piątek, 17 sierpnia 2012

Cieniowanie z brokatem

Takie cieniowanie zrobiłam sobie dziś rano i muszę przyznać, że świetnie mi się je nosi :). Nie jest to nic skomplikowanego, ale cieniowane paznokcie zawsze mi się bardzo podobają (czemu tak rzadko robię właśnie taki manicure?!).

Baza to Inglot 351 Hawaiian Bar w brzoskwiniowo-cielistym kolorze. Błękit to stary Essence Multi Dimension Fall for me, całość posypana drobnym brokatem i utrwalona topem z Color Clubu.

DSCN5795

DSCN5791

DSCN5794

DSCN5800

Muszę jeszcze spróbować niebiesko-różowej, pastelowej wersji :).

106 komentarzy:

  1. Świetne zestawienie kolorów! Zakochałam się! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ślicznie Ci to wyszło, co prawda połączenie kolorów "nie moje", ale bardzo mi się podoba to cieniowanie - muszę sama spróbować :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny efekt. Kojarzy mi się z brzegiem morza :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O nie patrzyłam na to w ten sposob:D

      Usuń
  4. Bardzo fajne połączenie kolorów i efekt końcowy.
    Ps. Sypałaś taki zwykły brokat? Mój leży w szafie nieużywany a może warto byłoby go odkurzyć ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, zwykły. Ale następnym razem użyję lakieru z brokatem bo jednak mniej odstający.

      Usuń
  5. Jakie piękne przejście! świetnie wyszło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w ogóle, robiłaś to gąbką do podkładu czy zwykłą kuchenną?

      Usuń
    2. ja raz próbowałam robić gąbką do podkładu i nic nie wyszło a jak wziełam kuchenną to było o wiele lepiej

      Usuń
    3. Gąbką do podkładu bo tak ładniej mi wychodzi, przerzuciłam się na takie zamiast kuchennej, ale to już jak komu wygodniej:)

      Usuń
  6. Swietnie połączenie, idealne przejście, motyw z brokatem dodaje uroku :)

    OdpowiedzUsuń
  7. prześlicznie prezentuje się to połączenie!

    OdpowiedzUsuń
  8. boskie! ja jutro mam w planach jasne toffi z koralowymi końcami :)

    OdpowiedzUsuń
  9. wahałabym się przy takim doborze kolorów, ale wyszło ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ładne, błękitnie niebo nad pustynią :)

    OdpowiedzUsuń
  11. są sexyy też chce takie ! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczny. Poza tym masz przepiękne paznokcie.

    OdpowiedzUsuń
  13. jakoś nie umiem się przekonać do tak kontrastowych cieniowań... wolę zbliżone zestawienia kolorystyczne :-)) ale samo wykonanie na plus!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziwny efekt to ogólnie robi, inny zupełnie niż przy cieniowaniach w zblizonych kolorach:)

      Usuń
  14. Bardzo mi się podoba :) Ostatnio sama też pierwszy raz zrobiłam gradientowe pazurki, wyszło super :D Połączyłam miętę z ostrym różem - wygladało genialnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. takie delikatne, ale jakie piekne! ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. precyzyjnie, ale połączenie kolorów nie do końca mi się podoba :) nie wiem, dlaczego :P

    OdpowiedzUsuń
  17. cudne ;)

    Pozdrawiam
    http://rainbow-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo profesjonalne wykonanie :) Połączenie kolorów niezbyt mi odpowiada,myślę że z różem będzie wyglądać lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się podobało, bo wyglądało inaczej i chyba spróbuję jeszcze takich dziwnych połączeń, ale wiadomo, że nie każdemu podobać się musi:)

      Usuń
  19. fajnie to wygląda, chyba też spróbuję dziś coś podobnego zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wygląda ślicznie:). Świetnie połączone kolory, muszę i ja spróbować tego połączenia:)

    OdpowiedzUsuń
  21. dlaczego mnie to nigdy nie wychodzi :/

    OdpowiedzUsuń
  22. Super, ja ostatnio zrobiłam wersję miętowo-błękitną i przejście wyszło pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ciepło-zimno:D Fajne zestawienie kolorów. A brokat dodaje uroku:)

    OdpowiedzUsuń
  24. bardzo ładne :)
    ten błękitny lakier bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  25. śliczny mani, fajnie dobrane kolory, całość delikatna, subtelna, ale bardzo interesująca :-)

    OdpowiedzUsuń
  26. Pięknie wygląda z tym brokatem :)

    OdpowiedzUsuń
  27. cudowne połaczenie kolorów!!!

