sobota, 11 sierpnia 2012

Lipcowe zakupy

Zakupy z lipca bez większych szaleństw. Sama jestem w szoku, że nie kupiłam żadnego lakieru do paznokci!

DSCN5537

1 sierpnia do Biedronki wchodził urodowy tydzień i jak zwykle pojawiło się kilka tanich kosmetyków. Nastawiona byłam głównie na kule do kąpieli, na które się nie załapałam w zeszłym roku i coś z Bell – myślalam, że wezmę lakiery do paznokci ale na żywo po obejrzeniu stwierdziłam, że wszystkie odcienie są dosyć zwyczajne i już mam podobne, więc nie kupiłam żadnego.

Musująca kula do kąpieli mango & mandarynka – skusiłam się na dwie musujące kule do kąpieli. Jedną już zużyłam, pięknie pachniała po rozpakowaniu ale już po wrzuceniu do wody zapach był strasznie słaby. Kosztowała 3,99zł.

DSCN5545

Bell Air Flow Colour Boom Lip Gloss – zamiast wspomnianego lakieru wzięłam błyszczyk w moim ulubionym kolorze (różu-fuksji złamanej fioletem). Daje śliczny kolor na ustach, jestem nim zachwycona! Ma minimalne drobinki ale po nałożeniu na usta wygląda jak zupełnie kremowy. Pachnie owocowo. Na razie jestem strasznie zadowolona. 7,99zł.

DSCN5546

Żel do stóp dezodorująco – antyperspiracyjny – nowa szata graficzna kosmetyków do stóp Be Beauty. Kosztował oczywiście grosze, cos ponad dwa złote. Ma żelową konsystencję. Całkiem przyjemnie mi się go używa ze względu na fakt, że jest bardzo lekki, więc na lato jest w sam raz.

DSCN5543

Original Source British Strawberry & Spearmint Shower – od OS dostałam do przetestowania dwa nowe żele pod prysznic. Myślę, że niedługo pojawi się recenzja bo zużyłam już prawie połowę każdego z nich. O dziwo bardziej podoba mi się miętowy, pachnie identycznie jak guma do żucia!

DSCN5538

Isana szampon z olejkiem Babassu – po zużyciu sławnej odżywki z tej linii, która się u mnie sprawdziła skusiłam się na szampon. Jest strasznie tani, wielka butla kosztuje w okolicach 5zł. Już niestety widzę, że to średniak.

DSCN5539

Isana pianka do golenia z aloesem – zawsze kupuję jak najtńsze pianki do golenia, bo nie widzę sensu w wydawaniu 20zł na kosmetyk, który będzie na skórze minutę czy dwie. Za tą piankę zapłaciłam jakoś około 4zł. Jest gęsta, ma lekki przyjemny zapach, sprawdza się u mnie na razie o wiele lepiej niż pianki Wenus, też taki najtańsze.

DSCN5540

Alterra krem do mycia twarzy z wyciągiem z dzikiej róży – wzięłam na spróbowanie krem myjący z Alterry. Ma mocny zapach, identyczny jak krem pod oczy z tej serii. Używam od niedawna więc nie chcę jeszcze się wypowiadać na jego temat :). Jest dosyć rzadki i jak na razie łagodny dla mojej skóry.

DSCN5542

Lancaster Sun Beauty olejek do opalania z filtrem 30 – ciekawy produkt, który dostałam do recenzji, lekko przyciemnia skórę (bez opalania) i ma świetny zapach. Poużywam dłużej – napiszę co o nim sądzę.

DSCN5544

Na ebayu zamówiłam sobie za grosze metalowe ozdoby do paznokci. Wyglądają świetnie i są mega precyzyjnie wykonane. Szkoda, że są dość sztywne, nie dopasowują się tak ładnie do płytki paznokcia jak podobne złote ozdoby, które miałam wcześniej.

DSCN5547

Złote trójkąty to też ozdoby do paznokci. Kupilam je na bazarku i już trochę pożałowałam – złoty kolor bardzo szybko się wyciera.

DSCN5548

Mieliście coś z tych kosmetyków? Coś Was szczególnie zaciekawiło:)?

94 komentarze:

  1. Też lubię ten błyszczyk, tylko mam inny kolor:)

    OdpowiedzUsuń
  2. mnie zainteresował błyszczyk i krem do mycia twarzy z Alterry :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe zakupy - tez mam te kule z Biedronki :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam krem do mycia z Alterry i jestem zadowolona, chociaż mógłby mieć troche lepszą konsystencje ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wolałabym gęstszy, trochę się rozlewa.

