czwartek, 2 sierpnia 2012

Misa – Toxic Seduction

To mój pierwszy i jedyny (przynajmniej na razie :D) lakier tej firmy. Misa jest u nas do kupienia jedynie przez internet i z tego co się orientuję żadna polska strona nie ma w ofercie ich lakierów.

Toxic Seduction to piękna, ciemna, szmaragdowa zieleń. Bardzo mi się podoba i kojarzy mi się z starą biżuterią z kamieniami :). Wykończenie to shimmer, ślicznie błyszczy a kolor wydaje się taki “głęboki”. Lakier jakościowo jest fajny, dobrze się rozprowadza, ma wygodny pędzelek a buteleczka i zakrętka jest bardzo solidna. Na zdjęciach dwie warstwy.

DSCN4926

DSCN4929

DSCN4932

DSCN4933

Na lakier dołożyłam po pewnym czasie pazłotko. Jeśli ktoś się nie orientuje to niesamowicie cienkie, metaliczne płatki, najczęściej złote, srebrne czy miedziane. Na suchy lakier nałożyłam niewielki płatek i lekko przetarłam palcem – pazłotko jest tak delikatne, że rwie się na maleńkie kawałeczki pod najmniejszym wpływem. Całość pomalowałam bezbarwnym topem, żeby się trzymało.

DSCN4955

DSCN4954

DSCN4957

63 komentarze:

  1. kolor śliczny :) a efekt z pazłotkiem jest cudowny!! ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładny efekt :)
    A pozłotko wygląda bardzo oryginalnie ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się, świetny na późną jesień :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super kolor ;D Ma w sobie to coś :P
    www.doityourself-craft.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. Witam
      Zapraszam na www.elegance.pl Lakier Misa do kupienia w Euro Fashion Łodz, ul.Próchnika 24/3
      Zapraszam :)

      Usuń
  6. fajny głęboki kolor :) a z pazłotkiem wygląda naprawdę ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ładny kolor, a pazłotko interesujące :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawy, szczególnie na zbliżeniach :) Pazłotko daje świetny efekt :>

    OdpowiedzUsuń
  9. pierwszy raz słyszę o tej firmie..

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawy kolor :)) Ładnie wygląda ze złota folią.

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniały kolorek, a zdobienie ciekawe i to bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawy pomysł z tym pazłotkiem, czemu ja nie mam w domu folii aluminioweeej :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z folią takiego efekt się nie uzyska, za gruba jest:)

      Usuń
  13. Mi też kojarzy się z kamieniami szlachetnymi :P

    OdpowiedzUsuń
  14. Pazłotko mi osobiście średnio się podoba, ale sam lakier cudowny. Nigdy nie słyszałam o tej firmie..

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny efekt z kawałkami pazłotka.

    OdpowiedzUsuń
  16. Super efekt daje to pazłotko, jeszcze czegoś takiego nie używałam, muszę sobie kupić takie cudo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można tez na cały paznokieć położyć na upartego, jak ktoś ma wprawę:)

      Usuń
  17. Wygląda jak Zieleń Nilu (taki kiamień). Wersja z pazłotkiem jest śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha dokładnie! Właśnie nie wiedziałam jak się nazywa kamień w takim kolorze.

      Usuń
  18. Jaki cudowny ten lakier, aż zapragnęłam go mieć w swojej kolekcji !

    OdpowiedzUsuń
  19. ciekawy lakier :) podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Z pazłotkiem nie bardzo mi się podoba ale solo-rewelacja.Piekny kolor na jesień.

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo mi się podoba efekt z pazłotkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ciekawy kolor, ale najbardziej spdobał mi się patent z pazłotkiem. Muszę spróbować!

    OdpowiedzUsuń
  23. kolor nie moj ulubiony, ale efekt na Twoich paznokciach ok:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ciekawy efekt tworzy to pazłotko :) ślicznie się komponuje z kolorem lakieru.

    OdpowiedzUsuń
  25. Kolor mimo wszystko kompletnie nie dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo ładny kolor, nie znam tej marki nawet :) Efekt na paznokciach rewelacyjny, a ze zdobieniem jest jeszcze lepszy. Tym razem jestem w 100% na tak :D Szkoda, że tak słabo jest z jego dostępnością...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety..można kupić np na transdesign

      Usuń
  27. ciekawy post :)

    ZAPRASZAM: www.justynaludwiczak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. bez zlotka no tak sobie ale z nim widac fajny efekt:)i gdybys go nie pokazala na zdjeciu zachodzilam w glowe jak Ty to zrobilas.

    OdpowiedzUsuń
  29. Jesień wyczuwam :) Piękna zieleń.

    OdpowiedzUsuń
  30. co to w ogole za terminologia- PAZŁOTKO??? nie ma czegos takiego! POZŁOTKO albo pozłotka! ... -.-

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na wszystkich stronach z gadżetami do paznokci nazywają to pazłotko więc myślalam, że tak właśnie się nazywa.

      Usuń
  31. Efekt koncowy ciekawy, jednak sam lakier mi sie bardziej podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Przypomina mi lakier z Essence Choose Me! ;)

    limetqa.blogspot.com zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim zdaniem Choose Me jest w 100% inny :D

      Usuń
  33. świetne te pazłotko, pierwszy raz widzę, a efekt jest zabójczy!

    OdpowiedzUsuń
  34. Taki nocny kolor ;) Z pazłotkiem wygląda o wiele lepiej wg mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Lakiery Misy są dostępne na polskiej stronie www.elegance.pl w cenie 18,15zł, już wcześniej się do nich przymierzałam, ale ten to muszę kupić.

    OdpowiedzUsuń
  36. solo pięknie, z folią bardzo ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Świetnie wygląda lakier ze złotkiem !! :)

    OdpowiedzUsuń