piątek, 20 lipca 2012

Krok po kroku: Niebiesko-złoty akcent

Daaawno nie było makijażu :). Niedawno przygotowałam ten makijaż, opierający się głównie na czarnej kresce i kolorowym akcencie na dolnej powiece. Nie jest skomplikowany, ale pewnej wprawy wymaga (mam na myśli oczywiście namalowanie kreski eyelinerem).

Kolor na dolnej powiece można oczywiście sobie zmienić wedle uznania, do brązowych oczu pasuje użyty przeze mnie niebieski ale też ładnie będzie wyglądał fioletowy czy zielony. Do niebieskich/szarych oczy można spróbować matowego pomarańczu, różu, miedzi albo w wersji spokojniejszej – ciepłego brązu. Do zielonych na pewno fiolet lub jeśli ktoś jest bardzo odważny – czerwień, ale ten kolor na dolnej powiece jest baaardzo ryzykowny;).

DSCN5004

1. Przygotowanie do makijażu: korektor pod oczy (u mnie Dermacol), brwi (u mnie “stylista” do brwi Essence), baza pod cienie (u mnie nowa Joko).

Na całą powiekę nakładamy bazowy, cielisty, matowy cień.

DSCN4992

2. Załamanie powieki podkreślamy matowym brązem żeby lekko wymodelować oko.

DSCN4994

3. Mocno rozcieramy brązowy cień.

DSCN4995

4. Przy wewnętrznym kąciku oka nakładamy złoty cień w kremie (u mnie Essence z Circus Circus). Przeciągamy go trochę w kierunku nosa oraz mniej więcej 3/4 wzdłuż linii dolnej powieki. Oczywiście sprawdzi się też złoty cień nakładany na mokro / złota kreska / złoty eyeliner.

DSCN4996

5. Niebieskim cieniem malujemy grubą kreskę na dolnej powiece. Można delikatnie rozetrzeć, ale bardzo delikatnie!

DSCN4997

6. Malujemy czarną kreskę na górnej powiece przeciągając poza wewnętrzny kącik oka. Z tego co pamiętałam użyłam płynnego eyelinera Joko.

DSCN4998

Tusz na rzęsy i to wszystko:).

DSCN5001

DSCN5009

Nie pamiętam dokładnie jakich kosmetyków użyłam poza tymi o których wspomniałam w poście. Prawdopodobnie jakieś Sleeki, a tuszu to sobie nie przypomnę.

Mam nadzieję, że przypadnie Wam do gustu :).

83 komentarze:

  1. Piękny, inspirujący makijaż:)

    OdpowiedzUsuń
  2. makijaż bardzo ładny :) kreska perfekcyjna!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny, taki troszkę delikatny, ale świetnie prezentuje się dzięki niebieskiemu akcentowi na dolnej powiece :)

    OdpowiedzUsuń
  4. super makijaz, podoba mi się ten złoty kącik..

    OdpowiedzUsuń
  5. piękny w swojej prostocie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki, ciesze się że się spodobal:)

      Usuń
  6. Pięknie z tym złotym cieniem :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie się prezentuje i świetna kreska na powiece!

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny, świeży makijaż ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajny, lekki, ale z tym "czymś" (:

    OdpowiedzUsuń
  10. idealna kreska, uwielbiam takie! Podoba mi się połączenie niebieskiego ze złotem, sama chyba bym na to nie wpadła ;).

    timeforpassion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudny i nie przesadzony makijaż :) Super!

    OdpowiedzUsuń
  12. a ten niebieski to jaki cień ? :)
    śliczny ten makijażyk :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie pamiętam, możliwe że coś z paletek Sleeka

      Usuń
  13. Fajny :) Delikatny ale z akcentem :)

    OdpowiedzUsuń
  14. o to to właśnie, co napisała wiolka94. Delikatny ale z akcentem :)
    bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Masz przepiękne oko (?) Drugie pewnie też jest takie ładne :) A makijaż super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Drugie jest dosyć podobne haha:D Dzięki!

