sobota, 8 września 2012

Sierpniowe zużycia

Trochę spóźnione zużycia z sierpnia (i początku września ;)).

DSCN6033

Mariza balsam do ciała o zapachu róży – polubiłam go ze względu na przyjemny, różany zapach. Jakość była niestety taka sobie, dość dobrze nawilżał skórę ale ciężko się rozsmarowywał i długo wchłaniał. Opakowanie też niewygodne, tak gęsty balsam ciężko było wydobywać z takiej butelki, lepiej sprawdził by się w zakręcanym pojemniczku.

DSCN6022

Dove Purely Pampering żel pod prysznic Shea Butter with Warm Vanilla – jeden z nowych żeli pod prysznic Dove. Lubię te żele za kremową konsystencję i za fakt, że nie wysuszają skóry ale mogłyby się trochę lepiej pienić. Zapach taki “mój”, ciepły i słodki, choć na lato był dla mnie zbyt mdły, powinnam go sobie zastawić na zimę.

DSCN6023

L’Occitane Verbena Shower Gel – miniaturka żelu pod prysznic z Glossyboxa. Dobry żel o ładnym i świeżym zapachu. Jednak nie kupiłabym go w regularnej cenie. Buteleczka sympatyczna ;).

DSCN6025

Farmona Tutti Frutti sól do kąpieli brzoskwinia i mango – recenzja jest TUTAJ.

DSCN6026

Lirene kremowy płyn do higieny intymnej – niezły płyn, polecam. Łagodny o neutralnym zapachu. Zdarzyło mi się nim nawet głowę umyć;). Wygodna butelka z pompką.

DSCN6024

Isana szampon z olejkiem Babassu – sprawdziła się u mnie “sławna” odżywka z tej serii więc kupiłam szampon, ale niestety był to raczej niewypał. Wypadł poniżej przeciętnej, przesuszał mi trochę skórę głowy, mocno średni.

DSCN6027

Douglas mini płyn do demakijażu – łagodny, skuteczny i przyjemnie pachnący. Dostałam go w prezencie, fajnie było wypróbować chociaż nie powalał też z drugiej strony ;).

DSCN6028

Zużyłam też dwa bardzo fajne tusze – każdy dawał inny efekt na rzęsach ale obydwa spisywały się naprawdę dobrze.

Hean Maxxi Lash Flexi – recenzja TU

Kobo Lash Modeling Mascara – recenzja TU

DSCN6031

39 komentarzy:

  1. Używałam z tych rzeczy tylko żelu Dove, też bardzo lubię, ale faktycznie- bardziej na zimę, niż na lato ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. każde denko jest ważne :) ja moje letnie żele pod prysznic niedługo będę musiała zamienić na zimowe..

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacyjna buteleczka po tym żelu ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Żele Dove ubóstwiam, aktualnie zużywam zielony Go Fresh :) A na tusz z Hean czaję się już pół roku :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam ten tusz, jest fajny na dzień:)

      Usuń
  5. Lubię żele Dove, jak nie wiadomo jaki wybrać, to można w ciemnie wziąć Dove:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też pasuję, mydełka Dove też lubię:)

      Usuń
  6. Ciekawa jestem tego zapachu Dove, ja w zapasach też mam jakiś żel tej firmy, ale dużą butlę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. mając okazję rzuciłam w drogerii okiem na skład tego szamponu Isany i tak mi się wydawało, że to jednak nie to...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jest za dobry..lepiej sobie darować;)

      Usuń
  8. Widzę, że i Ty dobierasz żele do pory roku :)
    Ja mam opóźnione denko lipcowe, muszę je więc połączyć z sierpniowym :(

    OdpowiedzUsuń
  9. fakt szampon Isany nie kładzie na łopatki jak odżywka ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odżywka jest moim zdaniem o niebo lepsza:)

      Usuń
  10. iedawno wygrałam tę mascarę z KOBO więc lecę czytać Twoją recenzję ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. kupiłam ci 2 małe opakowania :P na monety

    OdpowiedzUsuń
  12. zamierzam kupić Dove właśnie na zimę:)

    OdpowiedzUsuń
  13. sporo tego ja ma mleczko z liren i jestem zadowolona będe robiła porównanie żel a mleczko z liren

    OdpowiedzUsuń
  14. też kupuję płyny do higieny intymnej od lirene i są bardzo fajne, AA również ma dobre :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja miałam już dwa i były naprawdę w porządku:)

      Usuń
  15. muszę w końcu skusić się na jakąś maskarę z KOBO :)

    OdpowiedzUsuń
  16. L’Occitane ma zdecydowanie za drogie kosmetyki! :p

    OdpowiedzUsuń
  17. Dużo tego:) moje denko jest daleko w lesie:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam mydła pod prysznic Dove,tego zapachu jeszcze nie miałam,czekam właśnie na zimę:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo przyjemnie pachnie, ale jeśli ktoś nie lubi wanilii to może być dla niego zbyt mdły, tak mi się wydaje.

      Usuń
  19. nic z tych rzeczy nie miałam :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie miałam nic z tych rzeczy,też używam słynnej odżywki Isany,ale z szamponem nie miałam doczynienia ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nic nie straciłaś, nie warto go kupować.

      Usuń
  21. nie mialam nigdy zadnego kosmetyku ktory pokazalas ale co do tuszu z hean jestem mega ciekawa...polskie firmy produkuja coraz lepsze maskary

    OdpowiedzUsuń
  22. nie złe te zużycia :) Ja też muszę się spiąc i zacząc zużywac :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Nooo, dwa tusze - gratulacje !

    OdpowiedzUsuń
  24. Widze, ze wiekszosc to pielegnacja, ale dwa tusze wykonczyc, to tylko dla odwaznych :)
    Zapraszam na nową notkę :)
    Klaudia.

    OdpowiedzUsuń