poniedziałek, 27 sierpnia 2012

Projekt Finish: Tydzień Drugi - Matt

Matowy tydzień :D! Użyłam zwykłych, błyszczących lakierów i na koniec nałożyłam warstwę matującego top coatu z Essence. Nie mam zbyt wielu matowych lakierów, bo w sumie nie są u nas jakoś bardzo popularne i zawsze wolę kupić zwykły lakier i ewentualnie go zmatowić niż np. kupić zwyczajną czerwień tylko dlatego, że ma matowe wykończenie ;).

Bazowy, musztardowy – Safari, jaśniejsze zielone paski – China Glaze Trendseter, ciemniejsze zielone paski – Color Alike Dżi Aj Dżejn.

Przyznam, że tak średnio mi się ten mani podoba. Połączenie kolorów dla mnie w sumie fajne, ale z efektu nie byłam do końca zadowolona.

DSCN5918

DSCN5917

DSCN5920

Untitled-2 copy

Prace wszystkich osób biorących udział w Paznokciowym Projekcie Finish można zobaczyć TUTAJ.

62 komentarze:

  1. Ja bym tam jeszcze żółty dołączyła zamiast tego jasnego zielonego...

    OdpowiedzUsuń
  2. Nawet nie miałam pojęcia, że istnieje coś takiego jak MATUJĄCY TOP COAT!!! A ja głupia matowe lakiery kupowałam, bez sensu :PPP
    ale numer... :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Matujące topy są bardziej uniwersalne moim zdaniem:). Można kupić z Essence, Inglota czy Vipery:)

      Usuń
  3. muszę kupić sobie w końcu matujący top coat. :3

    OdpowiedzUsuń
  4. trochę błotkowo, ale fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. trochę błotkowo, ale fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. nie moje kolory ale wiesz co nawet ładnie :D

    OdpowiedzUsuń
  7. pomysł bardzo fajny, wykonanie też, tylko to połączenie kolorów nie do końca mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Też dałabym coś innego zamiast zieleni, ale i tak ładnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Muszę gdzies wyczaić ten matujący top coat :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kilka firm ma w ofercie np. Essence, Vipera, Inglot, Catrice chyba też:).

      Usuń
  10. zielony słabo widoczny, ale ogólnie mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kojarzy mi się z jakimś pasiastym wazonikiem :) Efekt nie najgorszy,ale w wersji niematowej wyglądało by to lepiej ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi właśnie chyba bardziej podobało się przed nałożeniem matującego top coatu hmm..

      Usuń
  12. Trochę buro, ale wykonanie perfekcyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Matowe lakiery coraz bardziej mi się podobają:) Fajnie to wymyśliłaś

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo ładnie wyszło a kolorki super! :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. kawy pomysł, ale efekt średnio mi sie podoba ;]

    OdpowiedzUsuń
  16. Wygląda świetnie !

    Zapraszam do siebie na nowy post oraz do wzięcia udziału w konkursie :)

    http://rockglamfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. mi tam się bardzo ten mani podoba, zwłaszcza że sama nie potrafię takich cudeniek robić

    OdpowiedzUsuń
  18. rzeczywiście mi efekt też nie za bardzo pasuje... Mani fajne, ale coś jest nie tak ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Urocze te paseczki! Przypominają mi moją bransoletkę, tylko ona ma intensywniejsze i trochę inne kolory.

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajny pomysł, tez muszę coś matowego wymyślić:)

    OdpowiedzUsuń
  21. fajne :P choć ja bym dała troszkę innny kolorek jako bazę :P

    OdpowiedzUsuń
  22. musze powiedzieć, że mi sie podoba! ;) taki niekonwencjonalny efekt;)

    OdpowiedzUsuń
  23. super wyszło :) Muszę kupić ten top z essence :*

    OdpowiedzUsuń
  24. pomysłowe, efekt świetny! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Mnie się bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Przepiękny kształt paznokci ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Fajnie wyszło, kojarzy mi się z takim wzorem sweterkowym.

    OdpowiedzUsuń
  28. Podoba mi się, chociaż domalowałabym jakiś pasek na serdecznym jeszcze ;>
    A wiesz, że całe lato zbierałam się do paskowego mani i jakoś zebrać się nie mogłam ^^"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt, serdeczny jakiś łysy:D.
      Najwyższa pora:D. Za mną chodzi taki totalnie kolorowy paskowy mani ale ciągle jest jakiś inny wzorek do zrobienia:D

      Usuń
  29. Mam takie samo zdanie jak ty - niby kolory i paski ok, ale jakoś nie do końca mi się podoba :P

    OdpowiedzUsuń
  30. paseczki są śliczne..ale ja nie mogę się w ogóle przekonać do matowych lakierów..

    OdpowiedzUsuń
  31. Podziwiam Cię za cierpliwość :D Mi by się nie chciało tak bawić we wzorki itp. :D

    OdpowiedzUsuń
  32. Ładnie i starannie Ci to wyszło :) Podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Ile czasu się maluje takie paznokcie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba chodzi konkretnie o ten wzorek. Nie wiem, nie umiem powiedzieć:)

      Usuń
  34. Zamiast takiego zgaszonego morskiego lepiej wyglądałby kobaltowy lub jaskrawy turkus :)
    Albo intensywna czerwień lub czarny :)

    OdpowiedzUsuń