piątek, 27 lipca 2012

Krok po kroku: Pastelowy manicure w stylu vintage

Tą prostą instrukcję przygotowywałam na isadorowo-wizażowy konkurs w kwietniu. Nie jest to nic skomplikowanego, jedynie akcent z różyczkami może być trudny dla osób, które nigdy nie malowały wzorków na paznokciach ale nie musi być super precyzyjny żeby cały manicure wyglądał ładnie:).

DSCN2947

1. Zaczynamy od pomalowania każdego paznokcia w innym kolorze, koniecznie pastelowym.

2. Na mokry lakier nakładamy po jednej kuleczce złotego bulionu..chociaż właściwie to nie polecam użycia konkretnie bulionu. Wygląda fajnie ale od razu odpada, zwłaszcza jeśli nie znajduje się w towarzystwie innych większych ozdób i w większej ilości. Mogą być to np. złote piegi (mini kółeczka) albo można całkowicie pominąć ozdoby.

00

3. Do namalowania różyczek użyłam farbek akrylowych. Sprawdzą się też zwykłe lakiery i cienki pędzelek, albo lakiery-linerki do zdobień. Najpierw jasnym różem malujemy zarys różyczek.

4. Następnie ciemniejszym różem “poprawiamy” gdzieniegdzie. Domalowujemy listki w zielonym kolorze.

000

Na całość przyda się bezbarwny top:).

DSCN2948

DSCN2946

Chyba spróbuję kiedyś powtórzyć to zdobienie ale w wersji z jasnymi paskami w tle ;).

86 komentarzy:

  1. O matko! Podziwiam i zazdroszczę własnoręcznie namalowanych różyczek! Dla mnie to niewykonalne xD

    OdpowiedzUsuń
  2. piękny, bajeczny, delikatny...masz talent :)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczny manicure :) zainspirowałaś mnie :P

    OdpowiedzUsuń
  4. jak ja lubię ogladać te Twoje cuda ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wooow to jest po prostu cudowne.
    Ja z moim dzisiejszym ombre mogę się schować ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bez przesady, bardzo ładnie wyszło Ci to cieniowanie:)

      Usuń
  6. ślicznie wyglądają! dużo pracy ale warto, są cudne

    OdpowiedzUsuń
  7. uroczy mani :) podoba mi się ten zestaw kolorystyczny :D

    OdpowiedzUsuń
  8. jeju, jaki piękny! jakich farbek używasz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzieki:) ja używam akurat akryli kupionych w sklepie dla plastyków, bo przydają się też zwykłego malowania, ale oczywiście jeśli ktoś by chciał kupić to nie polecam takich ogromnych tubek do wzorków na paznokciach, tylko taki mini zestaw:)

      Usuń
    2. muszę się zaopatrzyć i w farbki i w pędzelek w takim razie ;)

      Usuń
  9. Mimo, że wole klasyczne to te kolorki napawają mnie energią i radością ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ślicznie Ci wyszło:)Jak patrzę na te kwiatki to jak bym patrzyła na swoje identycznie maluję:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękne kwiatki ;) Na prawdę jestem pod ogromnym wrażeniem. Zdolniacha :))

    U mnie recenzja matującego kremu od GARNIERA ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. A na płótnie/kartce nie realizujesz swojego talentu? Wszystko co "zmalujesz" jest tak idealne, że aż szkoda, że nie uwieczniasz tego w bardziej trwałej wersji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. krzykla, wydaje mi się,że już kiedyś pytałaś mnie o to a ja Ci odpowiedziałam:). Malarstwem sie zajmuje od wielu lat i jeszcze mnóstwo pracy przede mną:). Nie podkreślam tego jakoś często na blogu, bo to w końcu blog o kosmetykach;). Dzięki!

      Usuń
  13. ahh vintage mam słabość do vintage ... wzorek z kwiatkami przypomina mi styl Cath Kidston, którą bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale słodkie. :>
    Chyba sobie takie zrobie. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. wow genialne, jestem pod wrażeniem :) ja nigdy nie miałabym tyle cierpliwości, żeby stworzyć takie cudo:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Aż westchnęłam sobie ;) Ślicznie Ci to wyszło!

    OdpowiedzUsuń
  17. ja i moje dwie lewe ręce chyba niestety nie podołamy :D

    OdpowiedzUsuń
  18. piękne a te kwiatki nie wyglądają na takie trudne do zrobienia :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie są trudne:) Tylko w prawa ręka może byc trudniej:D

      Usuń
  19. Te kuleczki robią największe wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. piękne! podoba mi się każdy kolor, same różyczki i te kropeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  21. piękny, strasznie mi się takie różyczki podobają, ale ni cholery nie umiem ich zrobić, mam niezbyt precyzyjną rękę :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny pomysł, różyczki pięknie się prezentują:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, a pomysł nie jest jakiś wybitnie mój, bo widziałam wiele podobnych wzorów na necie:)

      Usuń
  23. Pięknie ;). Te złote kuleczki fajnie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Kolory bardzo fajne, natomiast kuleczki są wg mnie zupełnie niepraktyczne ;) Jak z nimi zmywać, sprzątać, ćwiczyć?? :D Ciekawie wyglądają, ale ja nie skuszę się na takie zdobienie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi bulion nie przeszkadza w normlanych czynnościach, tylko w takiej wersji (pojedyncza kuleczka) natychmiast odpada:/

      Usuń
  25. czemu ja nie mam cierpliwość do zdobienia paznokci :(
    ślicznie wyglądają!

    OdpowiedzUsuń
  26. dzisiaj widziałam kobietę z podobnymi pazurkami :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ładne:) TEz mialam takie rozyczki, sa slodkie:)

    OdpowiedzUsuń
  28. cukierkowe :D zakochalam sie :D

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetna propozycja, ale ten bulion faktycznie niepraktyczny:/

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękne, może w końcu i mi się uda namalować różę :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Jakie to cudne.. :) ale mnie by z różami nie poszło :( no może jeszcze prawą bym namalowała, ale lewa jest niewyćwiczona :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam ogromną różnicę między prawą a lewą ręką..no ale ćwiczę, a to dużo daje jednak:)

      Usuń
    2. Mnie też idzie już coraz lepiej :) tylko jeszcze wzorki kuleją, ale ćwiczę i bardzo się staram :)

      Usuń
  32. Jakie ładne kwiatki a kolory całkiem całkiem :))

    OdpowiedzUsuń
  33. ale śliczny mani, cudowny! :) te kwiatki wyglądają tak uroczo!

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo sympatyczny, kobiecy mani :)

    OdpowiedzUsuń
  35. ♥♥♥ LOVE ITTTT :* Sweet :*

    OdpowiedzUsuń
  36. Wygląda ślicznie :) Ostatnio mam manię na takie pastelowe kolory.

    OdpowiedzUsuń