wtorek, 24 lipca 2012

Osa czyli wzorek w paski ;)

Taki manicure sobie dzisiaj zrobiłam :D. Bazowy lakier to żółty Inglot 976 (z “słonecznej” kolekcji) a czarny to Express Growth z Wibo nr 34. Na żółty lakier nakleiłam cienkie tasiemki do zdobień (o takie), nałożyłam czarny lakier i natychmiast odrywałam foliowe tasiemki. Naklejałam je oczywiście na wyschnięty lakier bazowy, one mają już klej.

Myślę, że całość wyglądałaby lepiej gdybym położyła warstwę bezbarwnego topa, ale po ostatnich groszkach które rozmazał mi top z Color Clubu nie miałam ochoty ryzykować. Jestem w sumie z tych paseczków zadowolona, bo wyszły mi nawet równo :).

DSCN5298

DSCN5296

DSCN5301

DSCN5306

141 komentarzy:

  1. efekt swietny! a jakie sliczne pazury masz!

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczne pszczółki:) Pozdrawiam i zapraszam do siebie +dodaję do obserwowanych

    OdpowiedzUsuń
  3. Extra :D
    Podziwiam wytrwałość w przyklejaniu tylu tasiemek..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No trochę mi z tym zeszło..ale ja lubię takie zajęcia;)

      Usuń
  4. Jakie idealne linie:D faktycznie osaa z ciebie;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Można dostać oczopląsu, ale super są :D Jak mi moje odrosną, to na bank takie zrobię :D Dzięki! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. jakie równiutkie;d Podziwiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. cudne i takie równiuteńkie! bardzo mi się podobają :D ja teraz stosuję kurację z Eveline i nie maluję kolorami, poza tym zaczynam pracę w szpitalu, więc długie paznokcie odpadają, bo przebijają rękawiczki :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ojj to z jednej strony współczuję, bo czasem fajnie jest trochę zapuścić;)
      dzieki:)

      Usuń
  8. Genialny efekt! I jakie równe te paski, ja bym pewnie coś sknociła przy odrywaniu ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. Genialne! Jeden z fajniejszych mani, jakie ostatnio widziałam :) Mega równo!

    OdpowiedzUsuń
  10. Setny raz dochodze do wniosku ze czas kupic te tasiemki:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, są właśnie idealne do metody taśmowej, są u mnie na pierwszym miejscu, na drugim taśma izolacyjna, też dobra ale nie tak dobra jak te tasiemki.

      Usuń
  11. rzczywiscie piekny mani Ci wyszedl :) super! :D

    OdpowiedzUsuń
  12. nawet równo??? idealnie wręcz!!
    w ogóle, ze udało Ci się tak precyzyjnie te paseczki przykleić :O

    baaaaardzo mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie jest przesadna skromność tylko po prostu nie widzialas prawej ręki:P

      dzięki:)

      Usuń
  13. świetnie wyszło! Jak naklejki!:D

    OdpowiedzUsuń
  14. Wyszły BARDZO równo :) Fajny efekt :D
    Ja niestety używałam raz takich pasków i lakier jakby się pod nim "rozpuścił", był suchy ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hmm nie do końca rozumiem..lakier podszedł pod tasiemki?

      Usuń
    2. pomalowała, przykleiłam i w miejscu oderwania tasiemki lakieru nie było.. nie wyglądalo to na oderwanie lakieru ;p Oh.. spróbuje jeszcze raz ;p

      Usuń
  15. nawet równo? wyszło niesamowicie równo! świetny pomysł, może niedługo ja się zabiorę za takie coś :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki, na prawej ręce nie wyszło mi tak dobrze jak na lewej którą pokazuję;)

      Usuń
  16. Super wyszło:) muszę sobie tą taśmę kupić;)

    OdpowiedzUsuń
  17. łoł te paseczki pozwalaja na niesamowita precyzje! cudownie!:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Tak z ciekawosci, ile czasu zajelo Ci pomalowanie tych paznokci?
    Ja mam dwie lewe rece I nawet malowanie jednym kolorem zajmuje mi wieki :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm nigdy nie patrzę na zegarek, ale robienie tych paseczków mogło mi zająć może pół godziny? Nie wiem sama.

      Usuń
  19. Świetne i idealnie równe.Typowo wakacyjne zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. nawet równo? kobieto! idealnie! ;)))

    OdpowiedzUsuń
  21. Efekt jest spektakularny! Sama muszę spróbować:)

    OdpowiedzUsuń
  22. ostatnio też to robiłam, super efekt!

    OdpowiedzUsuń
  23. nieee! ja się tak boję pszczół!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Ja się nie boję jakoś bardzo, ale nikt nie lubi chyba jak taka osa czy pszczoła leci do loda czy innych słodyczy;)

      Usuń
  24. wyszły Ci takie równe że na początku myślałam że to naklejki :D

    OdpowiedzUsuń
  25. No co za extra efekt,jestem pod wrażeniem!:D

    OdpowiedzUsuń
  26. wyglądają bardzo profesjonalnie, też miałam wrażenie że to naklejki, zapraszam do mnie na paznokcie i nietylko
    zaczynam obserwować

    soifverte.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. kolejny taki odzwierzęcy wzór :D bardzo ładnie i wydaje się nie być bardzo trudny do powtórzenia, chociaż znając moje zdolności może być różnie... każdy paseczek rozmazany w inną stronę ;) ;p

    Zapraszam do mnie na http://milionychwil.blogspot.com/
    pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niby nie jest trudny ale pamiętam, że na początku metoda z naklejaniem taśmy i malowaniem była dla mnie trudna do ogarnięcia, dopiero za którymś razem zaskoczyłam jak i kiedy odrywać tasiemki.

