czwartek, 19 lipca 2012

My Secret Paradise Lagoon – Sky Blue

Letni kolor lakieru? A proszę bardzo :D! Ostatnio faktycznie pokazywałam lakiery w mało wakacyjnych odcieniach, więc na dziś przygotowałam Sky Blue z My Secret.

To czysty, żywy odcień błękitu z gatunku tych w stronę turkusu. Kremowy, kryjący przy dwóch warstwach. Właściwie nie wiem co można jeszcze o nim powiedzieć..każdy widzi, że nie jest to nic oryginalnego ale mimo to podoba mi się i fajnie wygląda na moich dłoniach.

DSCN5177

DSCN5178

DSCN5180

DSCN5181

Polecam jeśli brakuje Wam takiego podstawowego odcienia błękitu, dla mnie dobrze się rozprowadza i dość szybko schnie.

69 komentarzy:

  1. piękny kolor, kiedyś miałam niezłego bzika na punkcie takich odcieni ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny odcień, bardzo, bardzo niebieski :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam podobny odcień z wibo. Jest cudny.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja szukam niebieskiego odcienia. :)
    Może sobie sprawię przy następnej wizycie w Naturze. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zerknąć zawsze można, bo to taki uniwersalny niebieski;)

      Usuń
  5. Dla mnie piękny, bardzo go lubię i dodaje praktycznie do każdego zdobienia

    OdpowiedzUsuń
  6. ładny, troszkę ciemniejszy od tak zwanych smerfowych;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny kolor,mam podobny niebieski ale chyba ciemniejszy:-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajny odcień, super na lato :) Ostatnio wygrałam bardzo podobny odcień GR w rozdaniu, ale jeszcze go nie testowałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. a ja wciąż nie mam ani jednego lakieru z MS, muszę to zmienić. :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe pora najwyższa:D Z MS jest moim zdaniem trochę ciekawych odcieni:)

      Usuń
  10. piękny jest ten kolor ! Kurcze ale kusisz mnie nim :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładny, lubię niebieskości, mam podobny golden rose paris 204 :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Meeega kolor, chyba wiem do jakiego sklepu się dzisiaj wybiorę i po co:)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Niebiański kolor, przyda mi się coś takiego ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. piękny kojarzy się z bezchmurnym niebem :)

    OdpowiedzUsuń
  15. cudowny kolor, ubóstwiam błękity!

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja mam tylko z my Secret lakier ochronny, ale widzę,że lakiery kolorowe są całkiem fajne.:)

    OdpowiedzUsuń
  17. kolorek fajny;) też używam tych lakierów ;)
    Pozdrawiam / Y.

    OdpowiedzUsuń
  18. Hej:) Dawno nie komentowałam, choć nadal odwiedzam Twojego bloga codziennie :> Zastanawiam się nad oczyszczeniem swojej kolekcji z lakierów, których nie używam (bo np. odcień mi nie pasuje, a kupiłam je jeszcze w fazie szaleńczo-impulsywnej;)) ...byłabyś zainteresowana?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napisz do mnie na maila jak możesz albo podaj mi swój:))

      Usuń
    2. Ok:) napiszę wieczorem:)

      Usuń
  19. Faktycznie wygląda bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam niebieskie lakiery na paznokciach i ich mam najwięcej. A ten z pewnością kupię bo jest śliczny. ;]

    OdpowiedzUsuń
  21. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  22. kolorek bardzo ładny, ale ja osobiście źle czuję się w niebieskościach na paznokciach

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja akurat świetnie! Mi chyba najgorzej "lezą" grafitowe kolory.

      Usuń
  23. Cudny, wielbię wszystko co niebieskie! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ładny błękit, ale nie dla mnie. Preferuję czerwienie, czernie, róże :) Niebieski jakoś średnio na mnie "leży", nie jest nam po drodze :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękny wakacyjny kolor ;) Kiedyś Twój blog kojarzył mi się z tymi bardzo długimi paznokciami i za każdym razem jak teraz wchodzę nie mogę przyzwyczaić się do krótkich ;)
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe no pewnie za jakiś dłuższy czas znowu zaliczę zmianę kształtu/długości, chyba że mi się odwidzi ;)

      Usuń
  26. jest ładny, ale nie ciągnie mnie w kierunku takich odcieni :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Kolejna, która kusi mnie niebieskim lakierem ;< a powiedziałam sobie, że nie kupię narazie żadnego niebieskiego, bo mam ich dużo ;).

    OdpowiedzUsuń
  28. Uwielbiam takie niebieskości ;D

    OdpowiedzUsuń
  29. Jesteś mistrzynią malowania pazurków. :) Nawet średnie lakiery wyglądają u Ciebie super. :)) Ten np, mimo że niebieski, w butelce podoba mi się średnio, a na Twoich dłoniach - cudo! :)

    OdpowiedzUsuń
  30. pieknie kocham kolor niebieski

    OdpowiedzUsuń
  31. Dzisiaj się do niego już uśmiechałam w Naturze, lecz mam za dużo niebieskości, których nie używam i nie wzięłam. A szkoda bo na paznokciach ładniejszy niż w buteleczce :)

    OdpowiedzUsuń
  32. lubie te kwadratowe buteleczki z my secret i to że znajde tam zawsze nie perłowe odcienie ;d

    OdpowiedzUsuń
  33. Lubię niebieski na paznokciach,zwłaszcza w takim odcieniu,więc ten kolor z miejsca mnie urzekł :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Taaaak, kocham takie kolory !!!

    OdpowiedzUsuń
  35. Lubię niebieskości na pazurkach :>

    OdpowiedzUsuń