wtorek, 10 lipca 2012

Lipcowy GLOSSYBOX

Wczoraj odebrałam lipcowego Glossyboxa. Nie wiem czy pamiętacie, że z czerwcowego pudełka byłam średnio zadowolona..za to lipcowe jest moim zdaniem świetne! Zawartość od razu bardzo mi się spodobała. Po dokładnym obejrzeniu każdego z produktów nadal jestem totalnie na TAK :). Każdy kosmetyk na pierwszy rzut oka mi się podoba i każdy jest z rodzaju tych “chętnie przeze mnie używanych”.

DSCN5078

Jeśli macie ochotę to zapraszam na przegląd zawartości Glossyboxa :).

DSCN5079

W lipcowym pudełku znalazły się aż dwa pełnowymiarowe produkty. Wszystkich kosmetyków mamy pięć + dwa kupony ale o tym pod koniec.

1. Alessandro lakier Pro White Original

Lakier bezbarwny z formułą wybielającą płytkę paznokcia. Od dawna miałam ochotę na jakiś lakier Alessandro..wolałabym kolorowy ale ten preparat też chętnie wypróbuję. Pełny produkt kosztuje 36zł.

DSCN5082

2. Becca półmatowy cień do powiek

Jest to pełnowymiarowy produkt. Becca to dla mnie nowość, cienie do oczu kocham to chyba oczywiste :D. Z całej paczki z tego cienia póki co jestem najbardziej zadowolona. Ma bardzo fajne opakowanie, niestety zdjęcia nie oddają tego uroku – matowa ‘guma’ (którą lubię w kosmetykach mimo, że szybko się brudzi) i metalowe wstawki. Dostałam odcień Chantilly – złamana, błyszcząca biel o fajnej pigmentacji i “jedwabistej” formule. Cień kosztuje aż 125zł.

DSCN5085

DSCN5086

DSCN5087

3. Lierac zmysłowy żel pod prysznic Gel Douche Sensoriel

Żele pod prysznic bardzo lubię i chętnie kupuję. Miniaturka pewnie na długo nie wystarczy ale zużyję z przyjemnością. Żel ma piękny zapach, kwiatowy, ale dla mnie pachnie bardziej jak perfumy niż żel. Dzisiaj go użyłam i bardzo się zdziwiłam bo zapach długo utrzymuje się na skórze. Fajnie, że nie jest to kosmetyk do twarzy z Lierac tylko do ciała – ostatni krem mi nie podszedł. Cena regularna to 44zł.

DSCN5084

4. Siquens Prevention krem pod oczy

Kolejny pełnowymiarowy produkt to krem pod oczy opóźniający powstawanie zmarszczek. Kremy pod oczy to od niedawna moje ulubione kosmetyki, dawniej nie widziałam potrzeby używania, ale odkąd zaczęłam widzę różnicę, także fajnie będzie wypróbować. Cena 44zł.

DSCN5081

5. Uber intensywnie regenerująca maska do włosów

Maski i odżywki do włosów to kolejne kosmetyki, które lubię wypróbowywać. Dodatkowo ciekawi mnie marka:).

DSCN5080

I kupony – dla mnie miły dodatek, dla dodatkowych próbek czy kuponów jestem na tak. Pierwszy to zniżka 100zł do wykorzystania przy zakupach za 300zł w answear.com. Zapewne nie wykorzystam, ubrania kupuję nie często i zdecydowanie tańsze. Ale z ciekawości przejrzałam na szybko stronę, kilka spódnic wpadło mi w oko;). Drugi kupon to 80 zł do wykorzystania w spa Femmalium na zabiegi kosmetyczne. O ile nic nie trzeba wydawać (a chyba nie trzeba) to chętnie skorzystam! Byłam tylko kilka razy w życiu na regulacji brwi i raz na darmowym manicure więc baardzo chciałabym spróbować też czegoś innego :).

DSCN5088

Moim zdaniem zawartość lipcowego pudełka jest na bardzo wysokim poziomie! Już myślalam, że żadne z pudełek tak mi się nie spodoba jak pierwsze a tu proszę! Najbardziej cieszę się z cienia.

Zauważyłam też, że nie wszyscy dostali to samo – podoba mi się, że ta edycja była zróżnicowana. Cieszę się, że mi akurat przypadł cień :D.

38 komentarzy:

  1. jak to jest z tym glossyboxem? każda dostaje co innego czy podobne produkty? Bo na innym blogu widziałam, ze z poprzedniego dziewczyna też nie by ła za bardzo zadowolona a teraz dostała lakier do paznokci ale inny niż Twój i tusz do rzęs, reszta to samo :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zamawiając pudełko wypełnia się specjalny profil i kosmetyki teoretycznie mają być dobierane pod tym kątem..ale w praktyce na razie wygląda to tak, że produkty są u wszystkich takie same, albo są np. dwie wersje pudelek z czego większość kosmetyków się pokrywa.