      Usuń
  5. Widzę, że Ciebie też dopadło szaleństwo biedronkowych zakupów ;) Ja jednak zdołałam się oprzeć tym promocjom ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. heh no ja nie..musialam zajrzeć do biedronki;)

      Usuń
  6. super ;) co do kul z biedronki - mnie zawiodły ;<

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubię ten krem z Alterry, własnie mi się skończył i muszę kupić 2 opakowanie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja miałam ten krem myjący z Alterry i szczerze mówiąc byłam bardzo zadowolona, na pewno kupiłabym go jeszcze raz gdyby nie to, że kiedy mi się skończył, akurat nie mogłam wybrać się do Rossmana. Ale nadrobię to ;).
    Był bardzo delikatny, dobrze mył i podczas używania go przestały mi wyskakiwać takie malutkie krostki, z którymi miałam problem do tamtej pory.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też na razie pasuje, ale używam od niedawna:)

      Usuń
  9. Bardzo lubie krem z Alterry ;)
    A ozdóbki śliczne ;]

    OdpowiedzUsuń
  10. Muszę przetestować ten krem z Alterry i żel OS bo jeszcze nie miałam żadnego!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żele OS polecam ze względu na ciekawe zapachy:)

      Usuń
  11. Też miałam ochotę kupić te musujące kule do kąpieli :)

    OdpowiedzUsuń
  12. mialam krem z Alterry i wyrzucilam do kosza-bubel:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Błyszczyk ma prześliczny kolor, a nad kulami się zastanawiałam i chyba dobrze, że ich nie wzięłam

    OdpowiedzUsuń
  14. mnie te kule do kąpieli wcale nie kuszą za taką cenę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie to nie jest super tanio, ale i tak taniej niż takie kule z innych firm.

      Usuń
  15. Bardzo fajne zakupy :) Kusiły mnie te błyszczyki z biedronki, ale w innych odcieniach, bo twój kolor totalnie nie dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie jeszcze kusił chyba taki pomarańczowo-czerwony o ile coś mi się nie pomieszało;)

      Usuń
  16. Chcę kupić miętowy żel OS, ale czekam na promocję :)

    OdpowiedzUsuń
  17. te metalowe ozdoby są takie ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  18. błyszczyk jest cudowny , ja mam już całą kolekcje .;p

    OdpowiedzUsuń
  19. fajne zakupy, zastanawiam się nad tymi kulami do kąpieli.

    OdpowiedzUsuń
  20. jakiś czas temu skusiłam się na ten żel OS, strawberry i nigdy więcej ich nie kupię. zużyłam też vanilla&raspberry. Moim zdaniem są strasznie niewydajne, słabo się pienią, i bardzo wysuszają moją skórę... :( a szkoda, bo mają piękne zapachy, które niestety nie zostają na skórze nawet przez minutę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie są średnio wydajne (choć te dwa nowe są mniej wydajne niż reszta) a na wysuszanie skóry nie narzekam bo nie mam skóry suchej..ciężko moją skórę czymś przesuszyć ale jak ktoś ma problemy z suchą skórą to w takim razie lepiej uważać.

      Usuń
  21. bardzo ładny kolor błyszczyka :)
    miałam te kule do kąpieli jak poprzednim razem były w Biedronce (jakoś zimą) i średnio byłam z nich zadowolona, bo po wrzuceniu do wody pomusowały i na tym był koniec 'atrakcji', nawet za bardzo nie pachniały w wodzie :/
    strasznie jestem ciekawa tego kremu do mycia twarzy z Alterry

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam takie same odczucia co do kuli po tej jednej którą zużyłam.

      Usuń
  22. No no no zaszalałaś ;) Szkoda że ta kula po wrzuceniu do wody już tak nie pachniała ;(

    OdpowiedzUsuń
  23. miałam ochotę na te błyszczyki Bell, ale jakoś nie wzięłam żadnego :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Rzeczywiście ten nowy żel OS ma zapach gumy do żucia :D

    OdpowiedzUsuń
  25. też mam ten błyszczyk i jest naprawdę słodki:)

    OdpowiedzUsuń
  26. też skusiłam się na "gumowy" żel z Originala:D autentycznie jak guma orbit:D

    OdpowiedzUsuń
  27. świetne zakupy, daj znać jak ten nowy żel z BeBeauty, miałaś może starą wersję? chciałabym takie porównanie poznać

    OdpowiedzUsuń
  28. Także kupiłam sobie tą kule ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja też skusiłam się na kulę musującą :) fajna zabawka xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe no:D szkoda tylko, że zapach się nie utrzymuje podczas kąpieli

      Usuń
  30. Bardzo ciekawią mnie te limitowane żele pod prysznic - sama nie wiem czy bardziej miętowy, czy truskawkowy :D

    OdpowiedzUsuń
  31. Mam ten żel do stóp z Biedronki, ale wcale mi nie odpowiada, kiepska konsystencja, wylewa się z opakowania, klei się, trzeba jednak poświęcić chwile na wsmarowanie...

    A ciekawią mnie te żele OS, muszę kupić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No cóż, mam nadzieję,że ja nie będę z tego żelu aż tak niezadowolona, tani co prawda ale zawsze szkoda wywalić w błoto nawet tych kilku złotych.

      Usuń
  32. Fajne ozdoby do paznokci :) Widzę, że i u Ciebie sporo biedronkowych zakupów :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Trójkaty sa super, szkoda, że się wycierają ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda:/. Ile razy kupię na bazarku zawsze takie kiepskie jakościowo.

