środa, 11 lipca 2012

Złota koniczynka

Ostatnio bardzo mi się spodobał motyw czterolistnej koniczynki. Miałam takie dwie ozdóbki do paznokci – “metalowe” cienkie blaszki w kształcie koniczynek i postanowiłam je wykorzystać. Nałożyłam je na mokry lakier (My Secret Green Parrot), trochę odstawały ale ja mam mocno zaokrągloną płytkę paznokci. Koniczynki tak mi się spodobały, że zamówiłam sobie na ebayu kolejne złote “metalowe” (nie wiem z czego są zrobione) ozdoby. To jedne z najładniejszych ozdób do paznokci jakie widziałam!

Dodałam też mini hologramy dookoła płytki, już wspominałam że takie ramki strasznie mi się podobają :). Na wskazującym dodałam glitter z Color Club, ale szczerze mówiąc nie wiem jaki to lakier, jest z zestawu Glitter Vixen (ale w TkMaxxie te zestawy miały jakieś zupełnie inne lakiery).

DSCN4792

DSCN4786

DSCN4788

DSCN4794

75 komentarzy:

  1. zgodzę się z Magdaleną :))

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładnie, takie lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ale śliczne! zawsze muszę nacieszyć oczy Twoimi pazurami :D

    OdpowiedzUsuń
  4. http://shinybox.pl/?ref=330f937 Darmowe kosmetyki do testowania już w tym miesiącu. Polecam gorąco. Za nic nie płacisz [:)]
    Na dole klik zarejestruj się.
    Pierwsze zdjęcia shinyboxów w tym miesiącu już są.

    OdpowiedzUsuń
  5. czterolistna koniczynka na szczęście, do tego złota...zawsze ją masz ze sobą...świetny pomysł, bardzo mi się podoba. Pięknie by wyglądała na pudrowym różu lub na fiolecie

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne! Podziwiam za cierpliwość i precyzje ;)
    kaja z http://kaja29.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne, bardzo mi się podobają:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Niech przyniesie dużo szczęścia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. swojego czasu też używałam te metalowe ozdóbki, wydaje mi się, że to bardzo cienki metal jest po prostu. Ładnie wyglądają na lakierze, na tipasach, które robiłam klientkom nie wyglądały tak dobrze, wyglądały jak jakaś zwykła ozdoba foliowa. Ja zamawiałam jakiś mix pamietam na allegro :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja patrzyłam też na allegro ale trochę drożej wychodziły więc już wolałam poczekać dłużej i kupić na ebayu:)

      Usuń
  10. na szczescie ! ciekawe zdobienie i piekny kolorek !

    OdpowiedzUsuń
  11. Jako również miłośniczka paznokciowych ramek mani bardzo mi się podoba. Sama mam złe doświadczenia z metalowymi ozdobami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jjjustii, a co było z nimi nie tak?

      Usuń
  12. Ten wskazujący palec bardzo mi się podoba,ten glitter fajny.:)

    OdpowiedzUsuń
  13. ale śliczne te paznokietki :D

    OdpowiedzUsuń
  14. uwielbiam oglądać takie misterne zdobienia :) super!

    OdpowiedzUsuń
  15. Uroczo wyszły, ja bym w zyciu tak nie wyczarowała:)

    OdpowiedzUsuń
  16. ojejku...juz ktorys blog z kolei na ktorym ogladam takie cuda....rewelacyjny manicur:))))

    OdpowiedzUsuń
  17. na codzień chyba za dużo tych ozdób ale na specjalne wyjścia jak najbardziej trafiony mani :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Tylko ja się pytam gdzie z tym iść?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 77gerda, to już indywidualna kwestia, ja wszędzie z takimi chodze:P ;)

      Usuń
  19. Ale prześliczne zdobienie! Koniczynka jest urocza, też chcę taką ;)
    Mam głupie pytanie... w jaki sposób/czym nakładasz te ozdoby (i glitterki), że one są tak równiutko ułożone? Jest jakiś sprzęt do tego a ja tkwię w niewiedzy? O.o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nakładam je sondą, szpilką albo wykałaczką. Sam koniec narzędzia minimalnie maczam w bezbarwnym lakierze ,wtedy "chwyta" ozdobę i nakładam na mokry lakier:)

      Usuń
    2. Aaaa, takie buty! Okej, spróbuję ;) Dziękuję pięknie za odpowiedź i oświecenie ;))) ;*

      Usuń
  20. Świetny i nieprzekombinowany,chociaż wydaje się,że ozdób jest dużo.Jak dla mnie w sam raz na plażę :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Złoto i turkus-genialne.A koniczynka urocza:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Jak dla mnie za dużo się na nich dzieje, bez glittera na wskazującym byłoby świetnie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heheh mam skłonności do przesady:D

      Usuń
  23. Bardzo mi się podoba :)
    Super wyglądają te ozdóbki dookoła :]

    OdpowiedzUsuń
  24. wyszlo orientlanie super:) bedzies zna spotkaniu blogerek w sobote?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. monica, bardzo żałuję, że mnie nie będzie ale muszę być w pracy :((

      Usuń
  25. Za dużo świecidełek, co nie zmienia faktu że wygląda to okej ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ramki wyglądają uroczo, z takimi paznokciami chyba nie można zaznać pecha:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Koniczynka bardzo fajna, a ramki oryginalne, ale nadal nie mogę się przekonać, czy mi się podobają, czy nie ;) W każdym bądź razie podziwiam za cierpliwość, ja nie wiem, czy bym miała na tyle nerwów, żeby choć jednego paznokcia "obramkować" :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ramki sprawiają taki dziwny efekt, mi się bardzo spodobały ale jak je zobaczyłam na początku to nie byłam przekonana:)

      Usuń
  28. ale uroczo :) masz talent w zdobieniu paznokci;)

    OdpowiedzUsuń
  29. że też Ci się chciało... ja nie mam cierpliwości/czasu na takie zdobienia ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bardzo lubię się tak "bawić" :D

      Usuń
  30. bardzo lubię motyw z tym zdobieniem naokoło paznokcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ale się napracowałaś z tymi pieguskami :) ale warto było bo efekt jest powalający :)

    OdpowiedzUsuń
  32. przecudne! i ten kolor..wow :)

    OdpowiedzUsuń
  33. cudny kolor, zdobienie tez świetne:)

    OdpowiedzUsuń
  34. kolorki są bardzo ładne ta zieleń ze złotkiem to jest to

    OdpowiedzUsuń
  35. Nie przepadam za ramkami, więc taki wzór raczej u mnie nie zagości na pazurkach..

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetny manicure :) Szczegolnie podoba mnie sie paznokiec z brokatem :)
    Pozdrawiam, Klaudia :)

    OdpowiedzUsuń
  37. nie przechodziłaś może niedawno (w przeciągu około 2 tygodni) około carrefora express w krk? :>?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Galerii Krakowskiej?

      Usuń
    2. nie, tego prz ul. Lea jak sie idzie na biprostal :)

      Usuń
    3. Nie, nie przechodziłam tam:)

      Usuń
  38. ha ekstra kolor lakieru...dużo się dzieje i te błyskotki :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Niezbyt podoba mi się to zdobienie :(

    OdpowiedzUsuń
  40. Green Parrot jest śliczny!!

    OdpowiedzUsuń
  41. wskazujący pazurek mi się nie widzi, a reszta super :D zwłaszcza koniczynka <3

    OdpowiedzUsuń
  42. A mnie się podoba :) Zainspirowałaś mnie wręcz :D
    Pozdrawiam, obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń