poniedziałek, 29 października 2012

Half moon manicure w złocie i czerni

To mój ulubiony typ zdobienia na jesień i zimę (a może ulubiony wzór w ogóle ;)). Wiem, że nie każdemu się podoba.. ja akurat uwielbiam! Tym razem moony w złocie i czerni. Złoty lakier to prawdopodobnie Inglot 224. Mógł to być ewentualnie 223 ale jednak stawiam na ciut ciemniejsze złoto 224. Czarne półksiężyce namalowałam farbką do zdobień też z Inglota.

DSCN6118

DSCN6125

DSCN6121

DSCN6126

Teraz też mam na paznokciach half moon manicure ale w wersji: buro-brązowa baza (a la paradoxal ;)) i czarne półksiężyce. Niestety światło jest teraz beznadziejne i znów mam problem z robieniem zdjęć :/.

55 komentarzy:

  1. idealne :) Powiem ci, że ciekawie wygląda z takim małym księżycem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie! Moon manicure od dawna jest na mojej liście zdobień do zrobienia, tylko ciągle o nim zapominam albo odwlekam i wybieram coś łatwiejszego :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Ladnie :)
    Mam nadzieje, ze uda Ci się pokazać ten, który teraz nosisz..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojj chyba nie:( już dość mocno zdewastowany a światło lipne albo dobre wtedy kiedy mnie nie ma:/

      Usuń
  4. Super, ostatnio zastanawiałam się nad tym złotkiem od Inglota ale nie wiedziałam jak wygląda na paznokciu - teraz żałuje, że nie kupiłam bo podoba mi się jego chropowatość.

    OdpowiedzUsuń
  5. Skąd ja to znam - złe światło i manicure nie wydaje się już taki ładny jak na żywo... :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Chyba wolę ruffiana, ale na Twoich dłoniach wszystko wygląda fajnie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki Słomko:)
      Ruffiana też bardzo lubię, ale jednak moony na pierwszym miejscu:D

      Usuń
  7. Tego zdobienia jeszcze nie próbowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Podoba mi się połączenie czerni ze złotem :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajne połączenie :-) Lubię złoto!

    OdpowiedzUsuń
  10. podoba mi się! Na Sylwestra będę ubrana na złoto-czarno i takie coś sobie zmałpie :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Elegancko :D btw, też mnie dobija pogoda, aby zrobić jakieś zdjęcie to nieźle trzeba się namęczyć, a czasami i tak odpuszczam, szczególnie w makijażach :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masakra..o makijażach to już w ogole nie ma mowy przy takiej pogodzie:/

      Usuń
  12. Proste a efektowne ;] Podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten lakier złoty mi się strasznie podoba muszę jakiś taki poszukać ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Serdecznie zapraszamy na Halloweenowy konkurs gdzie do wygrania jest bon o wartości 40zł do zrealizowania w księgarni Gandalf :) Jeszcze tylko przez 2 dni :)

    http://babylandiaa.blogspot.com/2012/10/halloweenowa-niespodzianka.html

    Z góry bardzo przepraszam za spam...

    OdpowiedzUsuń
  15. jak ja uwielbiam złoto na paznokciach! :) wolę łączyć je z czerwienią, ale z czernią też super wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  16. muszę popróbować takie zdobienie. :) ale bez złotka, użyję innego koloru. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja przyznam szczerze,że nie cierpię tego zdobienia,ale może jak spróbuję to mi się odmieni ;-P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niektórzy po prostu go nie lubią i tyle:)

      Usuń
  18. Bardzo ciekawy efekt Ci wyszedł :)

    OdpowiedzUsuń
  19. pomysł bardzo mi się podoba! chyba sama go przetestuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Pięknie się prezentuje! Przyznam, że ja jeszcze nigdy nie miałam takiego zdobienia na pazurkach ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Genialny mani :) Muszę spróbować;)

    OdpowiedzUsuń
  22. połączenie kolorów jest śliczne:D

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja bardzo lubię "moony" a Twój jest przepiękny.

    OdpowiedzUsuń
  24. Mnie również takie mani sie podoba, ALE - tylko na takich paznokciach jakie masz ty ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Oj bardzo mi się podoba to połączenie ;) Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Fajny pomysł, lubię to połączenie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  27. ładne połączenie ale chyba bym się sama nie odważyła :O

    OdpowiedzUsuń
  28. świetnie dobrane kolory. tworzą oryginalne połączenie...nawet lekko awangardowe! świetny pomysł i wykonanie.

    Zapraszam do mnie, stawiam pierwsze kroki:
    www.fallinnaiLove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. piękny jest ten złoty kolorek ;)

    OdpowiedzUsuń