niedziela, 8 lipca 2012

Inglot O2M - 672

To lakier z nowej “oddychającej” kolekcji. Numer 672 to bardzo ładny lakier o kremowym kolorze i kremowym wykończeniu :). Wygląda bardzo elegancko i delikatnie.

Krycie ma niezłe (dwie warstwy na zdjęciach), z rozprowadzaniem jest już trochę gorzej. Wyjątkowo mi się podoba, aż szkoda że zaraz pójdzie do zmycia, ale przez pośpiech w nakładaniu warstw niestety zbąbelkował, czego szczerze nienawidzę (i co zamaskowałam dodatkową warstwą bezbarwnego topa i korektą w programie graficznym żeby mu uroku nie odejmować z mojej winy :D).

DSCN5045

DSCN5044

DSCN5047

Lakier pokazałam z okazji (u mnie spóźnionego) białego tygodnia akcji Serdeczna Tęcza. Czysta biel to nie jest, ale myślę, że ten krem też się liczy ;).

akcja

I błyskawiczne zdobienie na serdecznym: jedna warstwa Make It Golden z Essence + ozdóbki.

DSCN5050

DSCN5051

Co sądzicie o takim kolorze? Dla mnie jest dość nietypowy, rzadko widuję lakiery w kremowym kolorze.

80 komentarzy:

  1. ładny , tak inny rzadko spotykany ; DD

    OdpowiedzUsuń
  2. podoba mi się kolor, bardzo w moim typie. lubię te lakiery, miałam w odcieniu głębokiego granatu i był cudowny!

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny kolor, a akcent na serdecznym palcu wyszedł świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny :) Niestety na moich dłoniach takie kolory nie wyglądają dobrze :) A zdobienie jest cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ładny kolor, a z ozdobami na serdecznym wygląda super

    OdpowiedzUsuń
  6. Boski kolor! Szkoda, że jest trudny w obsłudze...

    OdpowiedzUsuń
  7. sliczny kolor ja tez nienawidze babelkowania strasznie to wyglada i jest wkurzajace :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny :) sama miałam go kupić :) ale wtedy wzięłam Mietek :)

    OdpowiedzUsuń
  9. nie lubię takich odcieni ale ten akurat mi się spodobał :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgadzam się, jest nietypowym kolorem, bo sama szukałam takiego przez bardzo długo, aż po 2 miesiącach znalazłam:) Jest odrobinę ciemniejszy od twojego, ale ważne, że kremowy:) Ja go nazwałam kogel mogel:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny ale chyba nie mój, nie lubię takich jasno-bezowych zupełnie kryjących.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wolę te kryjące, nie lubię frenczowych:)

      Usuń
  12. Gdy zobaczyłam go na zdjęciu pomyślałam, że to nie jest kremowy. Jednak próby określenia tego koloru skończyły się na kremowym ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzy ładny, ale ja lubie troszk mniej żółte ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczny kolor :) Ale ja nie przepadam za lakierami Inglota.. Trochę drogie i niektóre się bardzo szybko odpryskują :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety do najtańszych nie należą..a z jakością to zawuażyłam różnie.

      Usuń
  15. mega kolorek ;)

    Zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kolor piękny, a z tym zdobieniem wygląda pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. kolor mnie nie zwalił z nóg, ale za to zdobienie - piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  18. faktycznie nietypowy i nawet spodobał mi się choć normalnie nie lubie takich kolorów

    OdpowiedzUsuń
  19. wciągam go na moją wishlistę chyba aż!

    OdpowiedzUsuń
  20. iekawy kolorek,
    przecudnie się komponuje z tym złotym brokatem i ozdóbkami :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Z ozdóbkami wygląda świetnie :))

    OdpowiedzUsuń
  22. Szary O2M 671 (ta sama kolekcja) również jest piękny. W buteleczce wygląda nieciekawie, ale na pazurkach bosko :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczny kolor, bardzo ładne masz pazurki:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękny jest ten kolor :).

