poniedziałek, 30 lipca 2012

Krok po kroku: Zachód Słońca

Bardzo lubię makijaż w takich kolorach :). Jak dla mnie to typowo letnie, wakacyjne połączenie kolorów. Oczywiście to nie jest makijaż dla każdego, bo nie każdy będzie się czuł dobrze w takich intensywnych odcieniach.

Używałam głównie cieni z paletki Sleek Curacao. Jeśli ktoś ma wyczulone oko to może zauważyć na zdjęciach coś tam kombinowane z obróbką w programie..usuwałam jakąś suchą skórę, bo aż wstyd coś takiego pokazywać. Ostatnio w ogóle mam jakieś problemy z cerą i nie mogę dojść od czego to :/.

DSCN5403

1. Zaczynam od nałożenia korektora pod oczy, bazy pod cienie i podkreślenia brwi.

Następnie na wewnętrzny kącik oka nakładamy biały, matowy cień. Przy tym makijażu fajnie wygląda mocno napigmentowana biel, ja użyłam cienia Haze z Miyo. Ostatnio trafiłam na jeszcze mocniejszą matową biel z Inglota, z matowych Body Pigmentów, ale na razie nie kupię, bo to większy wydatek, aczkolwiek jest świetna :).

DSCN5382

2. Nakładam żółty cień na 1/4 powieki.

DSCN5383

3. Następnie pomarańczowy cień. Łączę cienie ze sobą.

DSCN5384

4. Czerwony cień.

DSCN5385

5. I mocno różowy cień na powiekę przy zewnętrznym kąciku. Rozcieram lekko cienie aby uzyskać płynne przejście.

DSCN5386

6. Powyżej załamania powieki nakładam matowy, niebieski cień. Dolną powiekę podkreślam fioletowym matem.

DSCN5387

7. Odrobinę czarnego cienia o matowym wykończeniu nałożyłam w załamanie powieki.

DSCN5388

8. Rozcieram granice cieni. Pod łuk brwiowy położyłam matową biel.

DSCN5390

9. Na górnej powiece dodaję czarną kreskę, użyłam płynnego eyelinera z Joko Deep Liner. Na linii wodnej maluję białą kreskę, fajnie pasuje do tego makijażu – u mnie do mini kredka z Sephory.

DSCN5391

10. I tusz na rzęsy – u mnie Sexy Pulp Yves Rocher z Glossyboxa.

DSCN5392

DSCN5395

DSCN5396

DSCN5407

Mam nadzieję, że makijaż przypadnie Wam do gustu:). Kolory można oczywiście dowolnie zmieniać, ja czasami zamieniam miejscami fiolet z błękitem.

75 komentarzy:

  1. Świetne te kolory! Może jak kiedyś zainwestuje w kolorowe cienie to wypróbuję ;)

    limetqa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. ten pomarańczowy kolorek jest cudny ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, bardzo lubię ten cień:). I ma świetną pigmentację!

      Usuń
  3. Śliczny ten twój zachód słońca :)

    kosmetykoholizm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziewczyno, makijaż jak rajski ptak - to było moje pierwsze skojarzenie. Masz dar, ładnie malujesz paznokcie i powieki, czekam na ujawnienie się kolejnych talentów :) Ten akurat raczej nie dla mnie, ale bardzo fajny, kolorowy makijaż dla nastolatki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olfaktoria, dziękuję Ci za miłe słowa:)).Bardzo mnie ucieszył twój komentarz:). Ja już nastolatką nie jestem:D ale lubię kolorowe makijaże, chociaż stonowanymi brązami też nie pogardzę:).

      Usuń
  5. Mi też latem bardzo podobają się takie kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładny makijaż, ale ja bym użyłam troszkę mniej kolorów:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po twoim komentarzu przypomniał mi się jeden śliczny makijaż Candy Killer, w którym chyba podobnie szły kolory na ruchomej powiece a reszta wykończona byla brązem, świetnie to wyglądało:)

      Usuń
  7. Jak pięknie! Rzeczywiście zachó słońca, normalnie jak obrazek na oku :D Do paletki essence do brwi używać załączonego pędzelka czy jakiegoś innego? :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja używałam z początku tego załączonego, nie byl w sumie zły jak na taką tanioszke, ale wygodniej mi się maluje jednak skośnie ściętym pędzelkiem na długim trzonku:)

      Usuń
    2. dzięki ;) ja właśnie maluję tym, ale do zakończenia łuku jest troszkę za grubaśny i chyba muszę zaopatrzyć się w taki skośny ;)

      Usuń
  8. przepiękny efekt, trafna nazwa :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny! Pomaluję się tak na pewno :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny makijaż i uwielbiam Twoje stepy:)

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo bardzo ladne, jestem pod wielkim wrazeniem!

