piątek, 24 sierpnia 2012

My Secret Paradise Lagoon – Underwater Green

Pokazałam na blogu wszystkie lakiery z kolekcji Paradise Laggon poza jednym, ostatnim – Underwater Green. To mój ulubiony odcień z tej limitowanki :).

Niestety to jeden z tych kolorów, które zachwycają “na żywo” a na zdjęciach wychodzą tak sobie..Underwater Green to świetna ciemna, szmaragdowa zieleń z drobnym shimmerem. Odcień jest bardzo głęboki i nasycony, baaardzo mi się podobał na paznokciach. Ma tylko jedną wadę – po zmyciu lakieru płytka i palce są zafarbowane na niebiesko. Na szczęście wystarczy użyć szczoteczki i mydła a wszystko schodzi bez problemu.

DSCN5409

DSCN5410

DSCN5411

DSCN5419

DSCN5422

71 komentarzy:

  1. Co tam lakier, jakiś robal Ci przysiadł na ręce O.o Ekstra XD

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczny kolor - lubię takie głębokie zielenie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Podobny do 346 z miss sporty, który niestety przebarwia płytkę. Niemniej jednak kolor cudowny ;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem o któym Miss Sporty mówisz, moja siostra go ma:)

      Usuń
  4. Nie lubię zieleni na paznokciach, ale ta o dziwo spodobała mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  5. mam go! jest naprawdę cudny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. fajny kolorek, ja mam podobny z Wibo :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie przepadam za takimi kolorami ale u Ciebie świetnie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny ten szmaragd. Widziałam, że teraz w Naturze one kosztują coś ponad 3 złote, muszę go poszukać ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jaaaaaki świetny kolor <3 Chyba się zakochałam

    OdpowiedzUsuń
  10. W takim razie trzeba jakąś warstwę bazową dać żeby nie barwił pazurków, kolor jest bardzo ładny, podobają mi się takie u kogoś sama jakoś się w nich nie czuję, bardzo odcina się od koloru mojej skóry.

    Z fotografowaniem mam taki sam problem, niby na żywo lakier wygląda dobrze, a na zdjęciach często wychodzą mi prześwity :\
    Ładnie wyglądają u Ciebie kwadraty :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. On niestaty farbuje tak mimo bazy, ja zawsze daje bazę pod lakier, mam taki nawyk już;).

      I tutaj tak właśnie było, bo w rzeczywistości prześwity nie były specjalnie widoczne :/

      Usuń
  11. Rzeczywiście na zdjęciu nie bardzo mi się podoba :/ Wierzę Ci jednak na słowo, że na żywo prezentuje się o niebo lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na żywo kolor jest głębszy, bardziej nasycony..no nie wiem - ładniejszy po prostu:)

      Usuń
  12. oooł jak ja nie lubię mieć całych paluchów pokolorowanych przy zmywaniu lakieru ;(( a kolor sam w sobie prześliczny!

    OdpowiedzUsuń
  13. Teraz jest promocja na te lakiery za 3.49 ale wczoraj byłam w naturze i zostały tyllko dwa egzemplarze tego koloru właśnie :) a chciałam jasny róż albo niebieski :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, bo jasny róż z tej serii też jest super:)

      Usuń
    2. no właśnie :) a ja na taki polowałam :) ale zobaczyłam wczoraj u Ciebie ten więc jak jeszcze będzie to sobie kupie :)

      Usuń
  14. wiem, ze już Ci to pisałam i że nie do końca jest to na temat, ale bardzo mi się podobaja twoje pazurki w wersji kwadratowej:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:)! Ja też jestem ostatnio zadowolona z tego kształtu :)

      Usuń
  15. bardzo ładny kolor i rewelacyjny pierścionek ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. ja wierzę na słowo, że zachwyca :)

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo ładny lakier, ale to pierścionek przykuł moją uwagę. jest zajebiaszczy :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny, taki rzadko spotykany :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Mam go ale jeszcze nie używałam :P

    OdpowiedzUsuń
  20. cudowny kolor ! :) oraz bardzo ładny pierścionek .

    OdpowiedzUsuń
  21. Lakier trafił w mój gust! Podoba mi się Twój pierścionek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Pierścionek z h&m'u, też go lubię:)

      Usuń
  22. Świetny kolor, akurat na nadchodzącą porę roku :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Oglądałam całą serię w Naturze, ale jakoś nie zapałałam miłością do żadnego z odcieni. Właściwie to jak się zastanowię dobrze, to w moim lakierowym zbiorku nie znajduje się żaden z lakierów tej firmy. Może czas w końcu jakiegoś przygruchać i zobaczyć, czy warto się z nimi zaprzyjaźnić dogłębniej. Poza tym masz przepiękne paznokcie :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja lubię lakiery MS. Dawno temu kupiłam dwa na spróbowanie i nie byłam zadowolona i sama nie wiem czy poprawili formułę, czy po prostu czerń i odcień do frencha są takie sobie, bo wszystkie inne kolory jakościowo mi odpowiadają.