      Usuń
  16. mmm, piękne te oczko twoje :)

    OdpowiedzUsuń
  17. strasznie mi się podoba :))

    OdpowiedzUsuń
  18. taka prostota a podoba mi się ze ho! ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ciekawy makijaz :) Fajnie dobrane kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ten złoty cień nadaje takiego fajnego smaczku :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękny :) ryzykantka jestem chyba, bo właśnie przedwczoraj na dolnej powiece miałam złoty cień a linię wodną pomalowałam malinową konturówką, na którą dałam czerwony pigment :D taka mieszkanka diabelsko podbiła błękit oczu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo musiało świetnie to wyglądać, chętnie bym to zobaczyła:D

      Usuń
    2. następną razą;) zrobię zdjęcie :]

      Usuń
  22. To się nazywa kreska idealna ;>

    OdpowiedzUsuń
  23. Efekt jest prześliczny ♥

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo ładny efekt przejścia pomiędzy złotym i niebieskim :)

    OdpowiedzUsuń
  25. wygląda super :) i w ogóle uwielbiam połączenie złota i błękitu <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje:) Też uwielbiam to połączenie:)

      Usuń
  26. Super. Prosty, ale jednak ma w sobie to 'coś'. Bardzo mi się podoba ! Ogólnie blog ciekawy, więc obserwuję. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Cudo! Marzy mi się taka cudowna kreska, jednak mam opadającą powiekę i w dodatku dwie lewe ręce ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. zapraszam http://coscokochamy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo ładny makijaż, kreski wręcz rewelacyjne! :) Szkoda, że nie pamiętasz jakich dokładnie kosmetyków użyłaś, chętnie bym go wypróbowała :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm te dwa na górnej powiece (beż i brąz) to prawdopodobnie Sleeki z paletki Naturel, złoto no to napisałam a niebieski też może jakiś Sleek..zresztą też niebieski nie jest jakiś orginalny wiec z kazdym podobnym się uda:)

      Usuń
  30. Śliczny, niby prosty, ale jaki efektowny;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Kreski i złoto w kąciku - piękne! Kleo, powiem to kolejny raz - masz świetny kształt oka, wprost stworzony do makijażu.:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Jest to co najbardziej lubię,czyli gruba kreska.Makijaż dość prosty,nie trzeba dużo kombinować,więc nawet rano na szybko da radę zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, przy odrobinie wprawy będzie szybki do wykonania. Ja kreski uwielbiam, ostatnio maluję non stop!

      Usuń
  33. ale Ty masz seksowne oczy... nic tylko patrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe no tego jeszcze nie słyszałam:D

      Usuń
  34. gdybym ja umiala tak równo narysowac kreskę,ehh uwielbiam step by step gdy zdjecie nr.1 : nie ma kreski zdjecie nr.2 - super kreska nieosiagalna dla poczatkującej :D hihi ;d makijaż kojarzy mi się z egzotycznymi klimatami,albo filmem sex w wielkim miescie 2 ^^ a zloty cien jest sliiiczny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki, bardzo mi miło:). Ćwicz, ćwicz a na pewno będziesz stawiać piękne kreski, każdy na początku robi krzywizny:D

      Usuń
  35. bardzo mi się podoba i baaaardzo lubię takie połaczenie kolorów co było widać na ostatnim makijazu

    OdpowiedzUsuń
  36. piękne makijaż ;) jakże prosty

    OdpowiedzUsuń
  37. Fajnie wygląda z kolorowym akcentem, muszę tak u siebie spróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. Świetne to wszystko wygląda:)

    OdpowiedzUsuń
  39. Fajny, taki prosty, ale efektowny. I piękna kreska :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Makijaż fajny, lekki, kolorowy, taki akurat na lato.

    OdpowiedzUsuń
  41. O! Ale świetny pomysł na ten złoty akcent! Dzięki, zainspirowałaś mnie, zupełnie nie wiedziałam jak użyć tego linera ;>

    OdpowiedzUsuń
  42. Piękny, niby nie skomplikowany ale żeby wyglądał tak efektownie trzeba mieć troszkę wprawy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Racja, dla kogoś zupełnie początkującego makijaż oparty na kreskach będzie chyba trochę za trudny.

      Usuń
  43. Prosty do zrobienia, ale bardzo fajny. Świetny sposób jak w krótkim czasie zrobić efektowny makijaż ;]

    OdpowiedzUsuń
  44. Przepiękny makijaż :) Popróbuję jutro sobie taki zmalować ;)

    OdpowiedzUsuń
  45. Super.. Delikatnie a jakby z pazurem :D
    Świetny makijaż na lato :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Prosty, ale efektowny. I o to chodzi! :D

    OdpowiedzUsuń
  47. Bardzo prosty makijaż a jakże efektowny :) Ale przecież o to chodzi :)

    OdpowiedzUsuń
  48. ooo może się od Ciebie czegoś nauczę ;) bo do malowania się to jestem lewus :P. Podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń
  49. Super, jutro będę próbować od rana:)

    OdpowiedzUsuń
  50. Ja dzisiaj spróbuję z fioletem, zobaczymy jak wyjdzie :))

    OdpowiedzUsuń
  51. Okej, spróbowałam i obfociłam, więc jeśli interesują Cię efekty: http://oczamikaroliny.blogspot.com/2012/07/komu-w-droge.html :)

    OdpowiedzUsuń