piątek, 14 września 2012

Wrześniowy GLOSSYBOX

Wczoraj odebrałam wrześniowego Glossyboxa. Jeśli jesteście ciekawi co tym razem znalazło się w środku to zapraszam na mały przegląd zawartości ;). Tym razem podobno nie wszystkie pudełka były takie same, o ile dobrze zrozumiałam miały pojawić się cztery różne wersje (do różnych typów cery).

DSCN6210

DSCN6208

Bath & Body Works Balsam do ciała Pink Chiffon – ma lekką konsystencję i fajny zapach. Taki kwiatowo-niezidentyfikowany, ale w moim odczuciu ładny. Buteleczka ma 88ml i ma kosztować 17,99zł a za 236ml zapłacilibyśmy 29zł.

DSCN6211

Phyto Ekspresowa odżywka utrwalająca kolor Phytobaume Blask – do włosów farbowanych i rozjaśnianych. Chętnie wypróbuję, akurat dzisiaj wykończyłam odżywkę z Nivea. Pełny produkt kosztuje 53zł.

DSCN6212

Figs & Rouge Organiczny balsam do ust – od dawna chciałam wypróbować więc ten produkt trafił w 100% w mój gust :). To pełnowymiarowe opakowanie a jego cena to 19,90zł. Mogłabym takie balsamy kupować dla samych opakowań :P.

DSCN6213

Nuxe Creme Fraiche de Beaute Light krem do cery mieszanej – z tym produktem mamy “dopasowanie” do naszego profilu, czyli w moim przypadku skóry mieszanej. Cieszę się, że to akurat Nuxe (ciągle mam ochotę na duzą wersję olejku, który świetnie się u mnie sprawdził), bo ciekawią mnie produkty tej marki. 50ml kosztuje 109zł.

DSCN6214

Yoskine Mikrodermabrazja – peeling szafirowy przeciwzmarszczkowy – peelingi każdego rodzaju chętnie testuję, więc na pewno zużyję szybko. Aczkolwiek szał jakiś wielki to nie jest, 75ml kosztuje 30zł więc stać mnie nawet na pełny wymiar haha:D.

DSCN6215

 

Podsumowując jestem zadowolona. Pięć dla mnie ciekawych produktów do wypróbowania, wszystkie z gatunku tych, które często używam i szybko mi schodzą. Jeszcze jakby zamiast jednego z nich było coś z kolorówki to już w ogóle byłoby wspaniale, ale nie narzekam bo na pierwszy rzut oka wszystkie kosmetyki z tej edycji podobają mi się.

28 komentarzy:

  1. ciekawy, nie powiem :) pewnie produkty zużyjesz szybciej, niż ja z mojego SB, bo np. balsam u mnie będzie z pół roku schodził XD

    OdpowiedzUsuń
  2. Zachorowałam przez Ciebie na ten balsam do ust! Muszę go mieć :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Kuszące pudełeczko, zwłaszcza balsam do ust i ten różowy do ciała:).

    OdpowiedzUsuń
  4. po wypłacie chyba skladam subsktybcje na GB :P
    I.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja w tym miesiącu nie zamówiłam GB i w sumie nie żałuję- kosmetyki rzeczywiście bardzo fajne, ale chwilowo mam aż za dużo balsamów do ust i kremów do twarzy, a reszta raczej by mnie nie zainteresowała ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie zaciekawił tylko balsam do ust.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba najciekawszy produkt z tego pudełka;)

      Usuń
  8. też od dawna chodzi za mną ten balsam do ust. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam też takie opakowania balsamów do ust!

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo mnie zaciekawił ten balsam do ust, też uwielbiam takie opakowania :)

    OdpowiedzUsuń
  11. niby fajne jest to pudełeczko i kosmetyki na pewno warte uwagi, ale mnie w tym miesiącu pozostaje jednak jakiś niedosyt, i poczucie że mało tym razem dostałyśmy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może gdyby było coś z kolorówki robiło by większe wrażenie hmm?

      Usuń
  12. Kosmetyki wyglądają ciekawie, zwłaszcza balsam B&B.

    OdpowiedzUsuń
  13. Balsam do ust wygląda uroczo,uwielbiam wszelkie pierdółki do ust (typu smackersy,tinty) więc gdy tylko gdzieś go dorwę...:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też uwielbiam tego typu balsamy ale już od dawna żadnego nie kupiłam bo wciąż mam zapasy!

      Usuń
  14. koniec!! od dzisiaj zbieram na GB nie ma zmiłuj. Bardzo fajny blog, pozdrawiam ;DD

    OdpowiedzUsuń
  15. Tylko na widok balsamu do ust serduszko mi piknęło i pożałowałam, że tego GB nie zamówiłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam chyba kilka próbek tego kremu Nuxe. Muszę je wygrzebać i przetestować :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajne rzeczy. Podoba mi się balsam i peeling :) Ciągle się zbieram,żeby zarejestrować się... Chyba się skuszę.
    Zapraszam też do siebie http://freewolnosc.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Mnie ten wrześniowy boz totalnie nie urzekł ;/
    Zapraszam na nową notkę ;)

    OdpowiedzUsuń