    OdpowiedzUsuń
  25. jestem strasznie zawiedziona tymi lakierami z nowej kolekcji.. inne są w porządku a te mi bąbelkują za każdym razem, top coat inglotowy zupełnie nie pomaga i odpryski mam po 2 dniach... ale i tak najgorsze ze wszystkiego, że po mięcie mimo odzywki pod spodem tej co zawsze została mi pięknie przebarwiona płytka, jakbym jarała fajki od 20 lat..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo czyli z tego piszesz to niekoniecznie była moja wina, że zbąbelkował..

      Usuń
  26. chyba nigdy nie miałam takiego kremowego lakieru. :)

    OdpowiedzUsuń
  27. wow, jeszcze z takim kolorem to ja się nie spotkałam.. jest przepiękny!

    OdpowiedzUsuń
  28. śliczny! nie wybrałabym takiego patrząc po buteleczce ale na dłoniach prezentuje się pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Niespotykany,a ze zdobieniem wygląda bardzo elegancko!

    OdpowiedzUsuń
  30. mam go i jak dla mnie jest on świetny, no może po za małym minusem który zwie się rozprowadzanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no dokładnie, rozprowadzanie do najprzyjemniejszych nie należy

      Usuń
  31. mi się podoba jest taki subtelny :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Je4sli chdoz o kolo to jest super, a lakiery oddychajace z inglota maja todo siebie ze wlasnei to ze oddychaja to raz ze dluzej schna dwa ze trzeb czekac miedzy warstwami zeby nie bylo babli a tzy to to ze nei wolno na nei zadnego przyspieszacza klasc bo na bank podejda bable. :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Szczerze - taki sobie ten kolor, średnio wygląda na paznokciach i wydaje się, że postarza dłonie. Ale jako alternatywa dla kolorowych lakierów, ok :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja miałam wrażenie, że na odwrót - dłonie wyglądały tak młodo i "świeżo" hehe:D

      Usuń
  34. Rzeczywiście jest niespotykany, od razu nabrałam na niego ochoty:) Pięknie wygląda z tym zdobieniem:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Ładne, piękny kolorek na letnie dni :)
    Podoba mi sie kształt Twoich pazurków.

    OdpowiedzUsuń
  36. Kolor bardzo mi się podoba, wygląda bardzo elegancko, do tego z tym zdobieniem idealny na wyjście.

    OdpowiedzUsuń
  37. Widać minimalne pociągnięcia pędzelkiem ;> Jak dla mnie kolor jest super !

    OdpowiedzUsuń
  38. Świetny kolor, ale palec z dodatkami wygrywa ;) Swietnie wyglada :)
    Pozdrawiam, Klaudia :)

    OdpowiedzUsuń
  39. A jaka jest cena??

    OdpowiedzUsuń
  40. o kurczę! niespotykany kolor na paznokciach,zapisałam sobie numer,bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  41. o ja! ze zdobieniem wygląda genialnie :))

    OdpowiedzUsuń
  42. Ale ładny kolor, a z tymi błyskotkami kojarzy mi się trochę ze ślubem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt:) Kolor też taki "ślubny" :)

      Usuń
  43. Kolor budyniu waniliowego :)
    Dla mnie będzie idealny na jesień, bo teraz mam manię neonów :)

    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  44. Ciekawy kolor, nie widziałam jeszcze takiego;)

    OdpowiedzUsuń
  45. Śliczny kolor jeszcze takiego nie widziałam,taki spokojny:)

    OdpowiedzUsuń
  46. ja też spóźniona z białym tygodniem :P bardzo ładny ten kolorek z Inglota :)

    OdpowiedzUsuń
  47. z ozdobionym serdecznym wygląda bardzo elegancko;)

    OdpowiedzUsuń
  48. Zachwycił mnie ten kolor. Nie natknęłam się jeszcze na taki.

    OdpowiedzUsuń