wtorek, 4 września 2012

Projekt Finish: Tydzień trzeci – Glitter

Tym razem coś dziwacznego, nie mam pojęcia co sądzić o tym zdobieniu, które wykonałam na brokatowy tydzień ;).

Użyłam trzech glitterów: It’s Alive China Glaze, Glittering Garland Sensique i blado zielonego holograficznego brokatu z Color Clubu. Wszystkie lakiery kładłam na ciemnozielony lakier Essence z starej limitowanki Return to Paradise. Do tego czerwony lakier do zdobień i wysuszający top Poshe.

DSCN6001

DSCN5996

Untitled-2 copy

Prace wszystkich osób biorących udział w zabawie są TUTAJ :).

62 komentarze:

  1. Pięknie Ci wyszło! Dla mnie mega-mega! :D


    A u mnie dziś piękna pomarańcz malinowa z China Glaze!
    http://napieknosc.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja Ci to tak równo wychodzi? Naprawdę szacun:)

    OdpowiedzUsuń
  3. pazurki kojarzą mi się z wigilią :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolory właściwie takie typowo wigilijne ;)

      Usuń
  4. ale cudaki! no super są, pomysłowe, cudne!

    OdpowiedzUsuń
  5. jakie piękne! Im bliżej jesieni tym bardziej ciągnie mnie do ciemnych lakierów... :)

    OdpowiedzUsuń
  6. powiem szczerze, że jeżeli chodzi o brokat to wolę prostotę - jeden brokacik i jest! :D XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem, to zdobienie bardzo "na bogato" jest :D

      Usuń
  7. niepojęte jest dla mnie jak można umieć takie piękne paznokcie robić:)) hehe
    a kształt Twoich paznokci jest meega :)
    pzdr :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi tak jak Darii kojarzą się z Wigilią, nie wiem dlaczego. Ale boskie są.

    OdpowiedzUsuń
  9. Kojarzą mi się z rybią łuską :D Kolory idealnie zgrane,podobają mi się bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo interesujące! Dobrze dobrane kolory, podoba mi się! ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Genialne !!! Nie próbowałam jeszcze tego typu kombinacji, ale na bank spróbuję, bo wygląda to cudnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki, cieszę się,że się spodobały:)

      Usuń
  12. ciekawe :) chociaż czerwony zastąpiłabym czarnym. ^^

    OdpowiedzUsuń
  13. mroczny glitter :D fajnie, niebanalnie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. A mi kojarzy się z wzorem patchwork. Mega to wygląda.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też się tak kojarzy, tak patchworkowy materiał:D

      Usuń
  15. Podoba mi się takie połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. a mnie się niespecjalnie to podoba, nie wiem...może gdyby glitterkowało na żywo to inaczej by było

    doceniam świetne wykonanie, ale coś mi tu nie pasuje :) może inne kolorystyka?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może:). Ja sama nie byłam do nich jakoś przekonana:))

      Usuń
  17. Cudowne *_*! Uwielbiam takie paznokcie!

    OdpowiedzUsuń
  18. A mnie się BAAARDZo podoba, widać, że musiałaś trochę przy tym posiedzieć :)

    OdpowiedzUsuń
  19. świetny efekt:)


    http://twoje-kosmetyki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale błysk :). Pięknie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo mi się podoba to zdobienie :) świetny efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajnie to wykombinowałaś, i co za precyzja, podziwiam:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajny, bajerancki! Podoba mi się dobór kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  24. robią wrażenie, jak rybia łuska, piekne :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Ale fajne! Wyglądają rewelacyjnie moim zdaniem. Ile zajęło Ci ich zmywanie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie długo bo zmywałam sposobem na folię aluminiową :)

      Usuń
  26. Cudeńka :> Nominowałam Cię u mnie do napisania 7 faktów o sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  27. zainspirowałaś mnie tymi pięknymi brokatami paznokciami ;)!

    zapraszam do mnie: http://paznomaki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. ale śliczne! świetny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Woow, genialnie Ci to wyszło, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  30. dużo się dzieje na Twoich paznokciach :) fajny pomysł

    OdpowiedzUsuń
  31. Ooo świetne, też sobie kiedyś coś w ten deseń zrobię ;>

    OdpowiedzUsuń
  32. Kolorek nie moj, ale wyglada ciekawie :)
    Zapraszam na nowa notke - Klaudia :)

    OdpowiedzUsuń