piątek, 6 lipca 2012

Joko – Arabian Princess

Mam ogromne zaległości lakierowe, dłuuuga kolejka zdjęć lakierów czeka na moim aparacie.. Dzisiaj lakier Joko z kolekcji Kolory Maroka – Arabian Princess.

To lekko złoty, zgaszony brąz z niewielką nutą zieleni. Można powiedzieć, że to trochę oliwkowy odcień, choć jak dla mnie zbyt mocno brązowy jak na oliwki ;). Ma frostowe, lekko metaliczne wykończenie. Podoba mi się, wygląda bardzo ciekawie, choć nie chciałabym nosić takich odcieni zbyt często. Brązy tak, ale raz na jakiś czas:).

Na paznokciach dwie warstwy, rozprowadza się dobrze i ogólnie jest w porządku. Tylko pędzelek za szeroki dla mnie.

DSCN4882

DSCN4880

DSCN4883

DSCN4878

DSCN4885

Co o nim sądzicie? Ładny czy brzydal?

52 komentarze:

  1. ja niestety nie lubię takich kolorów...i widzę że chyba troche smuży

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie smuży:). Widoczne są pociągniecia pędzelka bo to frost ale nie smuży:)

      Usuń
  2. Czyżby taki duohrom? Jak dla mnie nie jest zły, ale zdecydowanie nie na obecną porę roku:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadza się, że nie na lato, ale na jesień jak najbardziej :)

      Usuń
    2. Nie, nie ma duochromowego efektu, chociaż nie pogardziłabym gdyby miał:D

      Usuń
  3. dla mnie fajny, ale raczej na jesień. masz bardzo ładne i zadbane pazurki ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. mimo ze widac smugi to bardzo mi sie podoba :) ale jest to dla mnie raczej kolor zimowo-jesienny

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. hahah powiem Ci, że nie wiem co sądzić o Twoim komentarzu :D:D:D

      Usuń
  6. kolor na jesień nie na teraz, ale ogólnie może być :)

    OdpowiedzUsuń
  7. na jesień będzie w sam raz :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolor nietypowy, u Ciebie bardzo mi się podoba, ale sama pewnie nie czułabym się z nim najlepiej ;P

    OdpowiedzUsuń
  9. Przypomina lakier Catrice- Genius in the bottle

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację, to ten typ lakierów, ale Genius in the bottle ma zdaje się, inny odcień trochę (bardziej złoty?) i duochromowy efekt - ale nie mam, tylko w Naturze oglądałam;).

      Usuń
    2. Tak, on jest bardziej złoty i mieni się na zielono. Polecam go, to śliczny kolor :)

      Usuń
  10. ciekawy odcień, zostawiłabym go na okres jesienny :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ma coś w sobie, ładny na jesień, zgodzę się z innymi dziewczynami :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dla mnie niestety 100 % brzydal, ani na wiosne, ani na jesien, ani na zime... To metaliczne wykonczenie, widoczne slady pedzelka, brrr ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehehe no każdy lubi co innego :D

      Usuń
  13. Nie bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. dla mnie brzydal ; //

    http://natalia100-make-up.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Ładny :) Ale jak dla mnie on jest złoto-czarny, a nie brązowy :D I przypomina odrobinkę Gold Old Buffy z LE Vampires Love Essence, a GOB to mój hicior i naprawdę uwieeeelbiam ten lakier ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heh dla mnie jest zupełnie inny niż Gold Old Buffy, totalnie:D:D Ale też go lubię!

      Usuń
  16. Nie rozumiem stwierdzeń osób wyżej - kolor na jesień? Ja rozumiem, że niektóre kolory kojarzą nam się z porami roku, ale żeby wiązać z tym kolory lakierów do paznokci? Trochę mnie to śmieszy, ładny, szlachetny kolor, idealny do klasycznych stylizacji. ;-) Zazdroszczę takich ładnych pazurków, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda jest taka, że co człowiek to opinia - jedni dobierają lakiery do pór roku a inni nie:).
      Dzięki wielkie:)

      Usuń
  17. Jest bardzo ciekawy:-)Podoba mi się!

    OdpowiedzUsuń
  18. kolor o ktorym nie mozna nie miec zdania:) mnie sie podoba:D

    OdpowiedzUsuń
  19. na jesień jak najbardziej :>

    OdpowiedzUsuń
  20. taka ładna nazwa i taki odcień... raczej z gatunku brzydali :(

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie do końca mnie przekonuje.

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajnie wyglada, ale wgl nie w moim typie... :)
    Pozdrawiam, Klaudia :)

    OdpowiedzUsuń
  23. mnie się bardzo podobają takie niecodzienne kolory :D

    OdpowiedzUsuń
  24. ciekawy ten kolor taki trochę dziwny ale ma to coś ;]

    OdpowiedzUsuń
  25. Jak dla mnie odpada...zupełnie nie mój gust

    OdpowiedzUsuń
  26. Dla mnie brzydal ;D Hehe ;) Nie lubię takich lakierów u siebie, u innych nie jest źle ;> A mnie ten pędzelek przypasił, co kto lubi.

    OdpowiedzUsuń
  27. ja też nie przepadam za takimi szerokimi pędzelkami ale ogólnie seria lakierów udana :)

    OdpowiedzUsuń
  28. tak średnio podoba mi się kolor, ale z tego co wiem to mają dobre lakiery!

    OdpowiedzUsuń
  29. A mi się bardzo podoba, pamiętam jak zaczynałam malować paznokcie a było to bardzo dawno temu, miałam podobny kolor tylko z jakiejś tandetnej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Odpowiedzi
    1. simply jak możesz! ładny jest ;dd ahaha

      Usuń
  31. jak dla mnie jest świetny, zawsze podobały mi się takie lakiery :)

    OdpowiedzUsuń
  32. http://nejlsy.blogspot.com/

    zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  33. Śliczny kolor, uwielbiam nosić ciemne lakiery na paznokciach, ale zimą i jesienią. Latem stawiam na czerwienie i róże :)

    OdpowiedzUsuń
  34. A według mnie color jest genialny i zdecydowanie kiedyś go kupię :) I dla mnie jest na każdą porę roku, bo w mojej szafie dominują 'kolory ziemi', więc ładnie się będzie komponował ;)

    OdpowiedzUsuń