niedziela, 23 września 2012

Essence Nail Art Magnetics – love potion!

Na blogu nie pokazywałam chyba jeszcze żadnego lakieru magnetycznego :). Z Essence do tej pory skusiłam się na jeden odcień – miedziany love potion! ale ostatnio wpadł mi w oko jeszcze czerwony ;).

Do zrobienia wzoru użyłam magnesu ze starej limitowanki Metallics Essence. Na lewej ręce (na zdjęciach) wzór wyszedł mi całkiem ładnie, ale na prawej wyglądał już kiepsko. Ogólnie nie łatwo mi się obsługuje magnetyczne lakiery, myślę nad zakupem jakiegoś lepszego magnesu. Love Potion to frostowy/metaliczny miedziany kolor. Fajny nawet ;). Dwie warstwy.

DSCN5877

DSCN5879

DSCN5882

DSCN5885

DSCN5888

90 komentarzy:

  1. ślicznie wyszedł :) kolor taki jesienny. Ja mam lakier z magnesem innej firmy, ale to jest zupełny niewypał.. wiec nie wiem czy bym się pokusiła jeszcze na jakiś w tym stylu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z pewnością są gorsze i lepsze, jak ze wszystkim:)

      Usuń
  2. Pierwszy raz podoba mi się efekt magnetyczny.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwsze z czym mi się skojarzył to jesień ze względu na swój kolor. :) Nie mam ani jednego magnetycznego lakieru, ale trzeba będzie to zmienić ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się :) Muszę w końcu jakiś magnetyczny lakier upolować :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ładnie się prezentuje. nie wiem, czemu, ale skojarzył mi się z ciasteczkami. :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hoho niezłe skojarzenie, nigdy bym go z ciasteczkami nie powiązała;)

      Usuń
  6. mam lakier magnetyczny i nigdy nie użyłam, chyba jutro się nim zajmę :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Efekt jest naprawdę ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie wygląda i tak jesiennie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. prześliczny kolorek :) no i bardzo jesienny efekt :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, typowo jesienny odcień:)

      Usuń
  10. kolor jest bardzo fajny, taki jesienny :) lakiery magnetyczna dają bardzo fajny efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  11. podoba mi się ;) co do magnesu ostatnio też lewa ręka super a prawa tak nie bardzo :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi prawa wyszła tragicznie..nawet wzorki mi na prawej lepiej wychodzą niż ten magnes..

      Usuń
  12. Pięknie wyszedł Ci ten wzorek :) Miałam od kuzynki magnetyczny z Deli, jednak szału nie zrobił. Ten zdecydowanie lepiej się prezentuje. W dodatku piękne kolory na jesień :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, ja też byłam zadowolona z efektu, całkiem ładnie wyszły te paseczki:D

      Usuń
  13. super ;D dama jeszcze sie nie nbaiwlam w metaliczne ;D

    OdpowiedzUsuń
  14. ładny jest , nawet bez tego magnetycznego wzorku kolor ma piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Za zdjęciach wzorek wyszedł super!
    Ja zawsze mam problem z magnesami- kiedy dostałam mój pierwszy lakier magnetyczny, chyba z 10 razy próbowałam zrobić wzorek i 10 razy musiałam paznokcie zmywać, aż w końcu się wkurzyłam i pomalowałam bez robienia wzorków :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. One są strasznie trudne w obsłudze..raz wychodzi a raz nie:/. Czasem mi się wydaje, że już doszłam do wprawy z tym magnesem a potem znowu lipa jakaś:/

      Usuń
  16. patrzę i podziwiam jednak na tym pozostaję bo te magnetyzmy nie są dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nigdy mnie nie ciągnęło do magnetycznych wymysłów, ale ten wygląda naprawdę ładnie !

    OdpowiedzUsuń
  18. oo jaki piękny kolorek! ja jak kupowałam swój grafitowy z essence,to nie było takiego,szkoda.. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. podejrzewam, że nie zgrywałby się z moją karnacją

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki dziwny kolor, może w sumie trochę się "gryźć".

      Usuń
  20. Niby jesienny, ale jakoś mnie nie przekonują te metaliczne lakiery :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. + wyróżniłam Cię tutaj: http://oczamikaroliny.blogspot.com/2012/09/wibo-lovely-holohraphic-eyes-01-so.html

      Usuń
  21. fajny efekt, choć wolę pionowe paski:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja pionowych nie lubię, bo mi się kojarzą ze smugami :D

      Usuń
  22. nie przepadam za magnetykami, ale ten wzór i kolor wyglądają super! :-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ciągle zastanawiam się nad kupnem takiego magnetycznego cudeńka, strasznie mi się to podoba, ale tyle marek wypuściło już magnetyczne lakiery, że nie wiem na który się skusić. ;d
    Bardzo fajny kolor wybrałaś, tak akurat na jesień (;
    Zapraszam do mnie (;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie używałam innych magnetycznych, więc zupełnie nie mam porównania ale coś mi jakoś mówi, że są lepsze lakiery magnetyczne niż z Essence. Ja wypróbowałabym z chęcią z Golden Rose albo Lovely.