      Usuń
    2. No jakość jest tak samo ważna jak uroda koloru. Na nic się zda piękno lakieru jak ściera się po kilku godzinach noszenia. W najbliższym czasie muszę się przespacerować do Natury i zmierzyć z My Secret. Ostatecznie rozczarowanie nie będzie tak bardzo bolało, bo lakiery nie kosztują majątku :)

      Usuń
  24. moja przedchwilowa rozmowa z moim facetem (pokazuję pierwsze zdjęcie Twoich paznokci w tym kolorze)
    Ja: paatrz, jaki ładny kolor!
    Janusz: czy ja wiem... takie jakieś prostokątne
    Ja: Janusz, KOLOR!!!!
    Janusz: aaa, może być... A tu jakiś robal jest (to pewnie o pierścionku)

    Wniosek następujący mi się nasuwa: faceci nie doceniają prawdziwego piękna. Tym bardziej tak oszałamiającej zieleni <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hhaha:D! Niektórzy faceci nie odróżniają spódnic od sukienek, a co dopiero pomarańczowego od koralowego:D. Więc na zieleniach też się w sumie znać nie muszą:D. Żartuję oczywiście, bo to kwestia indywidualna ale np. mój tata był przekonany, że ja "robię tipsy" mimo, że nigdy nie miałam żadnej styczności z przedłużaniem paznokci;).

      Usuń
  25. Jakoś nie przepadam za takimi 'świecącymi' lakierami, jedyny jaki przypadł mi do gustu do z essence New League niebieski, a tak to jakoś... bazarkowo mi się kojarzą. W ogóle cała ta seria mySecret nie wdała się w moje łaski, hehe;)
    Ale paznokcie masz ładne:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Zapraszam na aukcje na allegro:
    http://allegro.pl/zestaw-lakierow-orly-opi-sinful-colors-i2584120665.html

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo oryginalny kolor, dla niego warto pomęczyć się ze szczotką. Zawsze można pod spód nałożyć jakąś bazę, chociażby z jakiegoś jasnego, półtransparentnego lakieru. I tak zostanie ona przykryta:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ładny, mało jest takich innych kolorów. :)

    OdpowiedzUsuń
  29. mam ten lakier :) ale jakoś niezbyt często noszę takie ciemne :) fajny pierścionek

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękny kolor! A na wadę z farbowaniem można przymknąć oko :) Straaaaaaaaaasznie podoba mi się kształt Twoich paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  31. fajny pierścień!!


    zapraszam do siebie, niedawno zaczęłam ale może znajdziesz coś co Cię zainteresuje:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Kolor bardzo mi się podoba,tylko drobinki...ciężko mi się do nich przekonać

    OdpowiedzUsuń
  33. piękny pierścionek! ;) ostatnio zaczęły mi się podobać takie kolorki na paznokciach;) coś podobnego w odcieniu jest z wibo;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Całkiem możliwie, chyba nawet kojarzę ten lakier:)

      Usuń
  34. Podoba mi się ta zieleń, a ten robal...straszny;)

    OdpowiedzUsuń
  35. wow ! Nie z tej ziemi - ekstra ! :*

    OdpowiedzUsuń
  36. ja również bardzo lubię odcień tego lakieru ale okropnie barwi mi płytkę i za to go nie lubię.

    OdpowiedzUsuń
  37. Przez Twojego bloga mam obsesję na punkcie lakierów do paznokci :). ZAWSZE, ale to ZAWSZE każdy lakier jaki pokażesz chciałabym mieć. Kusisz okropnie, masz przepiękny kształt płytki paznokciowej. Muszę chyba usunąć Cię z obserwowanych blogów! Oczywiście żartuję, nie zrobię tego nigdy :D.

    Buziaki!

    P.S - Kupiłam dziś ten lakier oraz Sky Blue. Dragon Fruit też mnie kusił, ale mam podobne róże.

    OdpowiedzUsuń
  38. O jej jaki wspaniały kolor!!! Czemu go nie widziałam, jak byłam w naturze to nie wiem... ;( teraz minie pewnie duuuużo czasu zanim znów odwiedzę tę drogerie i znając moje szczęście już nie będzie tego lakieru:(
    Ps. Masz bardzo ładną płytkę paznkocia;)
    Ps 2. Dodaje Cie do swojego bloga i zapraszam gdybyś miała również chęć mnie odwiedzić:)

    OdpowiedzUsuń
  39. Śliczny lakier i fajny pierścionek :P

    OdpowiedzUsuń