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne kolory! U Ciebie to wygląda tak naturalnie, pasuje Ci baaaardzo. Ja bym się nie odważyła wyjść do ludzi w takim mejkapie ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz, nie widziałaś jak do całej buzi wygląda :D..u mnie musi pasować do całego stroju, fryzury, wszystkiego bo do byle czego takie kolorowe oczy średnio pasują:D

      Usuń
  13. maaaaaamciu maluj mnie na imprezy blagam :D przejade nawet clay swiat :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cały świat powiadasz...no to zaproaszam do Krakowa:D :P

      Usuń
  14. bardzo fajny - wręcz sceniczny - przywodzi mi na myśl jakąś papużkę z ciepłych krajów :) jednak jak dla mnie zbyt odważnie - chyba poprzestanę na kolorowej kresce :)

    OdpowiedzUsuń
  15. piękny zachód ;) kreskę to Ty masz idealną :))

    OdpowiedzUsuń
  16. Nazwa bardzo adekwatna :) I piękna kreska, jak zawsze!

    OdpowiedzUsuń
  17. kolory idealne :) moj gust :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Super! Ja robię zachód słońca z Sunset :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heheh też bym sobie taki zrobiła, ale na razie nie mam Sunset (kuuuuuuuuuuusiiii!)!

      Usuń
  19. ale kolorowo ! oczywiście bardzo ładnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. cudny makijaż! bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  21. swietny makijaz :) mnie sie bardzo podoba sama takie kolorki czesto nosze wiec mysle ze ten makijaz wykorzystam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczny! Do zapamiętania i zmalowania :)

    OdpowiedzUsuń
  23. piękny, może wypróbuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Pieknie to wyglada <3 jestem zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Super;) fajne połączenie kolorów.

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie dla mnie, ale bardzo fajnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Właśnie takiego makijażu brakowało mi u ciebie na blogu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha no to ciesze się, że jestem taka domyślna:D ;)

      Usuń
  28. Podoba mi się :) Ja przyczepiłam się ostatnio paletki Acid i bardzo ją polubiłam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja rzadko używam Acid, chyba się jeszcze do niej nie przekonałam:)

      Usuń
  29. Gdyby niebieski zastąpić brązowym lub cielistym byłby to makijaż bardzo w moim stylu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I ja chyba spróbuję takiej wersji:))

      Usuń
  30. świetny step
    hmn.... wykorzystam, tylko pojawia się pytanie - kiedy ;)
    zapamiętam ten post u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Czy to możliwe, żeby patrząc na zdjęcie z makijażem oka wyobrazić sobie nadchodzące wakacje i wypoczynek 'śródziemnomorski'? Oglądam i marzę, odpowiedź na pytanie brzmi: one hundred per cent YES!!

    ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szufladko, miło to usłyszeć heheh:D

      Usuń
  32. nie wyglada to za ladnie... ostatnio Twoje makijaze jakby podupadly... wygladaja okropnie, jakbys uzywala najgorszej jakosci cieni :/ a naprawde lubilam Twoje wczesniejsze mkijaze i mi sie podobaly, a teraz jakbys sie cofnela. Zdobienie paznokci nadal swietnie Ci wychodzi i jestem pod wrazeniem, ale makijaz-tragedia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No cóż..nie powiem, że się cieszę ale cenię sobie twoją opinię ;). Nie wiem w sumie o co chodzi z tym, bo codziennie ćwiczę makijaże i mam nadzieję, że jednak się nie cofam:P ale będę się starać. A cieni używam tych samych, nic się nie zmieniło.

      Usuń
    2. nie rozumiem tej wypowiedzi. Makijaż powyżej dowodzi, że robiony był z najwyższą starannością. Jest PIĘKNY!
      Może zazdrościsz Anonimie?

      Usuń
  33. przepiękny makijaż, jeden z najlepszych jakich widziałam!

    OdpowiedzUsuń
  34. Matko! Coś pięknego!! Szkoda,że ja tak nie umiem :((

    OdpowiedzUsuń
  35. Makijaż rewelacyjny :)
    Zapraszam do udziału w konkursie "Makijaż sylwestrowy" do wygrania 2 zestawy kosmetyków Mariza.
    szczegóły na facebooku http://www.facebook.com/MARIZA.konsultantka

    OdpowiedzUsuń