czwartek, 16 sierpnia 2012

My Secret Paradise Lagoon – Dragon Fruit

Ten lakier jest świetny! Nie jestem fanką takich odcieni, nie są złe ale to też nie jest do końca mój gust, ale Dragon Fruit wyjątkowo mi się podoba, to mój najlepszy lakier z koralowo-różowych kolorów!

Dragon Fruit to intensywny róż złamany czymś ciepłym..koralowym, pomarańczowym czy lekko czerwonym. Pewnie każdy opisałby go inaczej, bo ciężko jednym słowem opisać ten odcień. Jett żywy, intensywny, na lato genialny:). Ma kremowe wykończenie i kryje przy dwóch warstwach. Moim zdaniem warto zwrócić na niego uwagę. Niestety moje zdjęcia nie oddają jego mocnego, soczystego koloru.

DSCN5317

DSCN5315

DSCN5318

DSCN5319

DSCN5324

60 komentarzy:

  1. Piękny kolor, ale tylko na ładnych paznokciach - ja sama nie miałabym do czego tego nałożyć :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Na Twoich paznokciach tak, na swoje bym się nie odważyła go dać :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładną ma nazwę, ale odcień nie do końca mój :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój w sumie też nie taki na 100%, ale jak na taki odcień to jestem baaaardzo na tak, a nazwa - zgadzam się - fajna:)

      Usuń
  4. Uwielbiam lakiery z MySecret, a odcień jest jak dla mnie przegenialny! Bardzo lubię wszelkiego rodzaju róże więc ten pewnie też znalazłby u mnie uznanie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też lubię lakiery MS, dobra jakość a cena niewysoka:)

      Usuń
  5. Śliczny, mam właśnie podobny kolor na pazurkach. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. chyba muszę się zapoznać z lakierami My secret :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, jest kilka świetnych odcieni:)

      Usuń
  7. nazwa zachęcająca:) miałam kiedyś pomadkę nivea właśnie dragon fruit i wosk yankee candle do kominków i wszystko w takim kolorze jak lakier :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wosk yankee candle, musicie mnie tak kusić z każdej strony:P :D

      Usuń
  8. Kolor trudny do nazwania, ale ładny :)
    O, może malina?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie malina jest bardziej czerwona i ciemniejsza:)

      Usuń
  9. Nie jest zły,ale to nie mój kolor.Źle się czuję z takimi odcieniami różu na paznokciach.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja czasami lubię tak zaszaleć. Zwłaszcza latem.

    Tova, maliną bym tego nie nazwała ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jest przepiękny! Żałuję że go nie przygarnęłam :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może się jeszcze jakiś ostał w Naturze?

      Usuń
  12. śliczny kolor i smaczna nazwa :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja bardzo lubię właśnie takie kolory lakierów- mam już jednak jeden bardzo podobny ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny! Ja natomiast uwielbiam róże. Większość moich lakierów jest w tych odcieniach. Dzisiaj np mam Rimmelkową fuksję - świetna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ogólnie uwielbiam taki mocny odcień różu, łamany nawet fioletem, lubię ubrania w takim kolorze, szminki i lakiery:D

      Usuń
  15. Faktycznie uroczy ;) eh... a ja szukam MATU doskonałego ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Matu? Matowego lakieru/matującego topa?

      Usuń
  16. mam go i jest naprawdę śliczny, faktycznie jeszcze bardziej żywy niż na zdjęciach :)

    OdpowiedzUsuń
  17. O, też go mam dziś na pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
  18. nie lubię różów ogólnie, ale ten bym zniosła, poza tym lubię lakiery z my secret ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękny! Też jestem fanką takich odcieni :)

    OdpowiedzUsuń
  20. przepiękny kolor ;D
    i dodam, że masz bardzo ładne paznokcie ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. mi już przypadł do gustu , na najbliższych zakupach koniecznie wrzucę go do koszyka ! :*

    OdpowiedzUsuń
  22. Kolor śliczny:) Masz śliczne paznokcie aż miło popatrzeć!

    OdpowiedzUsuń
  23. wali po oczach..., ale bardzo przyjemnie wali po tych oczach :)

    OdpowiedzUsuń
  24. śliczny jest! uwielbiam takie kolory!

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękny ja uwielbiam takie kolory:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Śliczny. Taki różowiutki :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Odpowiedzi
    1. Przypuszczałam ,że może Wam się spodobać:)

      Usuń
  28. co jak co ale paznokcie to Ty masz super a lakier na nich również:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Nie miałam jeszcze tych lakierów, jakoś ich zawsze omijam a kolor świetny!

    OdpowiedzUsuń
  30. mmmmmm, ten lakier idealnie by pasował do mojej turkusowej sukienki :D oooo !

    OdpowiedzUsuń
  31. A ja bardzo lubię takie róże :)

    OdpowiedzUsuń