      Usuń
  28. Szał! Wyszły jak naklejki - idealnie! Muszę się rozejrzeć za takimi tasiemkami.

    OdpowiedzUsuń
  29. Boski manicure! :) Prawdziwa osa :D

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja w maju na swoje juwenalia przebrałam się za pszczołę i pomalowałam paznokcie na żółto z czarnym frenchem:) Wyglądało fajnie, ale Twój mani jest po prostu boski;) Zapraszam też do mnie na www.zpazurkiem.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehehe musiało to nieźle wyglądać:D A ja miałam w planach na początku właśnie czarny french na żółtym ale potem zachciało mi się paseczków;)

      Usuń
  31. Nawet równo?! Są idealnie równe i przeurocze ;d

    OdpowiedzUsuń
  32. Genialne paznokcie, wszystko takie precyzyjne. Kojarzą mi się z pszczółka Mają :D

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja byłabym bardzo zadowolona, wyglądają bosko;)

    OdpowiedzUsuń
  34. ale walą po oczach ;D fajny efekt.

    OdpowiedzUsuń
  35. wyglada fajnie ale jak dla mnie koszmar, jak widze pszczole/ose/baka to uciekam z krzykiem i sie powstrzymuje, by nie ryczec:D mam straszna pszczolo-oso-fobie. Jakbym miala takie paznokcie to musieliby mnie zamknac w pokoju bez klamek :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wspólczuje, ja się tak boję ale pająków :/

      Usuń
  36. Świetnie wyglądają takie pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Efektownie się prezentują :)
    a topem możesz spróbować malować w poprzek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to jest myśl! Następnym razem spróbuję bo dzisiaj spróbowałam z innym topem i nawet nie rozmazał bardzo ale te z Color Clubu lubią rozmazywać niestety.

      Usuń
  38. I D E A L N E !!! Zazdroszczę Ci cierpliwości i precyzji. Kiedyś próbowałam zrobić podobne paseczki na paznokciach, ale skończyło się na utopieniu paznokci w zmywaczu.

    OdpowiedzUsuń
  39. fajnie to wygląda, też kiedyś robiłam taki trik z tasiemkami, ale moim bazowym lakierem były lakiery trójkolorowe :)

    OdpowiedzUsuń
  40. wyszło super równo i wyglądają fenomenalnie!

    OdpowiedzUsuń
  41. ale ślicznie :) i perfekcyjnie :*

    OdpowiedzUsuń
  42. Efekt jest P E R F E K C Y J N Y ! ! !
    Gdzie można nabyć takie tasiemki do ozdoby? :)


    Obserwuję i zapraszam też do mnie,
    na mojego dosyć nowego bloga :*
    http://makiazas23.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Bardzo ładnie Ci to wyszło, robią wrażenie! :D

    OdpowiedzUsuń
  44. mega wykonanie- bardzo dokładnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  45. Ale super :) świetne zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Rzucają się w oczy.Super są!

    OdpowiedzUsuń
  47. Hipnotyzujące... wzór mnie totalnie zauroczył ^^

    OdpowiedzUsuń
  48. co prawda nie lubię tych owadów, ale paznokcie super!

    OdpowiedzUsuń
  49. Cóż za profesjonalizm w wykonaniu, brawo:)

    OdpowiedzUsuń
  50. Odpowiedzi
    1. dzieki, ciesze się że się Wam podoba:)

      Usuń
  51. Równe jak nie wiem co. Żeby zrobić takie paski na paznokciach trzeba być super zdolną. Gratuluję ;)

    OdpowiedzUsuń
  52. Wooow jakie mega pazury! Ja zapuszczam pazurki bo mam kilka lakierow do pokazania o mega trwalosci a smiesznie niskiej, groszowej cenie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jestem ciekawa o jakiej firmie mówisz:)

      Usuń
  53. Efekt świetny, wbiłaś mnie w podłogę :) Dziewczyno, jakie Ty masz umiejętności! Taki pomysł wcale nie jest łatwy do zrealizowania. Gratuluję talentu :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Łoł bombowe... !!! Chyba sobie zrobię takie :D Zapraszam di mnie ;**

    OdpowiedzUsuń
  55. Jak ładnie i jak pomysłowo :)) Podoba mi sie staranne wykonanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  56. fantastyczne zdjęcia każdego z błyszczyków na ustach:) pełen profesjonalizm

    OdpowiedzUsuń
  57. Jak nie lubię ozdób na paznokciach, tak Twoje bardzo mi się podobają! Świetny pomysł i super efekt!

    OdpowiedzUsuń
  58. Świetnie wyglądają, a jak równo wyszło :>

    OdpowiedzUsuń
  59. co wpisać na ebayu żeby znaleźć takie tasiemki?:)

    OdpowiedzUsuń
  60. dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  61. Wow, jestem pod wrażeniem. Ja mam trudności z równym pomalowaniem paznokci jednym kolorem, a ty tu takie akrobacje robisz ;-)

    OdpowiedzUsuń
  62. Wow, po prostu fantastycznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Manicure idealny dla fanki SKRY Bełchatów:D Jak zwykle wyszło Ci fenomenalnie :D A możesz mi podpowiedzieć gdzie można kupić takie tasiemki? :>

      Usuń
  63. Ojej, w złym miejscu dodałam komentarz, proszę o wybaczenie:D ;)

    OdpowiedzUsuń
  64. Niesamowicie to wygląda!!! Gdzie można kupić takie tasiemki?
    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń