czwartek, 26 lipca 2012

Sensique Nature Code – Rosy Azalea

Mam kilka lakierów w kolorze intensywnego różu o kremowym wykończeniu i Rosy Azalea jest do nich bardzo podobny, taki zwyczajny odcień. Jest dobrze kryjący i na upartego jedna warstwa wystarczy, więc zostanie moim “lakierem awaryjnym” na przypadki, w których nie ma czasu na drugą warstwę;).

Z tego co pamiętam na zdjęciach jest właśnie jedna warstwa. Przy drugiej wyglądałby lepiej, ale chciałam pokazać, że fajnie kryje.

DSCN5026

DSCN5028

DSCN5032

DSCN5033

DSCN5036

51 komentarzy:

  1. Tylko jedna warstwa? Super krycie!

    OdpowiedzUsuń
  2. haha, właśnie chciałam napisać, że masz kilka podobnych odcieni :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe dokładnie, były już takie nie raz na blogu :D

      Usuń
  3. oooo jedna warstwa, a takie dobre krycie, ekstra oszczędność czasu! uwielbiam takie lakiery, a jeśli na dodatek nie kosztują fortuny to lubię je jeszcze bardziej ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. krycie cudowne, ciekawe czy inne lakiery z sensique mają tak samo. kolor kompletnie nie mój :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogólnie lakiery z tej kolekcji Nature Code były trochę gęstsze od innych lakierów Sensique i mocniej kryjące. Przy niektórych odcieniach wystarczała jedna grubsza warstwa.

      Usuń
  5. fajny kolorek i jak na jedną warstwe super się prezentuje! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. WoW! Jedna warstwa a krycie genialne... super w takich właśnie awaryjnych sytuacjach :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam słabość do tego ocienia różu.Jak na jedną warstwę krycie jest świetne.

    OdpowiedzUsuń
  8. ładny kolorek jednak nie dla mnie , nie przepadam za różem :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolor mi się bardzo podoba, zaczynam powoli przekonywać się do różu:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładniutki, taki się wydaje bardziej suchy niż 'żelowy', rzadszy niż gęstszy;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten efekt to raczej przez jedną warstwę :)

      Usuń
  11. fajne krycie, ale ja pewnie z przyzwyczajenia dałabym drugą :P

    OdpowiedzUsuń
  12. no właśnie ja też dałabym drugą warstwę, ale kolor w moim typie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z drugą wyglądałby na pewno lepiej:) Ale się wtedy wyjątkowo spieszyłam czy coś, już nie pamiętam:)

      Usuń
  13. Krycie ma bardzo fajne ;] I odcień też bardzo ciekawy ;]

    OdpowiedzUsuń
  14. Taki trochę zwyklak, ale bardzo ładny :) No i fakt, takie jednowarstwowce są super na akcje awaryjne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No zwyklak, zgadzam się. Teraz chyba każda firma lakierowa ma taki róż w ofercie;)

      Usuń
  15. Jak dobrze wiedzieć, że są jeszcze jakieś ciekawe jednowarstwowce:) I powiedz jak Ci się udaje utrzymać taki kształt paznokci? Ja wypiłuje na proste i zaraz się łamią w kącikach:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już sama nie wiem..kiedyś kwadraty strasznie mi się łamały. A teraz jest nawet ok, chociaż jakiś mega długich kwadratów bym nie dała rady zapuścić, ale mam teraz takie kilka milimetrów za opuszek i nawet dają radę. Czasem mi się złamie jakiś ale u prawej ręki. Nie wiem, może jednak zmiana kształtu w twoim przypadku byłaby wyjściem?

      Usuń
  16. Rzeczywiście fajnie kryje. Racja, jest sporo podobnych odcieni różu. ja właśnie mam podobny na paznokciach, ale z Essie:)

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo fajny ale mam podobne:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Też właśnie zdziwiły mnie lakiery z tej serii jeśli chodzi o jedną warstwę do dosyć dobrego krycia. Lubię to!

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale piękna fuksja !! Uwielbiam takie kolory na paznokciach i ustach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też! A szczególnie w duecie (paznokcie + usta) :D

      Usuń
  20. Ciekawy kolor, bardzo oryginalny :))

    OdpowiedzUsuń
  21. śliczny kolor i do tego takie krycie!

    OdpowiedzUsuń
  22. Szukam ostatnio idealnego odcieniu różu, przyznam, że zaciekawiłaś mnie tym, wygląda super! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli szukasz takiego mocnego, intensywnego to ten pewnie będzie dobry;)

      Usuń
  23. kocham lakiery z tej serii - zachęciły mnie do zapoznania się z lakierami Sensique i są moimi ulbieńcami. A ten lakier, który pokazujesz mam obecnie na paznokciach i uważam, że to jest idealny odcień różu :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo :). Ja też go lubię, cała seria też jest w porządku moim zdaniem:)

      Usuń
  24. Naprawde bardzo dobrze kryje, tez musze sobie wlasnie kupic kilka lakierow, gdzie juz jedna warstwa zapewnia dobre krycie, bo wasnie nie zawsze mam czas na 2warstwy:) A na pazurkach wyglada bardzo ladnie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Kolor zupełnie nie mój, ale świetne krycie jak na jedną warstwę :)
    Chętnie wypróbowałabym jakiś z tej kolekcji na moich pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
  26. śliczny kolorek :) lubię lakiery Sensique , właśnie za dobre krycie i niską cenę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dochodzę do wniosku, że w swojej cenie są naprawdę bardzo dobrej jakości.

      Usuń
  27. świetne krycie! kupię ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo fajny kolor, mam coś podobnego z Sensique i bardzo lubię te lakiery :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Lubię takie wściekłe kolory !

    OdpowiedzUsuń
  30. Jedna warstwa i świetne krycie, do tego niezły kolor - czego chcieć więcej? Same plusy. Rewelacyjny lakier :) Wypróbuję! :)

    OdpowiedzUsuń
  31. calkiem ladnie kryje. Mam tej serii pomaranczowy, a raczej brzoskwiniowy ale jego trwalosc pozostawia duuuuzo do zyczenia

    OdpowiedzUsuń