    OdpowiedzUsuń
  28. przepięnie połączyłaś kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ależ mi się podoba ;D słodko :) no i samo cieniowanie paznokci uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje:). Ja też uwielbiam cieniowane paznokcie!

      Usuń
  30. Świetne te paznokcie !

    Zapraszam do siebie na bloga i do wzięcia udziału w konkursie.

    http://rockglamfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. śliczny mani, też robiłam cieniowanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. bardzo podoba mi się ombre z brokatem, sama robiłam takie kilka razy :) następnym razem spróbuj zrobić cieniowanie tak na 1/3 paznokcia nie w połowie, będzie jeszcze lepiej. Kolorystyka - plaża+ morze mrrrr ;)
    Zapraszam do siebie :*

    OdpowiedzUsuń
  33. ślicznie Ci to wyszło naprawdę bosko :*

    OdpowiedzUsuń
  34. Kusisz takimi ładnymi paznokciami,a ja musiałam swoje ściąć :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja musiałam jeden ściąć, ale kciuk więc się tak nie rzuca w oczy..

      Usuń
  35. Typowo wakacyjny manicure. Teraz tylko wyruszyć na jakąś tropikalną plażę ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Właśnie w takich kolorach było moje pierwsze cieniowanie. Uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  37. genialne połączenie kolorów! muszę takie zrobić:)

    OdpowiedzUsuń
  38. Właśnie mam ogromną ochotę na pastelową wersję mięta - róż! Koniecznie muszę sobie zrobić, jak tylko urosną mi trochę paznokcie, bo niestety jeden mi się zadarł i musiałam wszystkie skrócić :(

    OdpowiedzUsuń
  39. Podoba mi się zestawienie kolorystyczne ;]

    OdpowiedzUsuń
  40. Śliczny duet, całość bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Miałam ostatnio niemalże takie same pazury, ale bez brokatu.. a właściwie to taki fajny dodatek :)
    http://beautyetiquette.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Świetnie dobrałaś kolory :) bardzo ładnie Ci wyszło cieniowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  43. świetne przejścia, super efekt końcowy :)

    OdpowiedzUsuń
  44. fajnie z tym brokacikiem wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Pięknie wyglądają razem te kolorki na pewno wyprobuje :)

    OdpowiedzUsuń
  46. ładne ;)
    Ostatnio też mi się cieniowania zachciało ;)

    OdpowiedzUsuń
  47. Kleo, piękna, mam mega ważne dla mnie pytanie :) JAK NAKŁADASZ TAKI ZWYKŁY BROKAT? Bo wiem, że masz takie z torebeczek z allegro - mam takie same i za groma nie umiem sobie z nim poradzić. Próbowałam już wielu rzeczy, sypaniem -sporo rozsypuje. gąbeczką - nie wygląda to dobrze, a maczając pędzelek w lakierze bezbarwnym, biorąc brokat i próbując przenieść go na paznokieć - więcej zostaje na pędzelku niż paznokciu :( Help me.
    z góry dzięki :) MARTA.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja po prostu sypię na zasadzie, że biorę szczyptę brokatu i posypuję na mokry lakier i tak jak napisała blondyneczkawow - nad kartką a potem resztę sobie przesypuję do woreczka. A jak nie chce sie cała w brokacie uwalić to zanurzam np. pędzelek w brokacie i palcem go strzepuje, oczywiście na mokry lakier:)

      Usuń
    2. Aha :D No dobra, muszę spróbować, dzięki za odpowiedź :D :* MARTA.

      Usuń
  48. Ja zawsze sypię na mokry lakier , a potem utrwalam bezbarwnym ;) syp sobie nad jakąś kartką i to co ci się rozsypię z powrotem wsypiesz do torebeczki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest dobra myśl :)

      Usuń
  49. Super bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  50. super Ci to wyszło!!!

    zapraszam do siebie, niedawno zaczęłam ale może znajdziesz coś co Cię zainteresuje:))

    OdpowiedzUsuń
  51. Jak zachód słońca na paznokciach.Na prawdę super mani. Ja tez sb próbowałam robić takie obmre,ale jestem taką sierotą manualną,że hej. :P No i nie mam takiego wyboru w kolorach jak ty. :D

    OdpowiedzUsuń
  52. Magia! Cudne są♥ nie wiem czemu dopiero teraz je widze;)

    OdpowiedzUsuń
  53. Muszę w końcu pokombinować z cieniowaniem :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Pięknie dobrane kolory. Bardzo ładnie wychodzi Ci cieniowanie i szkoda, że tak rzadko pokazujesz takie zdobienia :)

    OdpowiedzUsuń