sobota, 14 lipca 2012

My Secret Paradise Lagoon – paletka cieni Flower Fantasy

W kolekcji Paradise Lagoon marki My Secret były do wyboru dwie wersje paletek ‘piątek’: Blue Ocean i Flower Fantasy. Ja wybrałam sobie właśnie tą drugą wersję, bo bardzo lubię takie odcienie na oczach.

Już na wstępie muszę powiedzieć, że z paletki jestem średnio zadowolona..lubię My Secret, mają wiele fajnych cieni, ale ta paletka trochę mnie rozczarowała.

DSCN4757

DSCN4758

W paletce mamy pięć kolorów:

-biel, która jako tako koloru nie daje a jedynie opalizujący różowy połysk

-żółty o błyszczącym wykończeniu

-koralowa czerwień, matowa z mini shimmerem

-matowy pastelowy róż

-lekko błyszcząca śliwka

DSCN4759

DSCN4760

DSCN4761

Paletka rozczarowała mnie głównie pigmentacją cieni. O ile w przypadku najjaśniejszego koloru nie przeszkadza mi to bardzo, bo taki lekki błysk nadaje się akurat na wewnętrzny kącik oka to najbardziej chyba szkoda mi żółtego cienia. Jest kiepsko napigmentowany i źle się nakłada. Czerwień i róż są już o wiele lepsze ale nie powalające. Śliwka też jest mocno średnia i traci przy rozcieraniu, musiałam ciągle dokładać koloru.

Na zdjęciu poniżej cienie bez bazy na skórze.

DSCN4763

Oczywiście komuś może to nie przeszkadzać, bo jeśli ktoś dopiero zaczyna naukę makijażu to takie średnio napigmentowane cienie będą dobre do pierwszych kolorowych makijaży. Ale jeśli liczycie na bardzo intensywne kolory to nie jest paletka dla Was.

Cienie troszkę się osypują (ale umiarkowanie) i jak już wspomniałam tracą na intensywności przy rozcieraniu. Co do trwałości to nie umiem ocenić – stosowałam tylko na bazę.

DSCN4741

DSCN4746

niebieski eyeliner to żelowy Essence z Bondi Beach

 

Podsumowując dla mnie to średnie cienie. Liczyłam na lepszą pigmentację. Jeśli ktoś mimo to byłby zainteresowany to mogę się wymienić na coś za tą paletkę (przez maila).

  • dostępna w Naturach
  • cena 15,99zł ale teraz kupicie ją za 7,99zł

 

Z My Secret i Sensique są teraz MEGA promocje:

mySecret gaz 28 2012 (2)

sensique gaz 28 2012

Co moim zdaniem opłaca się kupić? Z pewnością matowe pojedyncze cienie My Secret – 2,99zł to prawie jak za darmo:P a te cienie są fajnej jakości, większość odcieni ma rewelacyjną pigmentację. Dla przypomnienia to ten sam producent to pojedyncze, rozchwytywane teraz cienie Miyo. Lakiery Sensique Fantasy Glitter również polecam – 2,75zł to baaardzo BARDZO mało jak na fajny, ciekawy glitter. Wszystkie odcienie (z wyjątkiem jednego, ktorego zapomniałam pokazać na blogu) można znaleźć u mnie na blogu. Błyszczyki Magical Shine będą dobre tylko jeśli lubicie drobinkowe wykończenie.

54 komentarze:

  1. To ja wolę zainwestować w jakiegoś Sleeka ;)
    Fajny makijaż, taki letni i optymistyczny :]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sleek mhm ;)
      ale i tak makijaż w Twoim wykonaniu jest bardzo ładny.
      chciałabym się nauczyć wyciągać z każdego produktu maksimum jego możliwości.

      Usuń
    2. No Sleek zdecydowanie lepszy jakościowo niż ta paletka, np. taki Curacao:)

      Usuń
    3. ale za tą cenę nie jest źle :) a makijaż cudo!!

      Usuń
  2. Ja mam tylko Blue Ocean i jestem z niej baaardzo zadowolona ;]

    OdpowiedzUsuń
  3. paleta kolorkami nie powala, ale makijaż jak najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialny makijaz, a kolor zółty bomba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. szalu jako takiego nie ma ,ale do delikatnych wersji kolorowych makijazy sie nada ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Makijaż delikatny , mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja bym chciała tą paletkę blue ocean, ciekawe czy jeszcze będzie w Naturze. No i glitterki :)

    Zapraszam do mnie na rozdanie. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny makijaż ;D eyeliner essence super ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja akurat nie lubię cieni tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja lubię szczególnie maty i sypkie:)

      Usuń
  10. Dlaczego ja nie mam tej drogerii ;(

    OdpowiedzUsuń
  11. o a niebieska paletka jest naprawdę fajnie napigmentowana :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Makijaż wyszedł Ci świetny, cienie chyba sobie odpuszczę chociaż miałam na nie ochotę.

