wtorek, 21 sierpnia 2012

Eksperymenty z makijażem ust

To moje pierwsze próby z makijażem ust innym niż tylko jeden kolor, tak dla zabawy :).

To było pierwsze podejście na podstawie makijażu z książki Makijaż bez tajemnic. Użyłam cieni do oczu i bezbarwnego błyszczyka (trochę za dużo :P).

DSCN3999

DSCN4002

DSCN4020

Poniżej próba z piegami i większymi kółeczkami (ozdobami do paznokci) na czerwonej pomadce.

DSCN4026

DSCN4035

Muchomor czyli białe kropki (żelowym eyelinerem z Inglota) na czerwonej szmince:

DSCN4487

DSCN4491

Próbowałam jeszcze zrobić usta w zebrę ale wyszly mi tak fatalnie,że aż wstyd mi pokazać ;).

 

Na koniec zostawiłam zapowiedź nowych lakierów Kobo. Od 23 sierpnia w ofercie Kobo pojawi się aż 28 nowych kolorów oraz diamentowy top nawierzchniowy i bazowy utwrdzacz diamentowy (wszystkie po 9,99zł).

Kobo_Professional_lakier_Colour_Trends_kompozycja_red_brown

Kobo_Professional_lakier_Colour_Trends_kompozycja_pink_violet

Kobo_Professional_lakier_Colour_Trends_kompozycja_blue_green

Mnie oczywiście najbardziej zainteresowały zielenie i błękity :).

81 komentarzy:

  1. podobają mi się piegi, genialne

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne propozycje makijażu ust, jestem na TAK :) a lakiery świetne kolorystycznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. pewnie wybiorę się po jeden z nowych lakierów Kobo :) piegi, świetne :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Piegi i muchomorek :D
    Ja już się nie mogę doczekać, jak te lakiery będą w sklepie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:)
      A lakiery mają fajne nazwy;)

      Usuń
  5. pierwsze są naprawdę magiczne! na początku myślałam, że to niebieski błyszczyk od Guerlain :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mnie zaciekawiłaś tym błyszczykiem, że aż sobie w necie poszukałam. Ciekawy w sumie jest choć mało niebieski na ustach:)

      Usuń
  6. pierwszy boski, inne bardzo sesyjne:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkie piękne ale dwójeczka wywołała u mnie oczy w kształcie spodków :D

    OdpowiedzUsuń
  8. czasami trzeba sie pobawić w coś innego i puscić wodze fantacji :)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetnie Ci to wyszło! pierwszy najbardziej mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne usteczka, wszystkie! :)
    Ciekawe jak z jakością tych KOBO będzie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam jeden Kobo i mi nie podszedł jakościowo, ale po jednym lakierze z firmy się nie wypowiadam, bo zwykle to też zależy od koloru hm.
      Dzieki:D!

      Usuń
  11. Świetne usteczka! a nie wiesz czy lakiery KOBO można nabyć gdzieś w necie?

    OdpowiedzUsuń
  12. Najbardziej podoba mi się opcja nr 2 ;) Genialnie to wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  13. O boziu kochany <3 ta dziurka po kolczyku dodaje Twoim ustom uroku, pewnie z nim są jeszcze ładniejsze :D
    Natalia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już nie noszę tego kolczyki od kilku lat, znaudzil mi się:)
      dzięki:)

      Usuń
  14. Jakie ładne te usta! muchomor bardzo uroczy, pokazuj takie więcej bo świetne są :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, strasznie mi miło że taki post się spodobał, od razu naszła mnie ochota na jakieś makijaże:)

      Usuń
  15. Wow, super Ci wyszły te eksperymenty! Najbardziej podoba mi się pierwsza wersja- efekt z tak dużą ilością błyszczyku uważam za fajny- usta wyglądają jak przerobione w jakimś programie graficznym :)

    OdpowiedzUsuń
  16. świetne efekty na zdjęciach ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Pierwszy podoba mi się najbardziej, super wyszło! Ja jedynie dałabym więcej cienia na dolną, niż górną powiekę ;) Reszta też super.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie tak mogłoby fajnie to wyglądać:) Ja akurat w tej pierwszej wersji trzymałam się zdjęcia z książki:)

      Usuń
  18. Te z piegami genialne!! Chciałabym Cię kiedyś zobaczyć w takim makijażu Pani zimy z ustami w srebrnym brokacie :P

    OdpowiedzUsuń
  19. Usta bardzo pomysłowe!
    Co do lakierów- noo, już widzę 'swój' kolor;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Druga propozycja jest świetna:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Super wyglądają te błyszczące - piegi :) Extra :d

    OdpowiedzUsuń
  22. Usta z ozdobami do paznokci są po prostu znakomite. Kocham ♥

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo pomysłowe :) a piegi po prostu podbiły moje serce, chociaż ciężko by mi było je wyczarować, a poza tym gdzie takie nosić... hmm.. na spotkanie rodzinne czy na zakupy raczej kiepsko niestety :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie do noszenia pod żadnym pozorem:). Tylko do zdjęcia bo już samo uczucie na ustach jest strasznie wnerwiające jak dla mnie, od razu zmyłam po zrobieniu zdjęcia:D

      Usuń
  24. Pierwsze usta powalają ! ;o
    Lakiery super ! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Najlepsze brokatowe, aż zainspirowały mnie do sesji zdjęciowej! :D

    OdpowiedzUsuń
  26. łaał , muchomorek śliczny ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. muchomorek najfajniejszy, taki pozytywny :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Dwójka jest moim faworytem. Pewnie Twój TŻ mniej jest zachwycony, bo jak tu pocałowac :/

    OdpowiedzUsuń
  29. te pierwsze cieniowane genialnie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  30. bardzo udane eksperymenty :) muchomor zabawny :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Mnie się muchomor bardzo podoba, biedronka do wykonania praktycznie dla wszystkich :)))

    OdpowiedzUsuń
  32. Pierwsze mi się najbardziej podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  33. wszystkie piękne , ale z piegami chyba najbardziej mi się podoba ; )

    OdpowiedzUsuń
  34. bardzo pomysłowe, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Te brokatowe są po prostu mega! Ale te pierwsze są też super:)
    E.

    OdpowiedzUsuń
  36. udane eksperymenty, piękne usteczka♥

    OdpowiedzUsuń
  37. Czerwone zdobienie ust piegami podoba mi się niesamowicie! :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Wow! Genialnie Ci to wszystko wyszło. Od propozycji nr 2 nie mogę oderwać oczu *.*

    OdpowiedzUsuń
  39. super ten muchomor ;)
    Fajnie ,że będą nowe lakiery z Kobo jestem ciekawa jak się spiszą :) :*

    OdpowiedzUsuń
  40. Drugie usta fenomenalne, idealne na sesje! Ty to masz pomysły:)

    OdpowiedzUsuń
  41. Wszystkie świetnie, ale drugie najlepsze. ;)

    OdpowiedzUsuń
  42. moje usta aż zaciskają się z zazdrości :>

    OdpowiedzUsuń
  43. Przecudne te makijaże ust, aż nie potrafię się zdecydować, który podoba mi się najbardziej... :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Co za usta ! Jestem za :) Przesliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Pierwsza wersja mnie rozbroiła. Bardzo ładne! Nie mogę się doczekać lakierów. *-*

    OdpowiedzUsuń
  46. Cekinowe usta wyszły rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  47. super! znakomite, efekciarskie usteczka!

    OdpowiedzUsuń
  48. uwielbiam motyw ombre. jesli chodzi o wymysle usta to polecam moj artykul o naklejkach na usta ;-)

    OdpowiedzUsuń