wtorek, 17 lipca 2012

Sensique Oriental Dream – Rose Wood

Tym razem coś zupełnie nieaktualnego (choć mam i tak o wiele starsze lakiery). Rose Wood to lakier z jesiennej kolekcji Sensique. Pewnie już nie do kupienia, chociaż czasem w Naturach widywałam prawdziwe starocie w “wyprzedażowych” koszyczkach.

Rose Wood to ciężki do opisania odcień. Moim zdaniem to coś pomiędzy kolorem bordowym a brązowym. Baza jest delikatnie frostowa i ma dodatek pięknych złotych drobinek. Dla mnie to bardzo ciekawy lakier, na dłoniach wygląda tak szlachetnie i elegancko ;). Nie do częstego noszenia (przynajmniej dla mnie), ale niespotykany. Na zdjęciach dwie warstwy.

DSCN4662

DSCN4665

DSCN4670

DSCN4667

DSCN4666

DSCN4753

73 komentarze:

  1. piękny, lubię takie kolory.

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładnie wygląda na paznokciach ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładny ;D lubię takie kolory jesienią .

    OdpowiedzUsuń
  4. kolor może nie jest moim ulubionym, ale na daje mu tego czegoś poprzez te drobinki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, gdyby nie te drobinki to już nie byłoby to samo:D

      Usuń
  5. dość ciekawy kolor, dzięki drobinom ma to coś :P

    OdpowiedzUsuń
  6. też go lubię i też się nieraz spóźniam z lakierami :D jeju jakie ty masz piękne paznokcie i zdjęcia ...

    OdpowiedzUsuń
  7. kolor bardzo ciekawy, idealny raczej na jesień :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, ten kolor kojarzy mi się bardzo jesiennie;)

      Usuń
  9. Ładny kolor ;) ju uwielbiam takie ciemniejsze kolorki ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. ładny kolor i piękne paznokcie !

    OdpowiedzUsuń
  11. piękne te złote drobinki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. lubię czasami wracać do tego kolorku :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heh u mnie dopiero pierwszy raz z tym lakierem:D

      Usuń
  13. Śliczny kolor, uwielbiam takie efekty w lakierach :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajnie wygląda, choć też nie mój kolor.

    OdpowiedzUsuń
  15. ja wolę jednak jaśniejsze kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie mój kolor ale pięknie wygląda

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo ładny... i chyba nawet go mam, ale jeszcze nie rozdziewiczyłam :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ohohoo no prosze, najwyzsza pora:D:D

      Usuń
  18. Bardzo elegancki kolor, świetny raczej na wieczór:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie mój kolor, jednak bardzo ładnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny jest, u siebie widzę w nim raczej więcej brązów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dla mnie chyba bardziej bordowy niż brązowy:))

      Usuń
  21. piękny może będzie mój xD

    OdpowiedzUsuń
  22. ej weź bo defetyzm szerzysz z tymi jesiennymi paznokciami, lato jeszcze jest! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. obiecuje, że kolejny lakier będzie typowo letni:D

      Usuń
  23. O, nawet nie zauważyłam do tej pory, że ma takiego ładnego glassflecka ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie przepadam za lakierami z drobinkami, ale ten kolo prezentuje się wyjątkowo elegancko :)

    http://lilesly-inspirations.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. wg mnie to bordowy z brązowymi tonami, podoba mi sie :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetny kolor, te drobinki dodają mu uroku :)

    OdpowiedzUsuń
  27. z Oriental Dreams mam dwa duochromy , ale ten bodajze widzialam jeszcze gdzies w wyprzedazowych koszyczkach w Naturze pieknie sie prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetny blog, jak dla mnie bomba bo mam przegląd co kupić a czego nie ruszać bo mi się nie podoba.
    A ten lakier akurat średni...czekam na kolejne:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:)
      Lakierów u mnie sporo na blogu i będą często się pojawiały:))

      Usuń
  29. Piękny kolor, bardzo ładnie wygląda na paznokciach. Drobinki też nie wyglądają nachalnie, więc może udałoby się go przemycić nawet do pracy :D Niespotykane, że uzyskałaś taki efekt jedynie w dwóch warstwach - rewelacja.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Całkiem dobrze kryje, więc nie było problemów:)

      Usuń
  30. Bardzo lubię ten lakier ;) Szczególnie wtedy gdy nie mogę się na żaden kolor zdecydować ;p

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetny lakier, choć jak dobrze zauważyłaś nie na codzień;-)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ciekawy,ale wolę weselsze kolory ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. kupiłam wczoraj 3lakierki fantasy glitter z promocji dzięki Tobie :) tak to bym nawet nie wiedziała ze jest na nie promocja i jak wygladają na paznokciach, kupiłam: first star,fireworks i pink frosting :)
    W koszyczkach oriental dream za 3.99 są wszystkie odcienie u mnie ,nawet się trafi essence ballerina backstage[to bylo rok temu?jak nie wiecej ^^) masz zamiar kupic cos z limitki essence ready for boarding? ja kupię tą bazę "peel off" pod brokatowe lakiery żeby nie meczyc sie z folią ;d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. O super:). Ciekawa jestem czy będziesz zadowolona, mi ta brokatowa kolekcja wyjątkowo przypadła do gustu.
      Ballerina to faktycznie rok temu w wakacje jakoś była:D. A nie wiem jeszcze czy będę polować, bo ostatnio mam dużo na głowie i trochę odpuściłam polowanie na limitki, jak trafię to może coś wezmę ale jak nie no to trudno;).

      Usuń
  34. i czekam na taką promocje nature code,przygarnełabym wszystkie :D
    Pomyślisz zeby w tagach dodawac tez nazwę "serii" oprocz firmy? tak np.oriental dream i latwiej byloby wyszukac wszystkie z tej limitki zamiast skakac po wszystkich z sensique :) wiem ze istnieje wyszukiwarka ale tak by byly od razu posty do ogladniecia zamiast otwierac multum kart ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możliwe, że na Nature Code też będzie za jakiś czas przeceniona, bo z tego co zauważyłam większość kolekcji limitowanych potem można dorwać w niższej cenie.
      Pomyślę:) Dzięki za uwagę:)

      Usuń
  35. dosyć dziwny ale intrygujący!

    OdpowiedzUsuń
  36. Ładny taki klasyczny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Genialny ten kolorek :)

    drawingfashiondreams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. świetne wykończenie ma :)

    nie mam ani jednego lakieru sensique...w sumie to chyba nie mam ani jednego kosmetyku tej firmy :P

    OdpowiedzUsuń
  39. bardzo ładny efekt daje ten lakier:)

    OdpowiedzUsuń
  40. Kolor ładny, ale brokatowe wykończenie jest świetne!

    OdpowiedzUsuń