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak zwykle wyszedł Ci super makijaż mimo średniej jakości cieni ;P

    OdpowiedzUsuń
  14. Ładny makijaż, paletka sama w sobie do mnie nie przemawia ;) Za to promocje w Naturze są genialne, ja stety-niestety nie mam obecnie do żadnej dostępu, lepiej dla mojego portfela ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. śliczne kolorki, makijaż wyszedł ci cudny :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Makijaż wyszedł Ci świetny, choć dla mnie kreska zbyt odważna ;)
    W Naturze byłam dzisiaj (i w Rossmannie też) ale o dziwno wyszłam z pustymi rękoma.. Nic mnie nie skusiło..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a według mnie kreska najlepsza ;)

      a co do cieni to swatche wypadają blado, ale makijaż ładny;)

      Usuń
    2. Kreski to w ogóle nie powinno być bo odwraca uwagę od cieni z tej paletki:D ale miałam akurat taki makijaż do wyjścia, więc stwierdziłam, że niech już zostanie:)

      Usuń
  17. Nie moje kolory. Raczej nie skuszę się na nią. Ale makijaż bardzo mi się podoba. Jak zawsze zresztą ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. nie moje kolory i się na nią nie skuszę. W sumie i tak nie mam Natury blisko siebie, więc nie kupiłam bym tak czy siak.

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo odważne połączenie kolorystyczne. No i średnio wyglądają (niestety) na powiekach, ale to wina cieni, bo makijaż wykonany jest super :( Zostaję przy swoich pigmentach MAC.

    OdpowiedzUsuń
  20. ja właśnie skorzystałam z tej promocji i kupiłam pojedyncze cienie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Podoba mi się śliwkowy,reszta nie w moim stylu.

    OdpowiedzUsuń
  22. pomimo średniej jakości cieni makijaż wygląda fantastycznie :]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To samo zauważyłam :)! Kleo, szkoda, że Cię wczoraj nie było, chciałam Cię poznać :*. Ale może następnym razem się uda :).

      Usuń
    2. Natalio ja też bardzo żałuję, chciałam bardzo być na tym spotkaniu ale niestety musiałam być w pracy..może będzie jeszcze okazja:)

      Usuń
  23. kolorki fajne,ale tez nie ufam ten firmie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Miałam ją dziś w rękach, ale zdecydowałam, że nie lubię takich odcieni i cieszę się, że nie kupiłam:). Za to zgarnęłam dwa cienie (matowy i trio) właśnie z promocji My Secret;p

    OdpowiedzUsuń
  25. To dobrze, że jej nie wziełam.Była u mnie na przecenie.wolałam zieloną ale niestety ostała sie tylko ta.I myslałam, myslałam ale w końcu ja zostawiłam.I chyba dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  26. Dziewczyny zapraszam do mnie! dwa nowe posty poświęcone składnikom kosmetycznym i testowaniu na zwierzętach.

    OdpowiedzUsuń
  27. Choć nie używam cieni do powiek, to dobrze wiedzieć, na co uważać.

    OdpowiedzUsuń
  28. piękny makijaż ;). idealna, mega-cudowna kreska! ;)

    pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Makijaż bardzo ładny :) Muszę skoczyć do Natury!

    OdpowiedzUsuń
  30. mam tą drugą paletkę i najbardziej lubię najjaśniejszy i matową groszkową zieleń - reszta niestety też jest słaba...
    a cieniom chyba się jednak oprę :)

    OdpowiedzUsuń
  31. A tak ładnie prezentuję się te cienie, miałam na nie ochotę zwłaszcza po obniżonej cenie,ale widzę że jednak nie ma co :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są średnie po prostu, zależy co dla kogo jest jakościowo wystarczające:)

      Usuń
  32. to dobrze ze tej wersji kolorystycznej nie kupiłam, bo powiem Ci ze druga ma świetna pigmentację, bez bazy trzymaja się srednio, ale nie roluja sie, po prostu kolor znika z oka, ale pigmentacja jest zabójcza, to samo z ciemnymi matami;)

    OdpowiedzUsuń
  33. piękne kolorki ten żółty skradł moje serce :) uwielbiam żółte cienie , oczywiście nie na co dzień ale są przecudowne :)

    OdpowiedzUsuń