środa, 19 września 2012

Projekt Finish: Tydzień piąty – Pearl/Metallic

To już piąty tydzień Projektu Finish, jak ten czas leeeeci! Wybrałam wykończenie metaliczne, bo typowo perłowych lakierów raczej nie kupuję. Bazą jest tutaj lakier Color Club Masquerading z kolekcji Alter Ego (świetny, pokażę go kiedyś na pewno solo). Następnie stempelki Bundle Monster, którym dodałam srebrne kropeczki. Na wszystko bezbarwny top Color Club. Byłam bardzo dumna z tego wzorku, bo super się prezentował, ale mam wrażenie, że na zdjęciach to już nie jest to samo;).

DSCN6283

DSCN6281

DSCN6284

DSCN6287

Wszystkie prace do obejrzenia TUTAJ.

Untitled-2 copy

57 komentarzy:

  1. Bardzo mi się podoba :) Ja bym naciapała jakieś bazgroły, a u ciebie prezentuje się to znakomicie! Zazdroszczę ręki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. czemu nie to samo? mi się bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na żywo jakoś bardziej mi się widziały:)

      Usuń
  3. Nie patrzę na Twoje paznokcie, są za idealne!

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudownie! W każdym calu idealne ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Te srebrne akcenty to fantastyczny pomysł ;) Świetny efekt!

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie wyszły te wzorki. Ja bym tak nie umiała, nawet water marble nie potrafię zrobić :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale to są stempelki, nie takie trudne w obsłudze:)

      Usuń
  7. Nie wiem, jak prezentował się ten wzór w rzeczywistości- na zdjęciach robi obłędne wrażenie! Najpiękniejszy wzorek z tego tygodnia, jaki widziałam na blogach.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie lubię takich wzorków,ale Twój wygląda bardzo fajnie ! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo, bardzo mi się podoba ten wzorek :)

    OdpowiedzUsuń
  10. jestem zachwycona tym zdobieniem:)

    OdpowiedzUsuń
  11. A już myślałam, że sama rysowałaś kreseczki :D efekt końcowy - genialny !

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawie to wygląda na Twoich pazurkach, też chce nosić takie piękności ;D

    OdpowiedzUsuń
  13. Jakoś nie lubię teraz paznokci z wzorkami...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm no niektórzy w ogóle na przykład nie lubią wzorków :P

      Usuń
  14. całkiem fajnie wygląda :) wybrałabym inne kolory, ale pomysł spoko.. z niektórymi wzorami BM mam problem z wykorzystaniem ;) a teraz mam pomysł :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niektóre są takie, że nie wiadomo jak to użyc:D

      Usuń
  15. bardzo fajne pazuraski :) czekam na tag :))

    OdpowiedzUsuń
  16. Mega ;D Oddaj choć troszkę talentu :P

    OdpowiedzUsuń
  17. cudne!!! gratuluje cierpliwości i wytrwałości!!:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Stempelki nie wymagają aż takiej cierpliwości;)

      Usuń
  18. no no zazdroszczę talentu i cierpliwości !
    wpadnij do mnie na coś słodkiego ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Myślałam, że sama zmalowałaś, fajnie się to prezentuje, bardzo oryginalnie.

    OdpowiedzUsuń
  20. Zdjęcia nigdy nie oddadzą tego co jest naprawdę, choć i tak wzorek mi się podoba :) Masz pomysły kobietko! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudoo! Uwielbiam twoje zdobienia;)

    OdpowiedzUsuń
  22. To chyba płytka ze starszego seta, bo w moim takiej nie ma ;(

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne! Sama nie wiem czy bym nosiła, ale u Ciebie bardzo mi się podobają. ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Super wzorek - w życiu bym nie pomyślała, że to stempel! :))

    OdpowiedzUsuń
  25. Na zdjęciach też wygląda ładnie, chociaż lakier bazowy trochę nie w moim stylu. Chyba źle bym się w nim czuła.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bazowy dziwny, myslalam że zupełnie nie w moim guście ale na paznokciach bardzo mi się spodobał. Ale taki totalnie nietypowy jest:)

      Usuń
  26. Bardzo fajnie ja bym nie miała cierpliwości :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Wygląda ślicznie. Chcętnie zobaczyłam taki wzorek na moich pazurkach, ale niestety dla mnie szczytem mozliwości jest pomalowanie paznokci tak, żeby nie wyjechać, a i to nie zawsze wyjdzie ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Czy ja Ci już mówiłam że kocham Twoje nie typowe wzorki na naturalnych paznokciach? Tak równo i ładnie malujesz paznokcie no cudnie

    OdpowiedzUsuń
  29. Jak dla mnie wzorek świetny, taki trochę creepy, ale Tobie bardzo pasuje :).

    PS Dostałaś ode mnie słodki znaczek :).

    OdpowiedzUsuń
  30. przesyłam ciacho :-)
    szczegóły tutaj http://glitterinmyhead.blogspot.com/2012/09/so-sweet-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
  31. zimowo tak już ale ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Pomysłowe i bardzo ładnie wygladajace :)

    OdpowiedzUsuń