poniedziałek, 13 sierpnia 2012

Inglot O2M 665

665 to kremowa mięta, pastelowa ale jednocześnie dosyć intensywna. To lakier z “oddychającej” serii Inglota, ma dobre krycie. Jedna warstwa kryje całkiem nieźle, ale wiadomo – konieczne są dwie żeby wyglądał naprawdę ładnie. Dobrze się rozprowadza, zwłaszcza jak na pastelowy odcień, ale ma jedną poważną wadę..Jak większość lakierów z tej serii bąbelkuje, w niewielkim stopniu ale jednak:/.

Sam odcień podoba mi się, przyciąga wzrok, ładnie wygląda na dłoniach. Co prawda mam trochę dosyć miętowego koloru, który atakuje mnie z każdej strony, ale trzeba przyznać, że na lato czy wiosnę takie odcienie fajnie wyglądają na paznokciach ;).

DSCN5456

DSCN5462

DSCN5460

DSCN5464

90 komentarzy:

  1. Ładny odcień :) mam podobny z Golden Rose z serii Paris :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja również z Golden Rose, tyle że z serii Charming.:))

      Usuń
    2. Chyba oglądałam kiedts ten lakier w GR:)

      Usuń
  2. kolor bardzo ladny, ale pazurki jeszcze ladniejsze!

    OdpowiedzUsuń
  3. o jaaaaa !!!! ale przepiękny kolor !!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Te bąbelki to chyba przez to , że oddycha haha :D
    Kolor rzeczywiście ładny i fajny na lato, ale za tą cenę wolę kupić 3-4 inne lakiery ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Śmiałam się właśnie, że tak oddycha, że aż bąbelki puszcza;). Fakt, cena bardzo wysoka w stosunku do (takiej sobie) jakości.

      Usuń
  5. przepiękny odcień, jeden z ładniejszych mięt ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny kolorek :) , choć szkoda, że bąbelkuje :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie to ogromna wada w przypadku lakieru:/

      Usuń
  7. Ja właśnie latem takie kolorki lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. ładny kolor :) nie lubię bąbelków, ale z daleka na szczęście nie widać :D

    OdpowiedzUsuń
  9. mam spodnie w podobnym odcieniu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mialam ochotę na miętowe spodnie, ale chyba kupię już jakieś w bardziej jesiennym kolorze :)

      Usuń
  10. Prześliczny! Tylko szkoda, że aż 30zł kosztuje ;(

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja jestem fanką wszystkiego, co miętowe, toteż i ten lakier wpadł mi w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ciekawy kolor, lubię takie na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Odpowiedzi
    1. Moim zdaniem ładnie wygldają na dłoniach:)

      Usuń
  14. Kojarzy mi się z jednym z Golden Rose :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Podobny bardzo jak nie taki sam ma Miss Sporty i jest świetny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz jest w sumie dużo lakierów miętowych więc łatwo dobrać podobny:)

      Usuń
  16. Czasem mam wrażenie, że otworzę lodówkę, a tam mięta na mnie wyskoczy ;)
    Ale i tak ładny odcień ;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha ja też! Lubię ten kolor sam w sobie (którego koloru ja nie lubię to jest pytanie:D) ale w tym sezonie mamgo DOŚĆ :D.

      Usuń
  17. Podoba się, podoba...a co to za takie krótkie pazurki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już od dłuższego czasu takie noszę:)

      Usuń
  18. no ładny:) ale nie kupuję Inglotów bo są za drogie:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Drogie..drogie..i średnie jakościowo.

      Usuń
  19. Piękny kolor i podoba mi się kształt pazurków:)

    OdpowiedzUsuń
  20. kolor swietny chyba sie skusze bo mam kolczyki w ientycznym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie lubię lakierów oddychających:/ Mimo, że mają przepiękne kolory, to jak napisałaś bąbelkują a w moim przypadku dodatkowo bardzo szybko odpryskują (nawet jak użyję Top coatu).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bąbelkuje większośc odcieni..do tej pory spotkałam się może z jednym który nie puścił bąbelków. U mnie nie odpryskują ale za to błyskawicznie się wycierają z końcówek.

      Usuń
  22. mnie też popularność mięty zniechęca :)

    OdpowiedzUsuń
  23. masz śliczne paznokcie, no i oczywiście piękny kolorek.

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczy kolor i masz idealny kształt paznokci-jak dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. prawda, na lato są idealne. :) mam podobny na swoich dzisiaj. :)

    OdpowiedzUsuń
  26. świetny kolor :) masz śliczne paznokcie :P

    OdpowiedzUsuń
  27. fajny kolor, ale cena i bąbelki chyba mnie znięchęcają

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jednym słowem bąbelki w tej cenie to przegięcie;)

      Usuń
  28. poczułam znów miętę :) dawno nie nosiłam bo trochę mi się przejadła - ale jednak kolor obłędny :)

    OdpowiedzUsuń
  29. śliczna miętka, bardzo przyjemna, delikatna :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Zabawne, bo przecież seria oddychająca nie powinna bąbelkować... :P

    OdpowiedzUsuń
  31. Miętowy ale taki inny, troszkę cukierkowo pastelowy? Śliczny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Racja, trochę taka "inna" mięta, ale też ładna:)

      Usuń
  32. omoj boze jaki on śliczny !! Ale wiem, że jakby na moich paznokciach się zbąbelkował, to rzuciłabym nim w kąt, jaka szkoda ;(

    OdpowiedzUsuń
  33. Ładny, ale dla mnie jednak ciutkę za drogi ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Lubię ten kolor :) Na twoich paznokciach wygląda bardzo ładnie,szkoda że bąbelkuje :/

    OdpowiedzUsuń
  35. Zastanawiałam się nad nim dzisiaj. Wzięłam jednak kolejny z serii Hawiian :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Mój ulubiony kolor na chwile obecna ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Podoba mi się, ale przed wszystkim podobają mi się Twoje paznokcie :) Kształt i długość :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Za te bąbelki właśnie nie cierpię tej serii Inglota, ale niektóre kolory są cudowne:)

    OdpowiedzUsuń
  39. Bardzo ładny kolor ale ja już nie mogę takich nosić - 'przejadły' mi się.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też ale jak na razie tylko trochę;)

      Usuń
  40. I właśnie o nim Ci pisałam wcześniej kiedyś.. mam z tej serii jeszcze pomarańcz i naprawdę każdy bąbelkuje. To jeszcze nic nie wiem jak u Ciebie ale u mnie mimo odzywki odbarwił mi płytkę..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A wiesz, że mi też! Myślałam, że to wina częstego malowania ale w sumie zawsze maluję i zmywam bardzo często a ostatnio moja płytka nie wygląda ładnie..to chyba wina lakierów z tej serii.

      Usuń
  41. Kolor sliczny i szkoda, że to Inglot ;(
    Bo Inglotowych lakierów nie lubię :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale znajdziesz chyba odpowiednik bez problemów:)

      Usuń
  42. Aaa zakochałam się w tym kolorze;)

    OdpowiedzUsuń