środa, 22 sierpnia 2012

Color Club – Ulterior Motive

Ulterior Motive to lakier z kolekcji Alter Ego, mój pochodzi z zestawu kupionego w TkMaxxie. Od początku wpadł mi w oko i nie rozczarował mnie na paznokciach – jest świetny! Genialnie mieni się w słońcu:).

Ulterior Motive to intensywny, ciemny róż przełamany purpurą/fioletem. Dla mnie to kolor fuksji. Baza jest półprzezroczysta, żelkowa a w niej mnóstwo drobinek w dwóch kolorach: różowym i fioletowo-niebieskim. Rewelacyjny! Uwielbiam lakiery Color Club jeszcze bardziej :D.

DSCN5340

DSCN5338

DSCN5343

DSCN5335

DSCN5347

DSCN5350

DSCN5352

66 komentarzy:

  1. Mam cały pakiet lakierów CC Alter ego, tak jak piszesz są cudne:)
    Piękny masz kształt paznokcia:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak ja kocham takie odcienie... i jeszcze ten połysk!

    OdpowiedzUsuń

  3. ładny :)
    mam podobny, ale używam go tylko do wzorków ;))

    OdpowiedzUsuń
  4. może głupio to zabrzmi, ale jakiś lakier z LOvely mi przypomina:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolor podobny do mojego z Sally Hansen :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny kolor!! bardzo lubię takie lakiery z delikatnym shimmerem

    OdpowiedzUsuń
  7. Daje nieziemski efekt na paznokciu! I pomyśleć, że ja się wahałam i nie wzięłam w końcu tej kolekcji w TK Maxx... Eh, głupia ja :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może jeszcze trafisz, u mnie były niedawno.

      Usuń
  8. Piękny :) Podobny trochę do Sensique Oriental Dream Fullmoon Maple :) i pasuje do Twoich pierwszych ust z ostatniego posta :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może odrobinę, ale wolę zdecydowanie ten!

      Usuń
  9. zakochałam się w tym kolorku :)

    OdpowiedzUsuń
  10. muszę przyznać, że ma w sobie to coś :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ogólnie nie przepadam za takim wykończeniem, ale muszę przyznać, że ten lakier wygląda dość ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale blask! I świetnie pasuje do makijażu ust z twojej poprzedniej notki :).

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ciekawy i odcień mało spotykany wśród innych z tego co widzę :) Super !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, ja nie znam żadnego podobnego:)

      Usuń
  14. Lubię takie odcienie,nawet drobinki wyglądają w nim ładnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Te lakier jest po prostu świetny !

    OdpowiedzUsuń
  16. Hejka Kleo! Świetny kolor lakieru! :)
    Często zaglądam na Twojego bloga dlatego dodałam link na mojego bloga aby powiadamiał mnie o nowych postach :)
    Pozdrawiam Marcik z nails-tutorial.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękny! U mnie CC jest na pierwszym miejscu :P

    OdpowiedzUsuń
  18. Wow jaki wspaniały kolor, musi być mój :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękny kolor - niesamowicie wygląda na paznokciach.;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Zakochałam się w tym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  21. cudo ten róż - też taki chcę ;*

    OdpowiedzUsuń
  22. Naprawdę piękny. Sama bym taki kupiła.

    OdpowiedzUsuń
  23. Na Twoich paznokciach tak, na moich nie :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Wygląda ciut jak fuksja Sensique z tej orientalnej kolekcji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę podobny, ale zdecydowanie Ulterior Motive jest ciekawszy i ładniejszy:)

      Usuń
  25. Najbardziej podobają mi się w nim te drobinki :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ładny, lubię takie drobinkowe i mieniące się.

    OdpowiedzUsuń
  27. Fajny odcień, na swój sposób odważny :)

    OdpowiedzUsuń
  28. cudny - aż miło się patrzy :)

    OdpowiedzUsuń
  29. jest świetny, pięknie wygląda na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Generalnie nie lubię różu na paznokciach, ale ten jest śliczny. :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ładny, a nawet rzekłabym ze bardzo ładny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Mam go, mam go :)
    A jak fajnie się nim stempluje :)

    OdpowiedzUsuń