      Usuń
  2. Ryzykowne te pudełka, chyba nigdy się na żadne nie zdecyduję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Drugi glossy pod rząd już mnie nie powala,albo ja chora,albo już nic w nich ciekawego nie ma,buu:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heheh no podobać Ci się nie musi przeiceż:D Ja akurat z tego pudełka jestem naprawdę zadowolona.

      Usuń
  4. w porównaniu do zeszłego miesiąca, to pudło prezentuje się prawie luksusowo ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Najciekawszy jest cień i maska,a o firmie Uber jeszcze nie słyszałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. postarali się z tym pudłem. jego zawartość zwyczajnie cieszy oko:)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja miałam trochę inną zawartość, ale faktycznie w tym miesiącu się postarali :)

    OdpowiedzUsuń
  8. postarali się w tym miesiącu ; ))

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajnie wygląda ten preparat do paznokci.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzisiaj go chyba wypróbuję, albo jutro:D

      Usuń
  10. Ale fajne to pudło! Ja się chyba w końcu skuszę...

    OdpowiedzUsuń
  11. Jejku, jejku ! ♥ Cudeńka Też chce takie ♥

    A może masz ochotkę na zestaw For Away firmy Avon ? ♥ Piękny zapach polecam ,a już może być twój ! ♥

    Zapraszam ♥

    http://sandra-lip.blogspot.com/2012/07/rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  12. bardziej podoba mi się zestawienie z lakierem MeMeMe :) aczkolwiek to też jest świetne :D

    OdpowiedzUsuń
  13. ja już miałam rzucać glossa, a tu taka niespodzianka. Dostałam ten sam zestaw :)
    A btw femmalium polecasz? W sensie jak byłaś, to było ok, nie ok, jak obsługa, jak Cię traktowali na darmowym zabiegu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Źle się wyraziłam chyba:D. Ja w femmalium w życiu nie byłam, chodziło mi że w ogóle byłam tylko kiedyś na manicure i brwiach, ale nie w femmalium :)

      Usuń
  14. ja mam wersje bez cienia i z innym kremem pod oczy, ale jestem wręcz zachwycona tym pudełkiem. Az strach się bać, czy kolejne będzie równie dobre, czy bardzo złe, jak to często bywa, że po dobrych bywają te gorsze;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Różnie to bywa ale dużo zależy też od tego co nam osobiście się podoba, bo wiadomo że wszystkim nie dogodzą:)

      Usuń
  15. Fajny zestaw znalazł sie w tym miesiacu :))
    Pozdrawiam, Klaudia :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawy GB, z przyjemnością wypróbowałabym żel pod prysznic Lierac (bardzo lubię tę markę), krem pod oczy Siquens oraz lakier do paznokci. A, zapomniałam o maseczce do włosów! Ale tak naprawdę pudełko z każdym miesiącem jest coraz mniej fascynujące...

    OdpowiedzUsuń
  17. Hmm może kiedyś ;) Jak będę mieć stałe dochody to zamówię ;P

    OdpowiedzUsuń
  18. Ehh a ja ciągle się waham nad glossyboxem :(

    OdpowiedzUsuń
  19. A ja chyba bym się nie zdecydowała na tego typu pudełka, wolę kupić to co jest mi potrzebne :)

    OdpowiedzUsuń
  20. A ja tak zupełnie nie na temat. Odwiedzam Twojego bloga już od dłuższego czasu i ostatnio nie daje mi spokoju pewna kwestia. Otóż za każdym razem jak tu wchodzę, nie mogę się nadziwić, czemu zmieniłaś kształt paznokcia z takiego ślicznego owalu na kwadratowy. Wiem, idiotyczne, ale nie daje mi to spokoju :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chęć zmiany, po prostu:). Raz na jakiś czas zmieniam kształt bo się nudzi.

      Usuń
  21. wooow faktycznie postarali się w tym miesiącu :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Zazdroszczę koloru cienia! - mi się trafił bardzo ciemny kolor...
    Dziwi mnie jednak, że ja dostałam tylko jeden kupon zniżkowy...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O a ja myślalam, że wszyscy dostali ten jasny! A z kuponem to już chyba pomyłka musiala być..

      Usuń
  23. Pudełko tym razem ok. Ale jakoś nie żałuję, że zrezygnowałam. Jakoś i tym razem nic dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  24. Całkiem fajna zawartość :)

    OdpowiedzUsuń