poniedziałek, 20 sierpnia 2012

Projekt Finish: Tydzień pierwszy - Cream

Biorę udział w nowej wzorkowej zabawie (uwielbiam to!) na blogu Kamili. Co tydzień będziemy tworzyć wzorki z wykorzystaniem lakierów o określonym wykończeniu, na początek idą kremowe lakiery :).

U mnie proste dwukolorowe paznokcie ;). Ostatnio właśnie częściej noszę takie nieskomplikowane wzorki. Zielony to Inglot O2M 666 a czarny to Wibo Express Growth. Wykonanie banalne: najpierw pomalowałam paznokcie zielonym kolorem, potem nakleiłam tasiemkę w połowie paznokcia (można użyć taśmy klejącej), resztę zamalowałam na czarno i natychmiast odrywałam tasiemki.

DSCN5569

DSCN5558

DSCN5568

DSCN5571

Untitled-2 copy

Prace wszystkich biorących udział w zabawie będzie można obejrzeć TUTAJ.

Za tydzień na matowo, suuuuuperrr:D!

78 komentarzy:

  1. Nie odzywałam się chyba od 100 postów. :) Piękne pazurki, lubię takie proste połączenia. :)
    I pierwszy raz jestem pierwsza! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny efekt ;) nie wspominam nawet o pięknych paznokciach ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. wyglądają bardzo ładnie w takiej wersji :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładnie Ci to wyszło :) Ja jak skończę kuracje odżywką to wezmę się za takowe coś:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No moje pazurki tez na kuracji:-)

      Usuń
    2. W takim razie życzę Wam pozytywnych efektów kuracji:)!

      Usuń
  5. Świetne połączenie kolorów i świetny pomysł z tymi dwukolorowymi paznokciami! Zgapię pomysł od Ciebie niedługo :P

    OdpowiedzUsuń
  6. O, podobają mi się takie połówki :D

    OdpowiedzUsuń
  7. nawet ładnie wyglądają, choć nie chodziłabym w takich -,-

    OdpowiedzUsuń
  8. Niby nic banalnego ale jak uroczo ^^ Bardzo fajnie wyszło to połączenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale fajne połączenie, będę musiała wypróbować z taśmą klejącą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. najlepsza jest izolacyjna albo takie tasiemki do zdobien (jeszcze lepsze)

      Usuń
  10. bardzo fajne te połówki, zawsze się zastanawiałam jak je zrobić by były idealne. A te wykończenie-cudo!

    OdpowiedzUsuń
  11. ale się ten czarny ładnie błyszczy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez czarny jest świetny, idealny do wzorków:)

      Usuń
  12. bardzo fajny pomysł na paznokcie ;0

    OdpowiedzUsuń
  13. Prosty wzorek, a taki ładny efekt :D Ślicznie ;]

    OdpowiedzUsuń
  14. ale świetny pomysł! Banalny a jaki świetny efekt!

    OdpowiedzUsuń
  15. uwielbiam prostotę w każdym wydaniu, pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. niby banalne, ale fajnie wygląda :)
    też czasem takie proste zdobienia noszę

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajna ta 'brązowa strona'. :D Masz talent do manicure. ;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To czerń tylko tak połyskuje dziwnie:)

      Usuń
  18. Bardzo mi się podoba :) i kojarzy mi się ze Śląskiem :D - tel kolory takie górnicze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oo- górniczo-hutnicza orkiestra dęta -> http://www.youtube.com/watch?v=zbBCke8H4Bs :)

      Usuń
    2. Faktycznie!! Nie skojarzyłam:D

      Usuń
  19. Wygląda super! Wcale nie jest banalnie, jest prosto i klasycznie przez co dla mnie interesująco. :)

    OdpowiedzUsuń
  20. prosty, ale elegancki manicure. mam małą prośbę do Ciebie. proszę, abyś podsyłała mi linki do poszczególnych postów akcji na maila, albo o dodawanie ich w zakładce projektu na moim blogu - nie zawsze mam czas, aby zaglądać na wszystkie blogi, a czasem po prostu coś mi umknie. z góry dziękuję, pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  21. lubie takie banalne paznokietki :)

    OdpowiedzUsuń
  22. śliczny efekt:) niby proste ale mi by i tak wyszło coś nie tak :D

    OdpowiedzUsuń
  23. świetny efekt! nie mogę się doczekać dalszych pomysłów! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. wykorzystam pomysł z tasiemką na dwukolorowe paznokcie bo wykonanie proste, a efekt bardzo fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Proste, ale bardzo efektowne :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Jestem ciekawa, jakie wzorki wymyślisz na następne tygodnie :)

    OdpowiedzUsuń
  27. To czarny, a wyglądał jak taka tafla zwierciadlana. Świetne zdjęcia ;) Na żywo nie lubię czerni na paznokciach

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja lubię i to bardzo ale wiem, że nie każdy lubi czarne paznokcie;)

      Usuń
  28. świetna zabawa! piękny prosty wzór ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. podobny zielony pokazywałam ostatnio u siebie. :) fajne połączenie!

    OdpowiedzUsuń
  30. Fajnie to wygląda :) Masz śliczne pazurki!

    OdpowiedzUsuń
  31. na prawdę ciekawa propozycja!

    OdpowiedzUsuń
  32. Widziałam, że identyczne nosi wokalistka Paramore, którą swoją drogą ubóstwiam, tak więc mani ma dodatkowy + ode mnie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe przypadek, nie wiedziałam że takie nosi:)

      Usuń
  33. Prosty wzór,ale efekt baardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  34. świetne zestawienie kolorów :)
    pięknie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  35. ale mi proste! ja bym nigdy nie zrobiła ich tak równo :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Niby taki prosty a bardzo ładnie wygląda. Dobrze dobrałaś kolory:)

    OdpowiedzUsuń
  37. podziwiam precyzję;p ja raz bawiłam się z taśmą i nie wychodziło mi ...lakier wlewał mi się pod taśmę:(

    OdpowiedzUsuń
  38. lody mietowo-czekoladowe :D zawsze jak odrywam taśmę to mam rozmazaną kreskę a nie równą -.-

    OdpowiedzUsuń
  39. wow, wyszło idealnie - podziwiam i to bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Proste i efektowne :)
    Wygląda to jak czekolada z nadzieniem miętowym.

    OdpowiedzUsuń