niedziela, 29 lipca 2012

Wibo Express Growth 344

Długo chodziłam koło tego lakieru a w końcu mam go z wymianki :). To Wibo Express Growth nr 344 z jesiennej kolekcji. Ma odcień zgniłej, mocno rozbielonej zieleni i kremowo-żelkową formułę.

Na pierwszy rzut oka to kolor bardzo w moim guście, jest ciekawy i niespotykany ale o dziwo średnio mi się podoba. Nie wiem właściwie co jest z nim nie tak. Uwielbiam lakiery w kolorach zgniłej zieleni, ale aż tak jasna i jednocześnie właśnie zgniła zieleń nie do końca mi leży, nie prezentował się dobrze na moich dłoniach. Ma średnie krycie, przydadzą się dwie albo trzy warstwy.

DSCN5054

DSCN5061

DSCN5063

DSCN5066

Po jakimś czasie dodałam cyrkonie-serduszka w zbliżonym kolorze. Z cyrkoniami już bardziej mi się podobał ;).

DSCN5070

DSCN5077

58 komentarzy:

  1. mam ten kolor i nawet go polubiłam ,ale jakoś nie chce trzymać się moich paznokci ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A u mnie się całkiem długo trzymał.

      Usuń
  2. to jest Twoje fascynacja i wariacja nt tego koloru :D wiem, mówiłaś o tym ale to kompletnie nie dla mnie :>

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie to taka musztarda, nie zieleń. Niezbyt urodziwy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie zdeycydowanie zieleń to jest :)

      Usuń
  4. Oj nie, oj nie. Kolor zupełnie nie mój. :c

    OdpowiedzUsuń
  5. za bardzo zgniły jak dla mnie,ale z tym zdobieniem całkiem fajnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki, też mi bardziej leżał z cyrkoniami;)

      Usuń
  6. sam kolor nie nie nie, z cyrkoniami wygląda o niebo lepiej, ale wciąż nie dla mnie (:

    OdpowiedzUsuń
  7. nie dziwię się, że Ci się nie podobał :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Super na jesień, nosiłabym :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Sama nie wiem co o nim myśleć.. Niby fajny, ale szału nie ma..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No taki właśnie..niby powinien mi się podobać a coś tu nie gra:D

      Usuń
  10. na jakimś blogu przeczytałam o takim kolorze : kupa ślimaka :) ale im dłużej się przyglądam tym bardziej mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To o kupie ślimaka to było u sabbathy ale o lakierze z matowej serii Wibo :D

      Usuń
  11. Podoba mi się u Ciebie;) ja go oglądałam i oddałam;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Niestety to nie mój kolor.

    OdpowiedzUsuń
  13. Też go mam, kupiłam na jesień. Ale po pomalowaniu nim paznokci, niestety nie zdobył mojego uznania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I się w sumie nie dziwię, bo mnie też nie zachwycił na paznokciach:/

      Usuń
  14. Swego czasu polubiłam bardzo te lakiery ale teraz mam całą stertę innych i nie mam miejsca na Wibo :( Ale z pewnością dorwę jakiś śliczny kolor jak tylko mój zasób lakierów uszczuplę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bardzo lubię lakiery z Wibo, tanie a często się jakiś ciekawy kolor znajdzie:)

      Usuń
  15. hm.... mnie się wcale nie podobają takie kolorki :( zresztą wszystkie ziemiste mi nie podchodzą.... Ale jak zwykle przyozdobione perfekcyjnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe no nie każdy lubi takie odcienie:)
      Dzięki!

      Usuń
  16. bardzo polubiłam lakiery wibo, ale tego koloru u siebie jeszcze nie widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może już go nie ma w szafach, bo on na jesień się pojawił.

      Usuń
    2. zobaczę jeszcze raz jak będę w sklepie :)

      Usuń
  17. kolor jest super... kiedyś się chyba nawet nad nim zastanawiałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. przyjemny kolor, acz nie polubiłam się z konsystencją tych lakierów ;c

    OdpowiedzUsuń
  19. mmm zjednej strony taki ni jaki a z drugiej śliczny

    OdpowiedzUsuń
  20. uroczo wygląda z tymi serduszkami :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Groszek z puszki :)
    Bez serduszek mi się nie podoba, ale z serduszkami jest fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczny kolor :) lubię takie kolory na jesień :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Brzydal ale ładnie mu z serduszkami.

    OdpowiedzUsuń
  24. nie moj kolor zle mi sie kojarzy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w takim razie wolę nie pytać o te skojarzenia;)

      Usuń
  25. Rzeczywiście te cyrkonie dodały temu lakierowi uroku ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Kolor... ciekawy, chętnie wypróbowałabym go, chociaż taki odcień nie może dobrze wpływać na wygląd całej dłoni ;) Na dodatek ilość warstw (3) mnie trochę przeraża. Nie dla mnie, pozostaję przy swoich ulubieńcach w bardziej intensywnych barwach.

    OdpowiedzUsuń
  27. What a beautiful unusual shade! Love it!

    OdpowiedzUsuń
  28. Ładny ten lakier ;) Podoba mi sie :)

    OdpowiedzUsuń
  29. kolorek ciekawy, choć moje dłonie pewnie blado by w nim wypadały ;/

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja go kocham, mam go właśnie na stopach. Jego jedyną wadą jest to, że szybko się ściera na końcówkach, ale tylko u rąk, u stóp jest niezniszczalny. ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Fajny, z naklejkami wygląda ciekawie. :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Zastanawiałam się nad nim kiedyś i niby jest ładny ale chyba fajniejszy byłby troszkę jaśniejszy :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Kurcze jaki ładny, niespotykany kolorek... Też mam jeden lakier z Wibo z tej serii (pudrowy róż), piękny, ale z trwałością na łapkach gorzej, bo na stopach trzyma się wieki. :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetny kolor, chociaż do mojej skóry takie kolory nie współgrają... A szkoda.

    OdpowiedzUsuń
  35. Oj nie, to kompletnie nie moj swiat... :) Strasznie nie lubie takich kolorow i nie sadze, zeby kiedys zagoscil na moich paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń