. Lubię czarne paznokcie, chociaż sama dawno tak nie malowałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. Wstyd się przyznać, ale nie mam żadnej czystej czerni w zbiorach.. No może poza lakierem do stempli ale ten się nie liczy ;)
    W każdym razie na tego Inglota nie skuszę się na pewno..

    OdpowiedzUsuń
  41. Czerń jest ładna. Ale to wykończenie od razu zwróciło moją uwagę. Duuuży minus za to dla lakieru :(

    OdpowiedzUsuń
  42. lubię czerń, także na pazurkach, ale to wykończenie też mi się jakoś tak nie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Dość dziwny.Czerń na paznokciach zawsze wydawała mi się elegancka,ale ten lakier jest taki jakby niechlujny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam właśnie takie skojarzenia.

      Usuń
  44. oj słabo z tym wykończeniem, a jeszcze te bąbelki... a te plasty miodu nie haczą?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pociągnięte bezbarwnym topem nie haczą:)

      Usuń
  45. U mnie te drobinki wyglądają na złotawe. Ja też lubię gładkie, błyszczące czarne paznokcie, ten lakier jakiś nietrafiony niestety jest.

    OdpowiedzUsuń
  46. Bąbelki mnie odstraszają :D


    Chciałabym cię zaprosić na mojego bloga (kosmetycznie przy kubku gorącej czekolady ) Obserwuję cię już jakiś czas :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Rzeczywiście niefajny ten kolorek... :(

    OdpowiedzUsuń
  48. faktycznie dziwne wykończenie
    pazurki jakie równiusie! :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  50. ja ogólnie nie przepadam za czarnymi lakierami, chyba mam za bladą skórę ;)

    OdpowiedzUsuń
  51. jej jak ja nie lubię lakierów z Inglota ;/

    OdpowiedzUsuń
  52. nie noszę czarnych paznokci, nie mogę się do nich przekonać, używam jako bazę pod flejki itp :)

    OdpowiedzUsuń
  53. czerni mowie zdecydowanie nie wyglada na paznokciach strasznie

    OdpowiedzUsuń
  54. Czerń jako czerń jest bardzo fajna, ale to wykończenie niezbyt mi się podoba...

    OdpowiedzUsuń