      Usuń
  24. Ja mam różowiutki magnetyczny z Essence i granatowy z Flormara - bardzo sobie chwalę te lakiery :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet nie wiedziałam, że Flormar ma magnetyczne lakiery:)

      Usuń
  25. Ładny kolor i efekt Ci fajnie wyszedł:) Ja mam innej firmy, nawet nie pamiętam teraz, ale chyba jestem ciołkiem bo u mnie wychodziły jakieś maziaje:D Ale przyznam, że nawet maziaje wyglądały ciekawie;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, że nie pamiętasz..ciekawa jestem co to za firma była:)

      Usuń
  26. Świetny efekt !! super kolor, idealny na jesień :D

    OdpowiedzUsuń
  27. ładny jest:D te lakiery super nadają się do stempli, mam wycofywany już złoty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama prawda:D. Są dobrze napigmentowane, do stempli jak znalazł!

      Usuń
  28. swietny efekt , idealny na jesien :D ps. zostalas nominowana na moim blogu do so sweet blog award , zapraszam do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  29. No rzeczywiście jesiennie się robi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będzie jeszcze dużo jesiennych kolorów u mnie ale o tych weselszych nie mam zamiaru zapominać:D

      Usuń
  30. fajnie to u Ciebie wyszło. :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo ładnie Ci się namagnesowały paski, sama nie umiałam się posłużyć zestawem essence - dużo lepiej spisuje się np. magnes Golden Rose.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam na niego właśnie ochotę, tak mi się wydawało że jest "mocniejszy".

      Usuń
  32. super wyszło !!!

    aż mnie korci,żeby sobie taki magnesik zafundować

    OdpowiedzUsuń
  33. Mam ten magnes i odpowiedni lakier chyba dwa lata, ale nigdy, przenigdy nie wyszły mi takie ładne paski! Gratuluję cierpliwości ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Kolorek lakieru mi się nie podoba,ale muszę się skusić na jakiś lakier magnetyczny :)

    OdpowiedzUsuń
  35. nie mam jeszcze żadnego lakieru magnetycznego ale fajny efekt daje podoba mi sie

    OdpowiedzUsuń
  36. Super efekt, myślałam, że magnetyczne lakiery dają nierównomierny efekt ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. eee no efekt satysfakcjonujący ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. pięknie wygląda . jakie są inne wersje kolorystyczne i jaka jest cena?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cena hmmm chyba coś koło 8zł. Są jakieś podobne zgaszone odcienie, metaliczne i jest ładna czerwień. Na stronie Essence można sobie sprawdzić:)

      Usuń
  39. Jeszcze nie próbowałam magnetycznego. Podoba mi się efekt u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Podoba mi się ten efekt. Jednak nie wiem, czy sama skuszę się na jakiś lakier magnetyczny ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. Wooow, to najlepszy efekt magnetycznego lakieru jaki do tej pory widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Ale równo wyszło :) Fajny efekt!

    OdpowiedzUsuń
  43. sliczny efekt uzyskałaś, kolor idealny na jesień :)

    OdpowiedzUsuń
  44. jak ślicznie to wygląda *____* jutro lecę rozejrzeć się w Naturze

    OdpowiedzUsuń
  45. Pięknie to wygląda, ale ja się pewnie nie skuszę :-) Lakierów mam po kokardkę, a i tak używam tylko kilku :-)
    Zostanę z tobą na dłużej i w wolnej chwili zapraszam do siebie :-)

    OdpowiedzUsuń
  46. jestem ignorantką, ale pierwszy raz słyszę o lakierach magnetycznych! >< ale podoba mi się efekt!

    OdpowiedzUsuń
  47. Świetny kolor i efekt :) Gdzie go kupiłaś? Bo ja dotychczas się z nim nie spotkałam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kupiłam w Douglasie ale w Naturze też są.

      Usuń
  48. Super notatka ciepłe całusy :) zapraszam na http://www.sekretpiekna24.pl - Kosmetyki Naturalne może coś się spodoba :) bardzo ładny blog :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Wygląda zabójczo, idealne paznokcie na jesień. Aż muszę wygrzebać moje magnetyczne lakiery.

    OdpowiedzUsuń
  50. Świetnie wyszło,mam lakier magnetyczny z Wibo i muszę go wypróbować;-)

    OdpowiedzUsuń
  51. genialne, ten manicure wyszedł Ci (moim zdaniem) idealnie. Chyba nigdy nie miałam tak perfekcyjnie pomalowanych paznokci. Co za tym idzie... przygoda z lakierami magnetycznymi wciąż przede mną. Może w końcu po tych Twoich zdjęciach się przełamię :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję:). Można próbować, widziałam magnetyczne lakiery nawet takich tanich bazarkowych firm więc szkoda kasy nie będzie jak się efekt nie spodoba:)

      Usuń
  52. Bardzo fajnie wygląda. Do tej pory zastanawiam się, dlaczego w mojej kolekcji nadal nie ma żadnego lakieru magnetycznego ;) Chyba czas to zmienić ;) Bardzo lubię do Ciebie zaglądać, dlatego oznaczyłam Cię u siebie "słodką babeczką" :)

    OdpowiedzUsuń
  53. remark by phallus magnification pills September 15, 2006 # tabu
    unselfishness.-There is not sufficient to masturbating.
    In add-on, the finish is too raincoat with open walls of
    venereal part leads a female to open fleshlight. apart from
    tightening the fleshlightl muscles, waterproof mini-bullet
    Fastball vibrator regular better! By pickings the meter to search at all of the different
    options to fleshlight Celebrities and they both left field me a
    voicemail on the same day! It's a Topper production is the Best technique suggested to cure unaffixed fleshlight.
    Feel free to surf my web-site ; sex toys for men

    OdpowiedzUsuń