      Usuń
  34. Peeling do stóp nowa wersja do pięt nie dorasta poprzedniczce swojej:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja myślalam, że zmieniły się tylko opakowania:(

      Usuń
  35. nie miałam żadnego z tych kosmetyków, ale na pewno kupię ten krem do mycia twarzy Alterry :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Też rzuciłam się na Biedronkowe nowości :D Miałam zamiar kupić błyszczyki, lakiery, róże i bronzery, a skończyło się tylko na lakierze w miętowym kolorze. Błyszczyków mam sporo i muszę je zużyć, podobnie z różami, a na odpowiedni kolor bronzera raczej nie miałam co liczyć :P Bladziochy niestety nie mają lekko :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie na przykład te cienie zupełnie nie kusiły..a na miętowy lakier miałam ochotę ale mam już jedną podobną mietę więc na co mi kolejna;).

      Usuń
  37. Muszę się wreszcie skusić na ten krem do mycia twarzy z Alterry

    OdpowiedzUsuń
  38. Również kupuję te pianki, wybieram najtańsze albo te w promocji, masz rację nie ma sensu przepłacać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda. Chociaż przyznaję, że czasem kusi mnie jakaś droższa pianka typu Veet, jakieś waniliowe czy inne cuda, ale jednak wolę sobie kupić coś innego;).

      Usuń
  39. wchodząc do Biedronki miałam to samo odnośnie lakierów, jakoś żaden nie wpadł mi w oko :) Wąchałam w drogerii te żele i truskawka bardzo mi się podoba-taka soczysta, natomiast ten miętowy pachnie jak pasta do zębów :D Szampon z Isany miałam i obciążał mi włosy, pianki z Isany lubię ale dotychczas kupowałam tylko tę brzoskwiniową. Teraz golę nogi odżywką z Isany bo tak mi najwygodniej :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie nie tyle jak pasta do zębów ale bardziej właśnie jak guma do żucia:). Ta brzoskwiniowa pianka też jest w porządku. Ja też w ten sposób używam nie raz odżywek:D.

      Usuń
  40. Nie mam nic z tych rzeczy. Ale ten truskawkowy żel pod prysznic mnie zainteresował :D

    OdpowiedzUsuń
  41. Ja mam ten truskawkowy od niecalego miesiaca i juz go koncze :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zauważyłam, że te nowe żele są rzadsze i przez to mniej wydajne.

      Usuń
  42. Mam ten truskawkowy OS i według mnie jest kiepski.Ale może miętowy lepszy?

    OdpowiedzUsuń
  43. ta pianka z Isany pachnie tak rewelacyjnie, że zawsze mam ochotę jej spróbować:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się jakoś nie wwąchiwałam w sumie, dziś się jej bliżej przyjrzę pod tym katem:D

      Usuń
  44. Muszę się wybrać do Biedronki,koniecznie (nowe lakieryy :D)! Ozdoby do paznokci wpadły mi w oko,czekam na jakiś mani z nimi :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Te metalowe wzorki wyglądają świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Następna kusi tymi błyszczykami od Bell :D
    Kosmetyki do stóp z Biedry zamierzam obowiązkowo kupić :) a odżywka Isany w moim przypadku średnio się sprawdza, taka o - na codzień. Znam inne o lepszym działaniu.

    OdpowiedzUsuń
  47. Mam tylko kulę do kąpieli, natomiast zakupy zrobiłam ostatnie takie, że MASAKRA! Szalałam jak nie wiem i przybyło mi sporo!

    OdpowiedzUsuń
  48. miałam i mam szampon z isany jak dla mnie jest okej :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Też mam ten błyszczyk z Bell i żel OS truskawkowy:) Muszę kupić odżywkę z Isany, co do szamponu, to czytałam średnie opinie, widac odżywka lepsza:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odżywka zdecydowanie lepsza niż szmpon!

      Usuń
  50. O JAKIE CUDA NA PAZNOKCIE WOW!

    OdpowiedzUsuń
  51. Ta kula ma cudowny zapach! :)
    A co do błyszczyku to zastanawiam się czy to ten sam co w drogerii, bo w biedronce jest dostępne więcej kolorów..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Więcej kolorów niż w szafach Bell? A to ciekawe hmm..

      Usuń
  52. Zaciekawił mnie ten żel z biedronki..taka taniocha ..a muszę spróbować

    OdpowiedzUsuń
  53. Jako wielka fanka OS nie mogłam obojętnie przejść obok tych nowych zapachów i kupiłam truskawkowy (choć pewnie skuszę się jeszcze na miętę) :D

    OdpowiedzUsuń
  54. żadnego lakierku?? nie wierzę!! pokaż paragon ;)

    OdpowiedzUsuń
  55. ja używam tej pianki do golenia. bardzo fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  56. to biedronkowe do stop kupie na pewno!

    OdpowiedzUsuń
  57. Wąchałam OS'y i na pewno kiedyś wylądują w moim koszyku :P
    Aaaa, i daj znać, jak będzie się sprawował ten krem do mycia z Alterry :P

    OdpowiedzUsuń
  58. Cudowne są te ozdoby złote :) Tak dobrze mi się kojarzą z Twoim nickiem :P

    OdpowiedzUsuń
  59. Ja myślę o wypróbowaniu tych szamponów ISANY :)

    OdpowiedzUsuń